W tej kategorii polecamy szkolenia firmowe dla pracowników sekretariatu. Wśród ofert szkoleniowych znajdują się takie zagadnienia jak: Zasady prowadzenia profesjonalnego sekretariatu, Profesjonalna obsługa Klienta, Księgowość, kadry i prawo w sekretariacie, Profesjonalna korespondencja, notatka służbowa i protokół, Ochrona danych osobowych, Zarządzanie czasem i kontaktami, Autoprezentacja w kierowaniu biurem i wiele innych.
Szkolenia polecane | |
Akademia Asystentki i SekretarkiEffect Group Sp z o.o.Akademia Asystentki i Sekretarki ma na celu przynieść korzyści w postaci nabycia umiejętności wywierania wpływu na siebie, przełożonych i klientów z poszanowaniem zasad etyki zawodowej. Najbliższy termin: 2021-05-20 - 2021-05-21 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
1390.00 zł 1709.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Autoprezentacja w kierowaniu biurem - Kreowanie autoprezentacji własnej, biura i szefaADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani z zasadami stosowania komunikacji werbalnej i niewerbalnej, kreowaniem wizerunku prezesa i oraz osobistego, budowania relacji z nim. Poznają również podstawy określania, planowania oraz realizowania celów. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Sekretarka - doskonalenie umiejętności komunikacyjnych i procesu zarządzania czasemADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Celem szkolenia jest dostarczanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do pracy w sekretariacie. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Szkolenia | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Najbliższy termin: 2021-01-28 - 2021-01-29 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1290.00 zł brutto (Vat 0%) ![]() |
Zasady prowadzenia profesjonalnego sekretariatuInfoBizTechGłównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z niezbędnymi elementami funkcjonowania profesjonalnego sekretariatu. Najbliższy termin: 2021-02-16 - 2021-02-16 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
490.00 zł 602.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Telefoniczna obsługa klienta- Twoim firmowym Atutem -WSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Szkolenia sekretariat Firmowe
© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.