Szkolenia polecane | |
Professional Customer Service in practice. Interdisciplinary 2-days workshops related to improving cCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Professional Customer Service in practice. Interdisciplinary 2-days workshops related to improving customer service(...) Najbliższy termin: 2024-09-09 - 2024-09-10 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1680.001596.00 zł 1963.08 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie – warsztaty dla pracowników administracjiJ.G.Training szkolenia specjalistycznePodczas szkolenia omówimy następujące zagadnienia: komunikacja z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji mailowej, badanie potrzeb klienta, typy osobowości klienta. Najbliższy termin: 2024-09-09 - 2024-09-09 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
940.00 zł 1156.20 zł brutto (Vat 23%) |
Negocjacje i psychomanipulacjeKC Centrum RozwojuUczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne. Najbliższy termin: 2024-09-10 - 2024-09-10 Lokacja: Opole, Opolskie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuOpanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR. Najbliższy termin: 2024-09-11 - 2024-09-11 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie |
430.00215.00 zł (brutto) -50% |
Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznegoKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu. Najbliższy termin: 2024-09-11 - 2024-09-11 Lokacja: Opole, Opolskie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Windykacja należności - jak prowadzić skuteczne negocjacje z dłużnikiem? Warsztaty praktyczne ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Windykacja należności - jak prowadzić skuteczne negocjacje z dłużnikiem? (...) Najbliższy termin: 2024-09-12 - 2024-09-13 Lokacja: Do uzgodnienia. |
1350.001282.50 zł 1577.48 zł brutto (Vat 23%) -5% |
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTAB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Każdy z nas zapewne ma swoje doświadczenia z tak zwanym trudnym klientem.Szczególnie pamiętamy sytuacje kiedy krytyka klienta była skierowana bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania. Najbliższy termin: 2024-09-13 - 2024-09-13 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
995.00895.50 zł 1101.47 zł brutto (Vat 23%) -10% |
TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne.Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. (...) Najbliższy termin: 2024-09-16 - 2024-09-17 Lokacja: Do uzgodnienia. |
1390.001320.50 zł 1624.22 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Profesjonalny office manager, najlepsze praktyki biznesowe. Szkolenie dla asystentek/asystentówJ.G.Training szkolenia specjalistycznea warsztacie omówimy między innymi następujące zagadnienia: rola asystentki w sekretariacie, etykieta biznesowa, mowa ciała, trudne sytuacje w pracy asystentki, organizacja spotkań i wyjazdów, korespondencja firmowa, netykieta, rozmowy telefoniczne. Najbliższy termin: 2024-09-16 - 2024-09-16 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
940.00 zł 1156.20 zł brutto (Vat 23%) |
Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kłMiędzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IISTW imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...) Najbliższy termin: 2024-09-19 - 2024-09-20 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1090.001035.50 zł 1273.67 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Szkolenia obsługa klienta Sprzedaż
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.