Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia obsługa klienta Sprzedaż

Szkolenia polecane

Trening Technik Sprzedaży i Obsługi Klienta Szkolenie Dofinansowane
Perspecta

Trening Technik Sprzedaży i Obsługi Klienta Dofinansowane

Najbliższy termin: 2020-07-10 - 2020-07-10 Lokacja: Do uzgodnienia.

235.00 zł

289.05 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Trening Telefonicznej Obsługi Klienta Szkolenie Dofinansowane
Perspecta

Trening Telefonicznej Obsługi Klienta Dofinansowane

Najbliższy termin: 2020-07-10 - 2020-07-10 Lokacja: Do uzgodnienia.

235.00 zł

289.05 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Trudny Klient i Obsługa Reklamacji Szkolenia Zamknięte
Perspecta

Trudny Klient i Obsługa Reklamacji Szkolenia Zamknięte

Najbliższy termin: 2020-07-11 - 2020-07-12 Lokacja: Do uzgodnienia.

1250.00 zł

1537.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.
Techniki Sprzedaży i obsługa klienta Szkolenia Zamknięte
Perspecta

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenia Zamknięte

Najbliższy termin: 2020-07-11 - 2020-07-12 Lokacja: Do uzgodnienia.

1250.00 zł

1537.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.
Skuteczny telemarketing i obsługa klienta telefonicznego
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2020-07-13 - 2020-07-13 Lokacja: Łódź, Łódzkie

320.00160.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-50%

Perswazja i wywieranie wpływu czyli jak odnosić sukcesy i nie zrażać do siebie innych
Effect Group Sp z o.o.

Szkolenie przedstawia i uczy sprawdzonych narzędzi, strategii i technik perswazji. Ta wiedza stosowana jest przez polityków, biznesmenów, menadżerów, handlowców, prezesów. Celem szkolenia nie jest tylko (...)

Najbliższy termin: 2020-07-13 - 2020-07-14 Lokacja: Kraków, Małopolskie

1390.00 zł

1709.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Profesjonalna obsługa trudnego klienta.
EVOLVO SZKOLENIA

Intensywny trening radzenia sobie z obiekcjami, zastrzeżeniami, reklamacjami oraz negatywnymi emocjami klientów. Także w wersji LIVE ONLINE

Najbliższy termin: 2020-07-13 - 2020-07-14 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

1750.001490.00 zł

1832.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-260zł

Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy!
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy!

Najbliższy termin: 2020-07-13 - 2020-07-14 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1390.001320.50 zł

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-5%

Obsługa klienta - standardy, sytuacje konfliktowe, panowanie nad emocjami
KM Studio - szkolenia

Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy

Najbliższy termin: 2020-07-13 - 2020-07-14 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1300.00 zł

1599.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy!
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy!

Najbliższy termin: 2020-07-13 - 2020-07-14 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1390.001320.50 zł

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-5%

stron: 1 2 317

Szkolenie z obsługi klienta - korzyści dla obu stron.

Obsługa klienta to jedna z najpopularniejszych form pracy występująca w wielu dziedzinach. Osoby, które na co dzień w swojej pracy spotykają się z dużą ilością klientów, dobrze wiedzą, że bywają oni przeróżni. Aby lepiej zrozumieć potrzeby klienta i jego zachowanie powstały profesjonalne szkolenia, przeprowadzane przez wykwalifikowanych i doświadczonych trenerów.
Poznaj również szkolenia online z obsługi klienta.
Szkolenia te przeznaczone są dla pracowników, którzy zajmują się obsługą klienta a więc jest to bardzo uniwersalna metoda. Szkolenia w tej dziedzinie uczą przede wszystkim tego jak rozpoznać z jakim klientem mamy do czynienia oraz stosować dla nich odpowiednie techniki. Impulsem do rozwoju kompetencji uczestników jest kształtowanie odpowiednich postaw i przekonań. Właśnie na szkoleniach z obsługi klienta uczestnicy mogą uświadomić sobie jakie mechanizmy psychologiczne wpływają na codzienne interakcje z klientami. Metodyka szkolenia bywa różna, najpopularniejszymi formami są dyskusja, ćwiczenia indywidualne oraz grupowe, wymiana doświadczeń, gry, obserwacja, refleksja, feedback, energizery oraz icebreakery.

Korzyści płynące ze szkoleń.

Ten aspekt możemy podzielić na kilka części, ponieważ dzięki szkoleniom zyskują wszyscy. Podstawą są korzyści dla pracownika, który zdobywa nową wiedzę w efekcie czego: jego kompetencję są znacznie wyższe, z pewnością będzie to pomocne w sytuacjach stresowych: podczas rozmowy z klientem pracownik będzie świadomy swoich mocnych stron, poprawi się również jego wydajność, znacznie wzrośnie komfort pracy a tym samym pracownik będzie czuł się pewniej a codzienna praca będzie mu sprawiać więcej przyjemności. Kolejną korzyścią tym razem dla firmy jest wzmocnienie dobrego wizerunku organizacji na rynku, znaczny wzrost efektywności pracowników, budowanie trwalszych i bardziej udanych relacji z klientem. Istnieją również korzyści płynące po obu stronach, m.in.: szansa na długotrwałą współpracę, inaczej mówiąc -utrzymanie klienta, zadowolenie pracowników i zwiększenie efektów przy minimalnym eksploatowaniu energii pracowników, a ponadto wzrost wskaźnika sprzedaży,

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel Ognisty Ptak***
Hotel Węgorzewo, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...
CENTRUM BIZNESOWE FAKTORIA
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Łódź, Łódzkie
Więcej...
Hotel Zamek Ryn****
Hotel Ryn, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...
Pałac Wojanów
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Jelenia Góra, Dolnośląskie
Więcej...
HOTEL MRĄGOWO RESORT & SPA
Hotel Mrągowo, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...
MONIUSZKI 7 Centrum biurowo-szkoleniowe
Centrum biurowe i szkoleniowe Katowice, Śląskie
Więcej...
Kompleks sportowo-rekreacyjny Termy Maltańskie
Miejsce konferencyjne Poznań, Wielkopolskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia obsługa klienta Sprzedaż

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.