W tej kategorii znajdą Państwo kursy i szkolenia marketingowe z zakresu obsługi klienta. Oferty szkoleniowe zawierają takie zagadnienia jak: efektywne negocjacje, budowanie relacji z Klientami , psychologia klienta, profesjonalna obsługa Klienta, sposób pozyskiwania Klienta, techniki sprzedaży, marketing i reklama, skuteczna rozmowa telefoniczna, profesjonalny handlowiec i wiele innych.
Szkolenia polecane | |
Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuOpanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR. Najbliższy termin: 2024-07-31 - 2024-07-31 Lokacja: Opole, Opolskie |
430.00215.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowychKC Centrum RozwojuPraktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej. Najbliższy termin: 2024-08-01 - 2024-08-01 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie |
470.00235.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. Najbliższy termin: 2024-08-01 - 2024-08-02 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)WSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami. Najbliższy termin: 2024-08-01 - 2024-08-02 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Telefoniczna obsługa Klienta- Twoim AtutemWSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Najbliższy termin: 2024-08-01 - 2024-08-02 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Najbliższy termin: 2024-08-01 - 2024-08-02 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1290.00 zł brutto (Vat 0%) ![]() |
Profesjonalna Obsługa KlientaWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta Najbliższy termin: 2024-08-01 - 2024-08-02 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Promocja miast i regionów w praktyce. Warsztaty budowania wizerunku, przygotowania strategii ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Promocja miast i regionów w praktyce. Warsztaty budowania wizerunku, (...) Najbliższy termin: 2024-08-05 - 2024-08-06 Lokacja: Do uzgodnienia. |
1290.001225.50 zł 1507.37 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() -5% |
Profesjonalna Komunikacja z Pacjentami. Spraw, aby twoi pacjenci polecali cię innym. -2 dniowe warszWSTRONEROZWOJUWarsztat dostarcza wiedzy i pozwala rozwijać umiejętności z zakresu komunikacji z Pacjentem. Najbliższy termin: 2024-08-05 - 2024-08-06 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Szkolenie zarządzanie stresem - radzenie sobie ze stresemKM Studio - szkoleniaNa samym początku szkolenia zarządzanie stresem, uczestnikma za zadanie stworzyć swoją mapę sytuacji stresowych – jestto niezbędne, by w trakcie kursu każda osoba mogła pracowaćna materiale dobranym odpowiednio wobec siebie. Najbliższy termin: 2024-08-06 - 2024-08-07 Lokacja: Łódź, Łódzkie
Inne terminy:
Wszystkie terminy (1) »
|
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Szkolenia kursy marketingowe obsługa klienta
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.