W tej kategorii znajdą Państwo kursy i szkolenia marketingowe z zakresu obsługi klienta. Oferty szkoleniowe zawierają takie zagadnienia jak: efektywne negocjacje, budowanie relacji z Klientami , psychologia klienta, profesjonalna obsługa Klienta, sposób pozyskiwania Klienta, techniki sprzedaży, marketing i reklama, skuteczna rozmowa telefoniczna, profesjonalny handlowiec i wiele innych.
Szkolenia polecane | |
Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe (...) Najbliższy termin: 2023-09-27 - 2023-09-28 Lokacja: Do uzgodnienia. |
1390.001320.50 zł 1624.22 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() -5% |
Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku budować właściwe relacje z ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku (...) Najbliższy termin: 2023-09-27 - 2023-09-28 Lokacja: Do uzgodnienia. |
1240.001178.00 zł 1448.94 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() -5% |
Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuOpanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR. Najbliższy termin: 2023-09-27 - 2023-09-27 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie |
410.00205.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowychKC Centrum RozwojuPraktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej. Najbliższy termin: 2023-09-28 - 2023-09-28 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
470.00235.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientemAVENHANSEN Sp. z o.o.Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient. Najbliższy termin: 2023-09-28 - 2023-09-29 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
1480.001380.00 zł 1697.40 zł brutto (Vat 23%) ![]() -100zł |
Nowoczesne Strategie Sprzedaży i Komunikacji z KlientemGrupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY I KOMUNIKACJI Z KLIENTEMWarsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających (...) Najbliższy termin: 2023-10-02 - 2023-10-03 Lokacja: Katowice, Śląskie |
1590.00 zł 1955.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty (...) Najbliższy termin: 2023-10-02 - 2023-10-03 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1390.001320.50 zł 1624.22 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() -5% |
Profesjonalne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych - trening menedżerski dla osób ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Profesjonalne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych - trening (...) Najbliższy termin: 2023-10-02 - 2023-10-03 Lokacja: Do uzgodnienia. |
1290.001225.50 zł 1507.37 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() -5% |
Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy!Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka (...) Najbliższy termin: 2023-10-02 - 2023-10-03 Lokacja: Do uzgodnienia. |
1290.001225.50 zł 1507.37 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() -5% |
CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT. PROJEKTOWANIE I ZARZĄDZANIE DOŚWIADCZENIAMI KLIENTAAkademia Marketingu ATRIUMSzkolenie Customer Experience Design & Management ma na celu zaprezentowanie słuchaczom metod, terminologii oraz narzędzi używanych przy tworzeniu, wdrażaniu i zarządzaniu strategią Customer Exprierience w organizacji. Najbliższy termin: 2023-10-03 - 2023-10-04 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
2190.00 zł 2693.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Szkolenia kursy marketingowe obsługa klienta
© 2010 - 2023 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.