Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń szkolenie

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-12-16

Było:940zł

Jest:840zł

Artykuły i poradniki szkolenie

W jakie szkolenia warto inwestować?
2018-11-22 09:34:07

Myślimy o zmianie pracy, awansie czy po prostu poszerzeniu wiedzy? Idealne do tego celu są kursy. W jakie szkolenia warto inwestować? O tym wszystkim przeczytacie w naszym artykule. Zapraszamy do lektury.

Artykuł W jakie szkolenia warto inwestować?
Jak wybrać szkolenie biznesowe dla firmy?
2018-11-19 18:42:41

Dobrej jakości szkolenie biznesowe przyczyni się do podniesienia kompetencji pracowników firmy i wpłynie na osiągnięcie założonego efektu biznesowego. Sprawdź czym kierować się podczas wyboru wspomnianych warsztatów.

Artykuł Jak wybrać szkolenie biznesowe dla firmy?
Myśl strategicznie zamiast gasić pożary
2018-10-26 14:27:52

Kiedy ostatnio znalazłeś w pracy czas na planowanie? Niestety, problemem zarówno szeregowych pracowników, jak i ich szefów, jest to, że są pochłonięci codzienną „bieżączką” lub „gaszeniem pożarów”. W konsekwencji nie mają czasu na wyznaczanie długofalowych celów i ustalanie sposobów ich osiągnięcia.

Artykuł Myśl strategicznie zamiast gasić pożary
Jakie szkolenie RODO wybrać? Ochrona Danych osobowych od podstaw
2018-09-28 20:31:03

Współczesny rynek oferuje wiele szkoleń z zakresu Ochrony Danych Osobowych – od osobistych spotkań po e-szkolenia. Każda z form ma wady i zalety. Jak wybrać szkolenie RODO – Ochrona Danych Osobowych?

Artykuł Jakie szkolenie RODO wybrać? Ochrona Danych osobowych od podstaw
Zatrudnianie cudzoziemców w Polsce – co trzeba wiedzieć?
2018-09-20 13:56:14

Czy można zatrudnić cudzoziemca bez dodatkowych formalności? Tak, ale tylko wtedy, gdy mówimy o obywatelu Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub Szwajcarii. A jednak, formalności nie powstrzymują polskich pracodawców, przed zatrudnianiem rekordowej liczby cudzoziemców spoza UE.

Artykuł Zatrudnianie cudzoziemców w Polsce – co trzeba wiedzieć?
Wypalenie zawodowe – kiedy się pojawia i jak sobie z nim radzić?
2018-09-05 12:49:23

Wypalenie zawodowe może dotknąć każdego, kto łączy w sobie pewien zespół cech i predyspozycji w określonym środowisku zawodowym, jednak najczęściej jego negatywne skutki odczuwają pracownicy najbardziej zaangażowani.

Artykuł Wypalenie zawodowe – kiedy się pojawia i jak sobie z nim radzić?
Ruszyła rekrutacja do jesiennej edycji projektu "Dofinansowane szkolenia otwarte 2018"
2018-08-06 16:40:01

29 sierpnia startuje jesienna edycja projektu „Dofinansowane szkolenia otwarte 2018” przeznaczonego dla handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta.

Artykuł Ruszyła rekrutacja do jesiennej edycji projektu "Dofinansowane szkolenia otwarte 2018"
TECHNIKI, METODY I ETAPY SPRZEDAŻY
2018-08-02 15:06:06

Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ją wyprzedzić i zdobyć jak największą ilość klientów oraz skutecznie sprzedać im towar trzeba zastosować pewne chwyty marketingowe, czyli techniki sprzedaży.

Artykuł TECHNIKI, METODY I ETAPY SPRZEDAŻY
ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI. OPINIA O SZKOLENIU B&O NAVIGATOR
2018-08-02 14:52:18

W dniach 26 - 27 kwietnia odbyło się szkolenie otwarte "Zarządzanie zakupami z elementami negocjacji zakupowych" prowadzone przez trenera praktyka zakupów Pana Marcina Mielniczuka.

Artykuł ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI. OPINIA O SZKOLENIU B&O NAVIGATOR
6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI
2018-08-02 14:37:37

Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i merytoryczny? Albo obeznany w technikach obsługi? Niestety, nic podobnego. Pracownik działu obsługi klienta to znacznie ważniejsza funkcja niż komukolwiek się wydaje.

Artykuł 6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI

stron: 1 2 343

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.