Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia obsługa klienta Sprzedaż

Szkolenia polecane

Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku budować właściwe relacje z ...
Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST

Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku budować właściwe relacje z dostawcami. 2-dniowe warsztaty szkoleniowe.  Zgłoszenia: >>>> TUTAJ    Terminy i miejsca szkolenia (...)

Najbliższy termin: 2023-03-22 - 2023-03-23 Lokacja: Do uzgodnienia.

1240.001178.00 zł

1448.94 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-5%

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny
KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2023-03-22 - 2023-03-22 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie

410.00205.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-50%

Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Odpowiedzialność sprzedawcy
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji - 2-dniowe warsztaty praktyczne. (...)

Najbliższy termin: 2023-03-22 - 2023-03-23 Lokacja: Do uzgodnienia.

1380.001311.00 zł

1612.53 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-5%

Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Odpowiedzialność sprzedawcy
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji - 2-dniowe warsztaty praktyczne. (...)

Najbliższy termin: 2023-03-22 - 2023-03-23 Lokacja: Do uzgodnienia.

1380.001311.00 zł

1612.53 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-5%

Negocjacje i psychomanipulacje
KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2023-03-23 - 2023-03-23 Lokacja: Łódź, Łódzkie

410.00205.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-50%

Zarządzanie reklamacjami w praktyce - REWOLUCYJNE ZMIANY W 2023 r.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu.

Najbliższy termin: 2023-03-23 - 2023-03-23 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

980.00930.00 zł

1143.90 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-50zł

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jaka powinna być obsługa klienta? Na to pytanie znasz odpowiedź i bez szkolenia.Powinna być solidna, uprzejma, profesjonalna, szybka, realizująca potrzeby klienta, budująca pozytywny wizerunek firmy, itd.

Najbliższy termin: 2023-03-27 - 2023-03-27 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie

960.00864.00 zł

1062.72 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-10%

Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe (...)

Najbliższy termin: 2023-03-27 - 2023-03-28 Lokacja: Do uzgodnienia.

1390.001320.50 zł

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-5%

Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy!
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka (...)

Najbliższy termin: 2023-03-27 - 2023-03-28 Lokacja: Do uzgodnienia.

1290.001225.50 zł

1507.37 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-5%

Obsługa trudnego klienta. Trening radzenia sobie z obiekcjami i negatywnymi emocjami klientów.
EVOLVO SZKOLENIA

Intensywny trening radzenia sobie z obiekcjami, zastrzeżeniami, reklamacjami oraz negatywnymi emocjami klientów. TAKŻE ONLINE

Najbliższy termin: 2023-03-30 - 2023-03-31 Lokacja: Katowice, Śląskie

1750.001490.00 zł

1832.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-260zł

stron: 1 2 311

Szkolenie z obsługi klienta - korzyści dla obu stron.

Obsługa klienta to jedna z najpopularniejszych form pracy występująca w wielu dziedzinach. Osoby, które na co dzień w swojej pracy spotykają się z dużą ilością klientów, dobrze wiedzą, że bywają oni przeróżni. Aby lepiej zrozumieć potrzeby klienta i jego zachowanie powstały profesjonalne szkolenia, przeprowadzane przez wykwalifikowanych i doświadczonych trenerów.
Poznaj również szkolenia online z obsługi klienta.
Szkolenia te przeznaczone są dla pracowników, którzy zajmują się obsługą klienta a więc jest to bardzo uniwersalna metoda. Szkolenia w tej dziedzinie uczą przede wszystkim tego jak rozpoznać z jakim klientem mamy do czynienia oraz stosować dla nich odpowiednie techniki. Impulsem do rozwoju kompetencji uczestników jest kształtowanie odpowiednich postaw i przekonań. Właśnie na szkoleniach z obsługi klienta uczestnicy mogą uświadomić sobie jakie mechanizmy psychologiczne wpływają na codzienne interakcje z klientami. Metodyka szkolenia bywa różna, najpopularniejszymi formami są dyskusja, ćwiczenia indywidualne oraz grupowe, wymiana doświadczeń, gry, obserwacja, refleksja, feedback, energizery oraz icebreakery.

Korzyści płynące ze szkoleń.

Ten aspekt możemy podzielić na kilka części, ponieważ dzięki szkoleniom zyskują wszyscy. Podstawą są korzyści dla pracownika, który zdobywa nową wiedzę w efekcie czego: jego kompetencję są znacznie wyższe, z pewnością będzie to pomocne w sytuacjach stresowych: podczas rozmowy z klientem pracownik będzie świadomy swoich mocnych stron, poprawi się również jego wydajność, znacznie wzrośnie komfort pracy a tym samym pracownik będzie czuł się pewniej a codzienna praca będzie mu sprawiać więcej przyjemności. Kolejną korzyścią tym razem dla firmy jest wzmocnienie dobrego wizerunku organizacji na rynku, znaczny wzrost efektywności pracowników, budowanie trwalszych i bardziej udanych relacji z klientem. Istnieją również korzyści płynące po obu stronach, m.in.: szansa na długotrwałą współpracę, inaczej mówiąc -utrzymanie klienta, zadowolenie pracowników i zwiększenie efektów przy minimalnym eksploatowaniu energii pracowników, a ponadto wzrost wskaźnika sprzedaży,

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Pałac Wojanów
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Jelenia Góra, Dolnośląskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...
Dolina Charlotty Resort & SPA
Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Słupsk, Pomorskie
Więcej...
Hotel Jakubus
Hotel Wilków, Opolskie
Więcej...
Pałacyk Otrębusy Business & SPA
Hotel Warszawa, Mazowieckie
Więcej...
Perła Leśna
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Nadarzyn, Mazowieckie
Więcej...
Hotel Falcon ***
Hotel Rzeszów, Podkarpackie
Więcej...
Hotel Trylogia***
Hotel Zielonka k/W-wy, Mazowieckie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia obsługa klienta Sprzedaż

© 2010 - 2023 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.