Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia handlowe Sprzedaż

Szkolenia polecane

Międzynarodowy obrót towarami strategicznymi
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie pozwoli Państwu rozstrzygnąć kwestie, czy w obrocie handlowym mają Państwo do czynienia z towarami podwójnego zastosowania.

Najbliższy termin: 2024-06-24 - 2024-06-24 Lokacja: online, Mazowieckie

890.00 zł

1094.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku budować właściwe relacje z ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku (...)

Najbliższy termin: 2024-06-24 - 2024-06-25 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie

1340.001273.00 zł

1565.79 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-5%

Obsługa klienta - kurs
KM Studio - szkolenia

Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy

Najbliższy termin: 2024-06-25 - 2024-06-26 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Kurs Obsługa klientów trudnych i konflikotwych
KM Studio - szkolenia

Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych.

Najbliższy termin: 2024-06-25 - 2024-06-26 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Obsługa klienta - standardy, sytuacje konfliktowe, panowanie nad emocjami
KM Studio - szkolenia

Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy

Najbliższy termin: 2024-06-25 - 2024-06-26 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Warsztaty obsługa klientów trudnych i konflikotwych
KM Studio - szkolenia

Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych.

Najbliższy termin: 2024-06-25 - 2024-06-26 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Symfonia Premium Handel - KM Studio - profesjonalne szkolenia
KM Studio - szkolenia

Szkolenie Symfonia Premium Handel przeznaczone jest dla osób chcących poznać i usprawnić swoją pracę w zakresie gospodarki magazynowej i sprzedaży za pomocą programu Symfonia Premium – Handel.

Najbliższy termin: 2024-06-25 - 2024-06-26 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Trening Obsługa klientów trudnych i konflikotwych
KM Studio - szkolenia

Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych.

Najbliższy termin: 2024-06-25 - 2024-06-26 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Szkolenie obsługa klientów trudnych i konflikotwych
KM Studio - szkolenia

Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych.

Najbliższy termin: 2024-06-25 - 2024-06-26 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Obsługa klienta - warsztaty
KM Studio - szkolenia

Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy

Najbliższy termin: 2024-06-25 - 2024-06-26 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

stron: 1 2 36

Szkolenia i kursy handlowe

W pracy handlowca poza kwalifikacjami z zakresu tzw. umiejętności twardych, polegających na znajomości swojej branży i wszelkich zagadnień merytorycznych, związanych zaoferowaną klientowi materią, liczą się także umiejętności miękkie. O rozwój sfery interpersonalnej pracowników sektora handlowego i biznesowego należy zadbać zawczasu, korzystając z szerokiej oferty dostępnych kursów handlowych i szkoleń.

Korzyści płynące z udziału w szkoleniach.

Szkolenia i kursy handlowe dla firm i ich pracowników doskonale podnoszą kwalifikacje nie tylko poszczególnych jednostek ale także całego zespołu. Poza wzrostem kwalifikacji, spowodowanym zdobyciem nowej wiedzy, zespół szkolący się wspólnie ulega głębszemu "dotarciu", co zaowocuje w przyszłości w trakcie ich pracy nad konkretnymi projektami. Powodzenie projektu zależy bowiem przeważnie od doskonałego zgrania się całego zespołu.
Ponadto kierowanie pracowników na szkolenia czy kursy biznesowe gwarantuje, że będą oni zdobywali możliwie najbardziej aktualną wiedzę w swojej dziedzinie działalności - co byłoby utrudnione przy braku takich szkoleń. W natłoku zadań do wykonania ciężko oczekiwać, że skupiony na osiąganiu kolejnych celów pracownik, obciążony dodatkowo terminowością zadań będzie dysponował czasem na samodzielne poszukiwanie nowinek i ich przyswajanie. Dlatego właśnie tak ważne jest, by regularnie umożliwiać swojej kadrze udział w oferowanych szkoleniach biznesowych czy kursach handlowych. Tylko dzięki nim będziemy mieli pewność, że nasza firma utrzymuje wszelkie obecnie wymagane standardy i korzysta z możliwie najbardziej efektywnych i skutecznych rozwiązań, popartych najnowszą wiedzą.

Wpływ szkoleń na procesy zarządcze w nowoczesnym przedsiębiorstwie.

Należy pamiętać, że potrzebę doszkalania pracowników należy rozciągać także na wszystkie szczeble kadry zarządzającej. Przełożeni i kadra kierownicza średniego i wysokiego szczebla również bardzo skorzysta na udziale w szkoleniach biznesowych dla firm, gdyż dzięki nim może rozwijać swoje kompetencje zarządcze, a także pozostawać na bieżąco z nowymi trendami biznesowymi i handlowymi.
Reasumując udział w szkoleniach i kursach powinien być obecnie dobrą praktyką stosowaną w każdym przedsiębiorstwie, gdyż tylko wiedza oraz odpowiednie kwalifikacje są gwarantem skutecznej realizacji zadań, co przekłada się na zadowolenie klientów, które posiada przecież kluczowe znaczenie dla każdego przedsiębiorcy.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Pałac Wojanów
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Jelenia Góra, Dolnośląskie
Więcej...
Klub Golfowy ''Lisia Polana''
Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne Pomocnia, Mazowieckie
Więcej...
Perła Leśna
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Nadarzyn, Mazowieckie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia handlowe Sprzedaż

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.