Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szkolenia sprzedaż Jakość

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-08-20

Było:290zł

Jest:145zł

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenie jakość – sprzedaż

Szkolenia promowane

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta

Najbliższy termin: 2017-08-19 - 2017-08-19 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

495.00480.15 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-3%

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać

Najbliższy termin: 2017-08-19 - 2017-08-19 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

495.00480.15 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-3%

Profesjonalna obsługa klienta w banku
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników bezpośredniej i pośredniej obsługi banku do pracy z trudnym Klientem. Podczas szkolenia omówione zostaną dwa najważniejsze moduły dotyczące: treningu sprzedażowego oraz treningu postawy sprzedawcy.

Najbliższy termin: 2017-08-21 - 2017-08-22 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

1680.001512.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-10%

Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center 03-04.10.2017
HILLWAY Training & Consulting

Coaching w call center przybiera trochę inna formę niż coaching rozwojowy, o którym dużo mówi się na rynku. Call center to mierzalne środowisko pracy, tak samo coaching call center to metoda pracy mająca (...)

Najbliższy termin: 2017-10-03 - 2017-10-04 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1500.001350.00 zł

1660.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-10%

Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center 03-04.10.2017
HILLWAY Training & Consulting

Coaching w call center przybiera trochę inna formę niż coaching rozwojowy, o którym dużo mówi się na rynku. Call center to mierzalne środowisko pracy, tak samo coaching call center to metoda pracy mająca (...)

Najbliższy termin: 2017-10-03 - 2017-10-04 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Audyt Wewnętrzny w Organizacji. Kompleksowe warsztaty praktyczne pozwalające na samodzielne zaprojek
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Audyt Wewnętrzny w Organizacji. Kompleksowe warsztaty praktyczne pozwalające (...)

Najbliższy termin: 2017-11-16 - 2017-11-17 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie

1250.001187.50 zł

1460.63 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-5%

Audyt Wewnętrzny w Organizacji. Kompleksowe warsztaty praktyczne pozwalające na samodzielne zaprojek
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Audyt Wewnętrzny w Organizacji. Kompleksowe warsztaty praktyczne pozwalające (...)

Najbliższy termin: 2017-11-16 - 2017-11-17 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie

1250.001187.50 zł

1460.63 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-5%

Prawne Aspekty Obsługi Reklamacji
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

W 2014 roku wchodzą w życie przepisy zmieniające obecny sposób rozpatrywania reklamacji w relacji przedsiębiorca konsument. Szczególnie istotne zmiany przyniesie Ustawa o Prawach Konsumenta oraz zmiana przepisów Kodeksu Cywilnego w zakresie rękojmi i

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

5980.004480.00 zł

5510.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

-1500zł

Szukaj szkolenia poprzez

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Pensjonat Pod Tatrami***
Pensjonat Bańska Niżna, Małopolskie
Więcej...
Hotel Jakubus
Hotel Wilków, Opolskie
Więcej...
SCANDIC WROCŁAW
Hotel Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel&Restauracja Sanvit Okuninka
Ośrodek Wypoczynkowy Okuninka, Lubelskie
Więcej...
Hotel Trylogia*** - Klub Galop
Hotel Zielonka k/W-wy, Mazowieckie
Więcej...
Lord Hotel & Conference Center
Hotel Warszawa, Mazowieckie
Więcej...
Hotel KRUK***
Hotel Smardzewice, Łódzkie
Więcej...
Pałac Paulinum
Miejsce konferencyjne Jelenia Góra, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel Bellotto
Sala(e) Konferencyjne Warszawa, Mazowieckie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.