Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia obsługa klienta Sprzedaż

Szkolenia polecane

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenie Zamknięte Online -50%
Perspecta

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenie Zamknięte Online -50%

Najbliższy termin: 2021-01-28 - 2021-01-28 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

150.00 zł

184.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Klient wymagający i trudne relacje z klientami – Jak zachować spokój, dobre samopoczucie i profesjon
Effect Group Sp z o.o.

W obecnych realiach rynkowych coraz większym wyzwaniem dla firm staje się nie tyle pozyskanie nowych klientów, co utrzymanie już posiadanych. Badania marketingowe dobitnie wykazują, że mniejszym kosztem (...)

Najbliższy termin: 2021-01-28 - 2021-01-29 Lokacja: Katowice, Śląskie

1390.00 zł

1709.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
SZKOLENIE ON-LINE: Zdalna obsługa trudnego klienta
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:SZKOLENIE ON-LINE: Zdalna obsługa trudnego klienta>>>Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem jest nieoceniona dla każdej firmy. Podczas szkolenia (...)

Najbliższy termin: 2021-01-28 - 2021-01-28 Lokacja: Do uzgodnienia.

590.00390.00 zł

479.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-200zł

SZKOLENIE ON-LINE: Autoprezentacja i wystąpienia publiczne na żywo i on-line
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Jeśli prowadzisz spotkania, seminaria, warsztaty, konferencje lub po prostu jesteś kimś kto od czasu do czasu ma za zadanie przekazać i zaprezentować jakąś koncepcję, informację, raport etc. grupie innych ludzi - to to szkolenie jest dla Ciebie.

Najbliższy termin: 2021-01-28 - 2021-01-28 Lokacja: Do uzgodnienia.

590.00490.00 zł

602.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-100zł

Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Certyfikowane szkolenie online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2021-01-28 - 2021-01-29 Lokacja: Do uzgodnienia.

1290.001225.50 zł

1507.37 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-5%

Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Certyfikowane szkolenie online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2021-01-28 - 2021-01-29 Lokacja: Do uzgodnienia.

1290.001225.50 zł

1507.37 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-5%

online - Techniki sprzedaży i pozyskiwanie klientów
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na warsztat szkoleniowy pt. „Techniki sprzedaży i pozyskiwanie klientów”.

Najbliższy termin: 2021-02-04 - 2021-02-05 Lokacja: Do uzgodnienia.

990.00 zł

1217.70 zł brutto (Vat 23%)

e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
SZKOLENIE ON-LINE: Zarządzanie reklamacjami w praktyce - aspekty prawne. Rewolucyjne zmiany od 01.06
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu.

Najbliższy termin: 2021-02-05 - 2021-02-05 Lokacja: CAŁA POLSKA, Małopolskie

890.00690.00 zł

848.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-200zł

SZKOLENIE ON-LINE: Zadowolony klient-efektywny proces obsługi na odległość
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Od NIE do TAK w procesie sprzedaży>>> Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż.   GŁÓWNY CEL SZKOLENIA Wzmocnienie (...)

Najbliższy termin: 2021-02-08 - 2021-02-09 Lokacja: Do uzgodnienia.

1180.00980.00 zł

1205.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-200zł

Obsługa "trudnego" klienta
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Profesjonalna obsługa klienta wymaga, oprócz wiedzy i kompetencji pro klienckich, dużej dawki elastyczności. Każdy klient jest inny i wymaga podejścia dostosowanego do jego osobowości, doświadczenia i preferencji.

Najbliższy termin: 2021-02-09 - 2021-02-10 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie

1190.00 zł

1463.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

stron: 1 2 311

Szkolenie z obsługi klienta - korzyści dla obu stron.

Obsługa klienta to jedna z najpopularniejszych form pracy występująca w wielu dziedzinach. Osoby, które na co dzień w swojej pracy spotykają się z dużą ilością klientów, dobrze wiedzą, że bywają oni przeróżni. Aby lepiej zrozumieć potrzeby klienta i jego zachowanie powstały profesjonalne szkolenia, przeprowadzane przez wykwalifikowanych i doświadczonych trenerów.
Poznaj również szkolenia online z obsługi klienta.
Szkolenia te przeznaczone są dla pracowników, którzy zajmują się obsługą klienta a więc jest to bardzo uniwersalna metoda. Szkolenia w tej dziedzinie uczą przede wszystkim tego jak rozpoznać z jakim klientem mamy do czynienia oraz stosować dla nich odpowiednie techniki. Impulsem do rozwoju kompetencji uczestników jest kształtowanie odpowiednich postaw i przekonań. Właśnie na szkoleniach z obsługi klienta uczestnicy mogą uświadomić sobie jakie mechanizmy psychologiczne wpływają na codzienne interakcje z klientami. Metodyka szkolenia bywa różna, najpopularniejszymi formami są dyskusja, ćwiczenia indywidualne oraz grupowe, wymiana doświadczeń, gry, obserwacja, refleksja, feedback, energizery oraz icebreakery.

Korzyści płynące ze szkoleń.

Ten aspekt możemy podzielić na kilka części, ponieważ dzięki szkoleniom zyskują wszyscy. Podstawą są korzyści dla pracownika, który zdobywa nową wiedzę w efekcie czego: jego kompetencję są znacznie wyższe, z pewnością będzie to pomocne w sytuacjach stresowych: podczas rozmowy z klientem pracownik będzie świadomy swoich mocnych stron, poprawi się również jego wydajność, znacznie wzrośnie komfort pracy a tym samym pracownik będzie czuł się pewniej a codzienna praca będzie mu sprawiać więcej przyjemności. Kolejną korzyścią tym razem dla firmy jest wzmocnienie dobrego wizerunku organizacji na rynku, znaczny wzrost efektywności pracowników, budowanie trwalszych i bardziej udanych relacji z klientem. Istnieją również korzyści płynące po obu stronach, m.in.: szansa na długotrwałą współpracę, inaczej mówiąc -utrzymanie klienta, zadowolenie pracowników i zwiększenie efektów przy minimalnym eksploatowaniu energii pracowników, a ponadto wzrost wskaźnika sprzedaży,

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

CENTRUM BIZNESOWE FAKTORIA
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Łódź, Łódzkie
Więcej...
Pałac Wojanów
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Jelenia Góra, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel Jakubus
Hotel Wilków, Opolskie
Więcej...
Dolina Charlotty Resort & SPA
Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Słupsk, Pomorskie
Więcej...
Hotel SANVIT Lake Resort & Spa
Ośrodek Wypoczynkowy Okuninka, Lubelskie
Więcej...
Hotel Pałac Alexandrinum****
Hotel Krubki-Górki, Mazowieckie
Więcej...
HOTEL MRĄGOWO RESORT & SPA
Hotel Mrągowo, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia obsługa klienta Sprzedaż

© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.