Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia obsługa klienta Sprzedaż

Szkolenia polecane

Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. Certyfikowane szkolenie online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe (...)

Najbliższy termin: 2021-04-14 - 2021-04-15 Lokacja: Do uzgodnienia.

1390.001320.50 zł

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-5%

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Otwarte Online
Perspecta

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Otwarte Online

Najbliższy termin: 2021-04-14 - 2021-04-14 Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE

390.00 zł

479.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenie Zamknięte Online -50%
Perspecta

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenie Zamknięte Online -50%

Najbliższy termin: 2021-04-14 - 2021-04-14 Lokacja: Olsztyn, Warmińsko - Mazurskie

150.00 zł

184.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny
KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2021-04-14 - 2021-04-14 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

320.00160.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-50%

Obsługa "trudnego" klienta
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Profesjonalna obsługa klienta wymaga, oprócz wiedzy i kompetencji pro klienckich, dużej dawki elastyczności. Każdy klient jest inny i wymaga podejścia dostosowanego do jego osobowości, doświadczenia i preferencji.

Najbliższy termin: 2021-04-15 - 2021-04-16 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie

1190.00 zł

1463.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Negocjacje międzynarodowe w praktyce. Certyfikowane szkolenie online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Negocjacje międzynarodowe w praktyce. Rozmowy handlowe i negocjacje (...)

Najbliższy termin: 2021-04-15 - 2021-04-16 Lokacja: Do uzgodnienia.

1390.001320.50 zł

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-5%

Prezentacja i autoprezentacja - wystąpienia publiczne
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Jeśli prowadzisz spotkania, seminaria, warsztaty, konferencje lub po prostu jesteś kimś kto od czasu do czasu ma za zadanie przekazać i zaprezentować jakąś koncepcję, informację, raport etc. grupie innych ludzi - to to szkolenie jest dla Ciebie.

Najbliższy termin: 2021-04-15 - 2021-04-16 Lokacja: Kraków, Małopolskie

1580.001480.00 zł

1820.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-100zł

Obsługa Klienta w Administracji Publicznej. Certyfikowane szkolenie online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2021-04-15 - 2021-04-16 Lokacja: Do uzgodnienia.

890.00845.50 zł

1039.97 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-5%

Umowa spedycji i umowa przewozu drogowego, Konwencja CMR, prawo przewozowe – prawa i obowiązki stron
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenia pt: Reklamacje i dochodzenie roszczeń z tytułu umowy spedycji i przewozu w przewozach drogowych: krajowych i międzynarodowych

Najbliższy termin: 2021-04-16 - 2021-04-16 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

750.00 zł

922.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
TECHNIKI SPRZEDAŻY - Certyfikowane szkolenie online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. (...)

Najbliższy termin: 2021-04-19 - 2021-04-20 Lokacja: Do uzgodnienia.

1390.001320.50 zł

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-5%

stron: 1 2 313

Szkolenie z obsługi klienta - korzyści dla obu stron.

Obsługa klienta to jedna z najpopularniejszych form pracy występująca w wielu dziedzinach. Osoby, które na co dzień w swojej pracy spotykają się z dużą ilością klientów, dobrze wiedzą, że bywają oni przeróżni. Aby lepiej zrozumieć potrzeby klienta i jego zachowanie powstały profesjonalne szkolenia, przeprowadzane przez wykwalifikowanych i doświadczonych trenerów.
Poznaj również szkolenia online z obsługi klienta.
Szkolenia te przeznaczone są dla pracowników, którzy zajmują się obsługą klienta a więc jest to bardzo uniwersalna metoda. Szkolenia w tej dziedzinie uczą przede wszystkim tego jak rozpoznać z jakim klientem mamy do czynienia oraz stosować dla nich odpowiednie techniki. Impulsem do rozwoju kompetencji uczestników jest kształtowanie odpowiednich postaw i przekonań. Właśnie na szkoleniach z obsługi klienta uczestnicy mogą uświadomić sobie jakie mechanizmy psychologiczne wpływają na codzienne interakcje z klientami. Metodyka szkolenia bywa różna, najpopularniejszymi formami są dyskusja, ćwiczenia indywidualne oraz grupowe, wymiana doświadczeń, gry, obserwacja, refleksja, feedback, energizery oraz icebreakery.

Korzyści płynące ze szkoleń.

Ten aspekt możemy podzielić na kilka części, ponieważ dzięki szkoleniom zyskują wszyscy. Podstawą są korzyści dla pracownika, który zdobywa nową wiedzę w efekcie czego: jego kompetencję są znacznie wyższe, z pewnością będzie to pomocne w sytuacjach stresowych: podczas rozmowy z klientem pracownik będzie świadomy swoich mocnych stron, poprawi się również jego wydajność, znacznie wzrośnie komfort pracy a tym samym pracownik będzie czuł się pewniej a codzienna praca będzie mu sprawiać więcej przyjemności. Kolejną korzyścią tym razem dla firmy jest wzmocnienie dobrego wizerunku organizacji na rynku, znaczny wzrost efektywności pracowników, budowanie trwalszych i bardziej udanych relacji z klientem. Istnieją również korzyści płynące po obu stronach, m.in.: szansa na długotrwałą współpracę, inaczej mówiąc -utrzymanie klienta, zadowolenie pracowników i zwiększenie efektów przy minimalnym eksploatowaniu energii pracowników, a ponadto wzrost wskaźnika sprzedaży,

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Pałacyk Otrębusy Business & SPA
Hotel Warszawa, Mazowieckie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Hotel Jakubus
Hotel Wilków, Opolskie
Więcej...
Hotel*** Dal Kielce
Hotel Kielce, Świętokrzyskie
Więcej...
Hotel Amber***
Hotel Gdańsk, Pomorskie
Więcej...
Stowarzyszenie Pomocy Osobom Niepełnosprawnym Bez Barier
Centrum biurowe i szkoleniowe Zakliczyn (nad Dunajcem), Małopolskie
Więcej...
Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort
Hotel Świeradów-Zdrój, Dolnośląskie
Więcej...
HOTEL MRĄGOWO RESORT & SPA
Hotel Mrągowo, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia obsługa klienta Sprzedaż

© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.