Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia handlowe Sprzedaż

Szkolenia polecane

Trening Negocjacji Szkolenie Dofinansowane
Perspecta

Trening Negocjacji Szkolenie Dofinansowane

Najbliższy termin: 2020-07-10 - 2020-07-10 Lokacja: Do uzgodnienia.

235.00 zł

289.05 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Trening Technik Sprzedaży i Obsługi Klienta Szkolenie Dofinansowane
Perspecta

Trening Technik Sprzedaży i Obsługi Klienta Dofinansowane

Najbliższy termin: 2020-07-10 - 2020-07-10 Lokacja: Do uzgodnienia.

235.00 zł

289.05 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Techniki Sprzedaży i obsługa klienta Szkolenia Zamknięte
Perspecta

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenia Zamknięte

Najbliższy termin: 2020-07-11 - 2020-07-12 Lokacja: Do uzgodnienia.

1250.00 zł

1537.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.
Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy!
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy!

Najbliższy termin: 2020-07-13 - 2020-07-14 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1390.001320.50 zł

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-5%

Obsługa klienta - standardy, sytuacje konfliktowe, panowanie nad emocjami
KM Studio - szkolenia

Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy

Najbliższy termin: 2020-07-13 - 2020-07-14 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1300.00 zł

1599.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Mati Consulting szkolenia

Jak sprzedać? Jak obsłużyć profesjonalnie klienta?

Najbliższy termin: 2020-07-15 - 2020-07-16 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

1680.001512.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-10%

Doskonalenie procesu sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od momentu planowania pozyskania Klienta, aż do momentu obsługi posprzedażowej.

Najbliższy termin: 2020-07-15 - 2020-07-16 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

1480.001406.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-5%

Akademia handlowca - możliwość zdalnego szkolenia na życzenie
Mati Consulting szkolenia

Handlowcy są najważniejszymi ludźmi w każdym przedsiębiorstwie. Bez sprzedaży upadają nawet największe i najmądrzejsze działające firmy. Sprzedaż jest iskrą zapalającą silnik przedsiębiorstwa.

Najbliższy termin: 2020-07-15 - 2020-07-16 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

1680.001596.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-5%

Obsługa trudnego Klienta (2 dni)
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta.

Najbliższy termin: 2020-07-15 - 2020-07-16 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1480.001420.80 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-4%

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży - możliwość szkolenia w formie zdalnej
Mati Consulting szkolenia

Obsługa klienta, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi i inni. Szkolenie dla firm oraz dla osób indywidualnych. Szkolenie przeznaczone dla tych, którzy związani są lub będą zajmować się handlem, pracują lub będą pracować z Klientami.

Najbliższy termin: 2020-07-15 - 2020-07-15 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

840.00798.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-5%

stron: 1 2 319

Szkolenia i kursy handlowe

W pracy handlowca poza kwalifikacjami z zakresu tzw. umiejętności twardych, polegających na znajomości swojej branży i wszelkich zagadnień merytorycznych, związanych zaoferowaną klientowi materią, liczą się także umiejętności miękkie. O rozwój sfery interpersonalnej pracowników sektora handlowego i biznesowego należy zadbać zawczasu, korzystając z szerokiej oferty dostępnych kursów handlowych i szkoleń.

Korzyści płynące z udziału w szkoleniach.

Szkolenia i kursy handlowe dla firm i ich pracowników doskonale podnoszą kwalifikacje nie tylko poszczególnych jednostek ale także całego zespołu. Poza wzrostem kwalifikacji, spowodowanym zdobyciem nowej wiedzy, zespół szkolący się wspólnie ulega głębszemu "dotarciu", co zaowocuje w przyszłości w trakcie ich pracy nad konkretnymi projektami. Powodzenie projektu zależy bowiem przeważnie od doskonałego zgrania się całego zespołu.
Ponadto kierowanie pracowników na szkolenia czy kursy biznesowe gwarantuje, że będą oni zdobywali możliwie najbardziej aktualną wiedzę w swojej dziedzinie działalności - co byłoby utrudnione przy braku takich szkoleń. W natłoku zadań do wykonania ciężko oczekiwać, że skupiony na osiąganiu kolejnych celów pracownik, obciążony dodatkowo terminowością zadań będzie dysponował czasem na samodzielne poszukiwanie nowinek i ich przyswajanie. Dlatego właśnie tak ważne jest, by regularnie umożliwiać swojej kadrze udział w oferowanych szkoleniach biznesowych czy kursach handlowych. Tylko dzięki nim będziemy mieli pewność, że nasza firma utrzymuje wszelkie obecnie wymagane standardy i korzysta z możliwie najbardziej efektywnych i skutecznych rozwiązań, popartych najnowszą wiedzą.

Wpływ szkoleń na procesy zarządcze w nowoczesnym przedsiębiorstwie.

Należy pamiętać, że potrzebę doszkalania pracowników należy rozciągać także na wszystkie szczeble kadry zarządzającej. Przełożeni i kadra kierownicza średniego i wysokiego szczebla również bardzo skorzysta na udziale w szkoleniach biznesowych dla firm, gdyż dzięki nim może rozwijać swoje kompetencje zarządcze, a także pozostawać na bieżąco z nowymi trendami biznesowymi i handlowymi.
Reasumując udział w szkoleniach i kursach powinien być obecnie dobrą praktyką stosowaną w każdym przedsiębiorstwie, gdyż tylko wiedza oraz odpowiednie kwalifikacje są gwarantem skutecznej realizacji zadań, co przekłada się na zadowolenie klientów, które posiada przecież kluczowe znaczenie dla każdego przedsiębiorcy.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel Ognisty Ptak***
Hotel Węgorzewo, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...
Hotel Zamek Ryn****
Hotel Ryn, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...
Pałac Wojanów
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Jelenia Góra, Dolnośląskie
Więcej...
CENTRUM BIZNESOWE FAKTORIA
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Łódź, Łódzkie
Więcej...
HOTEL MRĄGOWO RESORT & SPA
Hotel Mrągowo, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...
Kasor Resort&SPA
Hotel Stryków, Łódzkie
Więcej...
Centrum Prasowe Foksal
Centrum Konferencyjne Warszawa, Mazowieckie
Więcej...
WAW Hotel
Hotel Warszawa, Mazowieckie
Więcej...
Hotel Amber***
Hotel Gdańsk, Pomorskie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia handlowe Sprzedaż

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.