W tej kategorii znajdą Państwo kursy i szkolenia marketingowe z zakresu obsługi klienta. Oferty szkoleniowe zawierają takie zagadnienia jak: efektywne negocjacje, budowanie relacji z Klientami , psychologia klienta, profesjonalna obsługa Klienta, sposób pozyskiwania Klienta, techniki sprzedaży, marketing i reklama, skuteczna rozmowa telefoniczna, profesjonalny handlowiec i wiele innych.
Szkolenia polecane | |
Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuOpanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR. Najbliższy termin: 2024-03-20 - 2024-03-20 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
430.00215.00 zł (brutto) -50% |
Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe (...) Najbliższy termin: 2024-03-21 - 2024-03-22 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1490.001415.50 zł 1741.07 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowychKC Centrum RozwojuPraktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej. Najbliższy termin: 2024-03-21 - 2024-03-21 Lokacja: Katowice, Śląskie |
470.00235.00 zł (brutto) -50% |
Kurs Obsługa klientów trudnych i konflikotwychKM Studio - szkoleniaSzkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych. Najbliższy termin: 2024-03-21 - 2024-03-22 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Trening Obsługa klientów trudnych i konflikotwychKM Studio - szkoleniaSzkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych. Najbliższy termin: 2024-03-21 - 2024-03-22 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Szkolenie obsługa klientów trudnych i konflikotwychKM Studio - szkoleniaSzkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych. Najbliższy termin: 2024-03-21 - 2024-03-22 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Warsztaty obsługa klientów trudnych i konflikotwychKM Studio - szkoleniaSzkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych. Najbliższy termin: 2024-03-21 - 2024-03-22 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Profesjonalna Obsługa KlientaWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta Najbliższy termin: 2024-03-25 - 2024-03-26 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Profesjonalna Komunikacja z Pacjentami. Spraw, aby twoi pacjenci polecali cię innym. -2 dniowe warszWSTRONEROZWOJUWarsztat dostarcza wiedzy i pozwala rozwijać umiejętności z zakresu komunikacji z Pacjentem. Najbliższy termin: 2024-03-25 - 2024-03-26 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)WSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami. Najbliższy termin: 2024-03-25 - 2024-03-26 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Szkolenia kursy marketingowe obsługa klienta
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.