Bezpieczeństwo danych na serwerze2010-04-28 12:28:14Firmowe dane zawarte na serwerze są bardzo ważne dla prawidłowego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Dlatego wybór hostingu, który zapewnia ich należytą ochronę ma niemałe znaczenie. O czym więc należy pamiętać wybierając usługę? |
|
Motywowanie pracowników nie powinno odciągać uwagi szefa od jego rzeczywistych zadań, twierdzi Frank Krause.2010-04-27 14:06:32Zarządzanie powinno wychodzić od sztuki motywacji |
|
To już pewne – kryzys dobiega końca…2010-04-26 17:51:09Już dziś chciałbyś dowiedzieć się jak przy pomocy tego samego zespołu pracowników zrealizować więcej bieżących projektów? Jak wykorzystać serwisy społecznościowe w rekrutacji i employer brandingu? Jak najlepiej dobrać kandydata do stanowiska pracy. |
|
IX Kongres PR już za nami!2010-04-26 16:43:02Ponad 300 gości, kilkadziesiąt godzin wykładów, liczne dyskusje i jak zawsze merytorycznie – to bilans 3 dni rzeszowskich spotkań z naukowym i praktycznym PR-em. Tak właśnie IX Kongres Public Relations przeszedł do historii. |
|
Reklama społeczna w Polsce po 1989 roku2010-04-15 13:50:05Autor: Borys Czyhin Próba charakterystyki rodzimego rynku reklamy społecznej nabiera formy ujęcia krytycznego. Opisane poniżej zjawiska nie są specyficzne tylko dla reklam społecznych tworzonych i emitowanych w naszym kraju. |
|
Zapraszamy do BEZPŁATNEGO UDZIAŁU 15 przedstawicieli administracji publicznej w seminarium:2010-04-15 13:41:35POWIATOWE I GMINNE SIECI SZEROKOPASMOWE |
|
Zwalczanie kryzysu jest determinowane kulturowo2010-04-15 11:56:38Stuttgart. Firma Staufen AG podjęła się zbadania, na jakim etapie procesu zwalczania kryzysu znajdują się przedsiębiorstwa produkcyjne. |
|
Sposób na pracownika lokalu2010-04-13 19:38:54Niektórzy właściciele restauracji i hoteli wysyłają pracowników na kursy za granicę, do profesjonalnych centrów szkoleniowych. To atrakcyjna forma podnoszenia kwalifikacji i nagradzania. |
|
Skuteczne i użyteczne formularze – 9 dobrych zasad2010-04-13 12:10:25Formularze to internetowa codzienność. Każda rejestracja czy zakup usługi wiąże się z podaniem podstawowych informacji o sobie. Jako użytkownicy traktujemy je jako zło konieczne, które należy jak najszybciej ominąć. |
|
Słowo dnia – na codzienne rozruszanie umysłu!2010-04-09 11:34:05Postponować to lekceważyć, a nie odkładać na później, jak mogliby wnioskować znający angielski. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń IT
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.