Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń szkolenie

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-08-26

Było:320zł

Jest:160zł

Artykuły i poradniki szkolenie

Ruszyła rekrutacja do jesiennej edycji projektu "Dofinansowane szkolenia otwarte 2018"
2018-08-06 16:40:01

29 sierpnia startuje jesienna edycja projektu „Dofinansowane szkolenia otwarte 2018” przeznaczonego dla handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta.

Artykuł Ruszyła rekrutacja do jesiennej edycji projektu "Dofinansowane szkolenia otwarte 2018"
TECHNIKI, METODY I ETAPY SPRZEDAŻY
2018-08-02 15:06:06

Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ją wyprzedzić i zdobyć jak największą ilość klientów oraz skutecznie sprzedać im towar trzeba zastosować pewne chwyty marketingowe, czyli techniki sprzedaży.

Artykuł TECHNIKI, METODY I ETAPY SPRZEDAŻY
ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI. OPINIA O SZKOLENIU B&O NAVIGATOR
2018-08-02 14:52:18

W dniach 26 - 27 kwietnia odbyło się szkolenie otwarte "Zarządzanie zakupami z elementami negocjacji zakupowych" prowadzone przez trenera praktyka zakupów Pana Marcina Mielniczuka.

Artykuł ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI. OPINIA O SZKOLENIU B&O NAVIGATOR
6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI
2018-08-02 14:37:37

Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i merytoryczny? Albo obeznany w technikach obsługi? Niestety, nic podobnego. Pracownik działu obsługi klienta to znacznie ważniejsza funkcja niż komukolwiek się wydaje.

Artykuł 6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI
Zarządzanie zapasami. Opinia o szkoleniu B&O NAVIGATOR
2018-08-02 14:31:08

Zarządzanie zapasami, to element łańcucha dostaw, do którego nowoczesne przedsiębiorstwa przywiązują co raz większą uwagę. Wraz ze wzrostem konkurencyjności od managerów i specjalistów odpowiedzialnych za logistykę zapasów wymaga się rozwijania swoich kompetencji zawodowych.

Artykuł Zarządzanie zapasami. Opinia o szkoleniu B&O NAVIGATOR
Konferencje i szkolenia - dlaczego są potrzebne i gdzie organizować?
2018-07-10 08:28:10

Organizują je zarówno duże, jak i mniejsze firmy z każdej branży. Konferencje i szkolenia są w świecie biznesu przedsięwzięciami niemalże obowiązkowymi. Umożliwiają bowiem zawieranie nowych znajomości, służą wymianie doświadczeń, a poza tym utwierdzają i podnoszą prestiż firmy.

Artykuł Konferencje i szkolenia - dlaczego są potrzebne i gdzie organizować?
Zarządzanie projektami obowiązkowe w każdej firmie
2018-05-29 13:37:58

Niezależnie od branży, firmą trzeba umiejętnie zarządzać, bez tego nie ma co liczyć na zyski i rozwój działalności. Czasem nie mówi się w organizacji o tym, że realizowane są założenia z zakresu zarządzania projektami.

Artykuł Zarządzanie projektami obowiązkowe w każdej firmie
Kurs na operatora koparki
2018-05-23 10:43:37

Kurs na koparkę to jedno z tych szkoleń, które stanowią niemalże gwarancję pewnego zatrudnienia. W Polsce realizowane są teraz liczne projekty inwestycyjne(także z funduszy Unii Europejskiej), które wymagają zatrudniania konkretnych specjalistów – w tym wykwalifikowanych operatorów koparko-ładowarek

Artykuł Kurs na operatora koparki
PIERWSZE WRAŻENIE. Efekt Halo (efekt aureoli i efekt Golema)
2018-05-09 18:17:58

Jak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund?

Artykuł PIERWSZE WRAŻENIE. Efekt Halo (efekt aureoli i efekt Golema)
Zasada Pareto w biznesie i nie tylko
2018-05-09 18:14:52

Czy to możliwe, że obserwacje włoskiego ekonomisty i miłośnika kotów, następnie opracowane i opisane w latach 50-tych XX wieku przez amerykańskiego teoretyka zarządzania dotyczą a nawet determinują funkcjonowanie biznesu w XXI?

Artykuł Zasada Pareto w biznesie i nie tylko

stron: 1 2 342

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.