Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia obsługa klienta Sprzedaż

Polecane szkolenia

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA - WYCHODZENIE POZA SCHEMAT OBSŁUGI
Vademecum - Konferencje i Szkolenia Sp. z o.o.

Szkolenie składa się z ciągu ćwiczeń poszukiwania niestandardowych sposobów wyróżnienia sie w zakresie obsługi Klienta. Sprawia, że uczestniczące w nim osoby wracają z nowymi pomysłami wyjścia poza dotychczasowe standardy obsługi Klienta.

od 1365.30 zł brutto Szkolenie otwarte.

Szkolenia polecane

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenie Zamknięte Online -50%
Perspecta

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenie Zamknięte Online -50%

Najbliższy termin: 2021-09-18 - 2021-09-18 Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE

150.00 zł

184.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenie Otwarte online Jesień 2021
Perspecta

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenie Otwarte online Jesień 2021

Najbliższy termin: 2021-09-18 - 2021-09-18 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe (...)

Najbliższy termin: 2021-09-20 - 2021-09-21 Lokacja: Do uzgodnienia.

1390.001320.50 zł

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-5%

Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - 2-dniowe warsztaty praktyczne ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - 2-dniowe (...)

Najbliższy termin: 2021-09-20 - 2021-09-21 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1350.001282.50 zł

1577.48 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-5%

Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - 2-dniowe warsztaty praktyczne ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - 2-dniowe (...)

Najbliższy termin: 2021-09-20 - 2021-09-21 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1350.001282.50 zł

1577.48 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-5%

Prezentacja i autoprezentacja - wystąpienia publiczne
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Jeśli prowadzisz spotkania, seminaria, warsztaty, konferencje lub po prostu jesteś kimś kto od czasu do czasu ma za zadanie przekazać i zaprezentować jakąś koncepcję, informację, raport etc. grupie innych ludzi - to to szkolenie jest dla Ciebie.

Najbliższy termin: 2021-09-20 - 2021-09-21 Lokacja: Kraków, Małopolskie

1580.001480.00 zł

1820.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-100zł

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny
KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2021-09-20 - 2021-09-20 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

330.00165.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-50%

Promocja miast i regionów w praktyce. Warsztaty budowania wizerunku, przygotowania strategii ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Promocja miast i regionów w praktyce. Warsztaty budowania wizerunku, (...)

Najbliższy termin: 2021-09-20 - 2021-09-21 Lokacja: Do uzgodnienia.

1290.001225.50 zł

1507.37 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-5%

NOWOCZESNA OBSŁUGA KLIENTA. Telefon, e-mail, chat firmowy, social media
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nowoczesna obsługa klienta wykorzystuje do kontaktu i budowania relacji z klientami rozwiązania technologiczne.

Najbliższy termin: 2021-09-21 - 2021-09-21 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie

960.00860.00 zł

1057.80 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-100zł

Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji
Effect Group Sp z o.o.

Szkolenie ma praktyczny aspekt wykorzystania posiadanej wiedzy i stwarza możliwość zastosowania jej w praktyce, co daje gwarancję zwiększenia efektywności pracy.

Najbliższy termin: 2021-09-21 - 2021-09-22 Lokacja: Kraków, Małopolskie

1390.00 zł

1709.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

stron: 1 2 313

Szkolenie z obsługi klienta - korzyści dla obu stron.

Obsługa klienta to jedna z najpopularniejszych form pracy występująca w wielu dziedzinach. Osoby, które na co dzień w swojej pracy spotykają się z dużą ilością klientów, dobrze wiedzą, że bywają oni przeróżni. Aby lepiej zrozumieć potrzeby klienta i jego zachowanie powstały profesjonalne szkolenia, przeprowadzane przez wykwalifikowanych i doświadczonych trenerów.
Poznaj również szkolenia online z obsługi klienta.
Szkolenia te przeznaczone są dla pracowników, którzy zajmują się obsługą klienta a więc jest to bardzo uniwersalna metoda. Szkolenia w tej dziedzinie uczą przede wszystkim tego jak rozpoznać z jakim klientem mamy do czynienia oraz stosować dla nich odpowiednie techniki. Impulsem do rozwoju kompetencji uczestników jest kształtowanie odpowiednich postaw i przekonań. Właśnie na szkoleniach z obsługi klienta uczestnicy mogą uświadomić sobie jakie mechanizmy psychologiczne wpływają na codzienne interakcje z klientami. Metodyka szkolenia bywa różna, najpopularniejszymi formami są dyskusja, ćwiczenia indywidualne oraz grupowe, wymiana doświadczeń, gry, obserwacja, refleksja, feedback, energizery oraz icebreakery.

Korzyści płynące ze szkoleń.

Ten aspekt możemy podzielić na kilka części, ponieważ dzięki szkoleniom zyskują wszyscy. Podstawą są korzyści dla pracownika, który zdobywa nową wiedzę w efekcie czego: jego kompetencję są znacznie wyższe, z pewnością będzie to pomocne w sytuacjach stresowych: podczas rozmowy z klientem pracownik będzie świadomy swoich mocnych stron, poprawi się również jego wydajność, znacznie wzrośnie komfort pracy a tym samym pracownik będzie czuł się pewniej a codzienna praca będzie mu sprawiać więcej przyjemności. Kolejną korzyścią tym razem dla firmy jest wzmocnienie dobrego wizerunku organizacji na rynku, znaczny wzrost efektywności pracowników, budowanie trwalszych i bardziej udanych relacji z klientem. Istnieją również korzyści płynące po obu stronach, m.in.: szansa na długotrwałą współpracę, inaczej mówiąc -utrzymanie klienta, zadowolenie pracowników i zwiększenie efektów przy minimalnym eksploatowaniu energii pracowników, a ponadto wzrost wskaźnika sprzedaży,

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Pałacyk Otrębusy Business & SPA
Hotel Warszawa, Mazowieckie
Więcej...
Hotel Europa**** Starachowice business & SPA
Hotel Starachowice, Świętokrzyskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
ibis Styles Wrocław Centrum
Hotel Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...
Gościniec Morawski
Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Stronie Śląskie, Dolnośląskie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel*** Dal Kielce
Hotel Kielce, Świętokrzyskie
Więcej...
Hotel Ognisty Ptak***
Hotel Węgorzewo, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia obsługa klienta Sprzedaż

© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.