Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

W tej kategorii prezentujemy szkolenia firmowe dla pracowników biurowych. Wśród ofert szkoleniowych znajdują się takie zagadnienia jak obsługa programów biurowych i aplikacji, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, autoprezentacja w kierowaniu biurem i wiele innych

Kursy i szkolenia pracowników biurowych

Szkolenia polecane

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Kontrola zarządcza dla zaawansowanych. Wyznaczanie celów i mierników oraz zarządzanie ryzykiem w pod
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

dobre praktyki w zakresie metodyki definiowania celów i zadań, mierników i zarządzania ryzykiem, aktualne wymagania w zakresie kontroli zarządczej.

Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1890.00 zł

2324.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klienta
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje.

Najbliższy termin: 2025-07-03 - 2025-07-03 Lokacja: Kraków, Małopolskie

490.00245.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-50%

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Zarządzanie sobą w czasie (VOD gotowe do odtworzenia)
LEGATO Institute

Zarządzanie sobą w czasieCEL SZKOLENIANauczysz się metod selekcji i planowania czasu swojej pracyPoznasz i zastosujesz w praktyce metody wyboru i realizacji zadańNauczysz się standaryzowania zadań, w celu poprawy efektywności

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

390.00 zł

479.70 zł brutto (Vat 23%)

e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Szkolenia

Zasady prowadzenia sekretariatu
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z niezbędnymi elementami funkcjonowania profesjonalnego sekretariatu.

Najbliższy termin: 2025-07-02 - 2025-07-02 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie

590.00 zł

725.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
MS Outlook
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Celem warsztatu jest dostarczenie wiedzy i umiejętności w zakresie cech i funkcjonalności programu Microsoft Office Outlook. MS Outlook pomaga w tworzeniu procedur porządkujących takie zasoby, jak kontakty i informacje. Stanowi doskonały wstęp do wsp

Najbliższy termin: 2025-07-23 - 2025-07-23 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie

590.00 zł

725.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia pracownik biurowy Firmowe

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.