Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia obsługa klienta Sprzedaż

Szkolenia polecane

Negocjacje i psychomanipulacje
KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2024-07-30 - 2024-07-30 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

450.00225.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-50%

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny
KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2024-07-31 - 2024-07-31 Lokacja: Opole, Opolskie

430.00215.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-50%

Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2024-07-31 - 2024-07-31 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

450.00225.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-50%

Telefoniczna obsługa Klienta- Twoim Atutem
WSTRONEROZWOJU

Obsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center

Najbliższy termin: 2024-08-01 - 2024-08-02 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Profesjonalna Obsługa Klienta
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta

Najbliższy termin: 2024-08-01 - 2024-08-02 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Promocja miast i regionów w praktyce. Warsztaty budowania wizerunku, przygotowania strategii ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Promocja miast i regionów w praktyce. Warsztaty budowania wizerunku, (...)

Najbliższy termin: 2024-08-05 - 2024-08-06 Lokacja: Do uzgodnienia.

1290.001225.50 zł

1507.37 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-5%

Negocjacje międzynarodowe w praktyce. Rozmowy handlowe i negocjacje w różnych obszarach ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Negocjacje międzynarodowe w praktyce. Rozmowy handlowe i negocjacje (...)

Najbliższy termin: 2024-08-05 - 2024-08-06 Lokacja: Do uzgodnienia.

1390.001320.50 zł

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-5%

Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2024-08-08 - 2024-08-09 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie

1390.001320.50 zł

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-5%

Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2024-08-08 - 2024-08-09 Lokacja: Do uzgodnienia.

1290.001225.50 zł

1507.37 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-5%

Windykacja należności - jak prowadzić skuteczne negocjacje z dłużnikiem? Warsztaty praktyczne ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Windykacja należności - jak prowadzić skuteczne negocjacje z dłużnikiem? (...)

Najbliższy termin: 2024-08-08 - 2024-08-09 Lokacja: Kraków, Małopolskie

1450.001377.50 zł

1694.33 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-5%

stron: 1 2 37

Szkolenie z obsługi klienta - korzyści dla obu stron.

Obsługa klienta to jedna z najpopularniejszych form pracy występująca w wielu dziedzinach. Osoby, które na co dzień w swojej pracy spotykają się z dużą ilością klientów, dobrze wiedzą, że bywają oni przeróżni. Aby lepiej zrozumieć potrzeby klienta i jego zachowanie powstały profesjonalne szkolenia, przeprowadzane przez wykwalifikowanych i doświadczonych trenerów.
Poznaj również szkolenia online z obsługi klienta.
Szkolenia te przeznaczone są dla pracowników, którzy zajmują się obsługą klienta a więc jest to bardzo uniwersalna metoda. Szkolenia w tej dziedzinie uczą przede wszystkim tego jak rozpoznać z jakim klientem mamy do czynienia oraz stosować dla nich odpowiednie techniki. Impulsem do rozwoju kompetencji uczestników jest kształtowanie odpowiednich postaw i przekonań. Właśnie na szkoleniach z obsługi klienta uczestnicy mogą uświadomić sobie jakie mechanizmy psychologiczne wpływają na codzienne interakcje z klientami. Metodyka szkolenia bywa różna, najpopularniejszymi formami są dyskusja, ćwiczenia indywidualne oraz grupowe, wymiana doświadczeń, gry, obserwacja, refleksja, feedback, energizery oraz icebreakery.

Korzyści płynące ze szkoleń.

Ten aspekt możemy podzielić na kilka części, ponieważ dzięki szkoleniom zyskują wszyscy. Podstawą są korzyści dla pracownika, który zdobywa nową wiedzę w efekcie czego: jego kompetencję są znacznie wyższe, z pewnością będzie to pomocne w sytuacjach stresowych: podczas rozmowy z klientem pracownik będzie świadomy swoich mocnych stron, poprawi się również jego wydajność, znacznie wzrośnie komfort pracy a tym samym pracownik będzie czuł się pewniej a codzienna praca będzie mu sprawiać więcej przyjemności. Kolejną korzyścią tym razem dla firmy jest wzmocnienie dobrego wizerunku organizacji na rynku, znaczny wzrost efektywności pracowników, budowanie trwalszych i bardziej udanych relacji z klientem. Istnieją również korzyści płynące po obu stronach, m.in.: szansa na długotrwałą współpracę, inaczej mówiąc -utrzymanie klienta, zadowolenie pracowników i zwiększenie efektów przy minimalnym eksploatowaniu energii pracowników, a ponadto wzrost wskaźnika sprzedaży,

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Pałac Wojanów
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Jelenia Góra, Dolnośląskie
Więcej...
Klub Golfowy ''Lisia Polana''
Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne Pomocnia, Mazowieckie
Więcej...
Pałac Mortęgi Hotel & SPA
Hotel Lubawa, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia obsługa klienta Sprzedaż

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.