Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2020-09-27

Było:460zł

Jest:414zł

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia obsługa klienta Sprzedaż

Szkolenia polecane

Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2020-09-21 - 2020-09-22 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1390.001320.50 zł

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-5%

Trudny Klient i Obsługa Reklamacji Szkolenia Zamknięte
Perspecta

Trudny Klient i Obsługa Reklamacji Szkolenia Zamknięte

Najbliższy termin: 2020-09-21 - 2020-09-22 Lokacja: Do uzgodnienia.

1250.00 zł

1537.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.
Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2020-09-21 - 2020-09-22 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1390.001320.50 zł

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-5%

Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe (...)

Najbliższy termin: 2020-09-21 - 2020-09-22 Lokacja: Kraków, Małopolskie

1490.001415.50 zł

1741.07 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-5%

Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. Certyfikowane szkolenie online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. Certyfikowane szkolenie online.

Najbliższy termin: 2020-09-21 - 2020-09-22 Lokacja: Do uzgodnienia.

1390.001320.50 zł

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-5%

Techniki Sprzedaży i obsługa klienta Szkolenia Zamknięte
Perspecta

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenia Zamknięte

Najbliższy termin: 2020-09-21 - 2020-09-22 Lokacja: Do uzgodnienia.

1250.00 zł

1537.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.
Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy!
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy!

Najbliższy termin: 2020-09-21 - 2020-09-22 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1390.001320.50 zł

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-5%

Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy!
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy!

Najbliższy termin: 2020-09-21 - 2020-09-22 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1390.001320.50 zł

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-5%

Trening Technik Sprzedaży i Obsługi Klienta Szkolenie Dofinansowane
Perspecta

Trening Technik Sprzedaży i Obsługi Klienta Dofinansowane

Najbliższy termin: 2020-09-21 - 2020-09-21 Lokacja: Do uzgodnienia.

235.00 zł

289.05 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Trening Telefonicznej Obsługi Klienta Szkolenie Dofinansowane
Perspecta

Trening Telefonicznej Obsługi Klienta Dofinansowane

Najbliższy termin: 2020-09-21 - 2020-09-21 Lokacja: Do uzgodnienia.

235.00 zł

289.05 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

stron: 1 2 315

Szkolenie z obsługi klienta - korzyści dla obu stron.

Obsługa klienta to jedna z najpopularniejszych form pracy występująca w wielu dziedzinach. Osoby, które na co dzień w swojej pracy spotykają się z dużą ilością klientów, dobrze wiedzą, że bywają oni przeróżni. Aby lepiej zrozumieć potrzeby klienta i jego zachowanie powstały profesjonalne szkolenia, przeprowadzane przez wykwalifikowanych i doświadczonych trenerów.
Poznaj również szkolenia online z obsługi klienta.
Szkolenia te przeznaczone są dla pracowników, którzy zajmują się obsługą klienta a więc jest to bardzo uniwersalna metoda. Szkolenia w tej dziedzinie uczą przede wszystkim tego jak rozpoznać z jakim klientem mamy do czynienia oraz stosować dla nich odpowiednie techniki. Impulsem do rozwoju kompetencji uczestników jest kształtowanie odpowiednich postaw i przekonań. Właśnie na szkoleniach z obsługi klienta uczestnicy mogą uświadomić sobie jakie mechanizmy psychologiczne wpływają na codzienne interakcje z klientami. Metodyka szkolenia bywa różna, najpopularniejszymi formami są dyskusja, ćwiczenia indywidualne oraz grupowe, wymiana doświadczeń, gry, obserwacja, refleksja, feedback, energizery oraz icebreakery.

Korzyści płynące ze szkoleń.

Ten aspekt możemy podzielić na kilka części, ponieważ dzięki szkoleniom zyskują wszyscy. Podstawą są korzyści dla pracownika, który zdobywa nową wiedzę w efekcie czego: jego kompetencję są znacznie wyższe, z pewnością będzie to pomocne w sytuacjach stresowych: podczas rozmowy z klientem pracownik będzie świadomy swoich mocnych stron, poprawi się również jego wydajność, znacznie wzrośnie komfort pracy a tym samym pracownik będzie czuł się pewniej a codzienna praca będzie mu sprawiać więcej przyjemności. Kolejną korzyścią tym razem dla firmy jest wzmocnienie dobrego wizerunku organizacji na rynku, znaczny wzrost efektywności pracowników, budowanie trwalszych i bardziej udanych relacji z klientem. Istnieją również korzyści płynące po obu stronach, m.in.: szansa na długotrwałą współpracę, inaczej mówiąc -utrzymanie klienta, zadowolenie pracowników i zwiększenie efektów przy minimalnym eksploatowaniu energii pracowników, a ponadto wzrost wskaźnika sprzedaży,

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel*** Dal Kielce
Hotel Kielce, Świętokrzyskie
Więcej...
Hotel Zamek Ryn****
Hotel Ryn, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...
CENTRUM BIZNESOWE FAKTORIA
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Łódź, Łódzkie
Więcej...
Pałac Wojanów
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Jelenia Góra, Dolnośląskie
Więcej...
HOTEL MRĄGOWO RESORT & SPA
Hotel Mrągowo, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...
Hotel Ognisty Ptak***
Hotel Węgorzewo, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...
INWEST SMARDZEWICE Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy
Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Smardzewice, Łódzkie
Więcej...
KAMIENICA NR6
Miejsce konferencyjne Aleksandrów Łódzki, Łódzkie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia obsługa klienta Sprzedaż

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.