Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia handlowe Sprzedaż

Szkolenia polecane

Jak Radzić Sobie z Wymagającym Klientem: Warsztaty Komunikacji i Asertywności
KC Centrum Rozwoju

Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.

Najbliższy termin: 2025-04-30 - 2025-04-30 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

450.00225.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-50%

Telemarketing, sprzedaż przez telefon
KM Studio - szkolenia

Szkolenie telemarketing obejmuje takie zagadnienia jak: identyfikacja klientów, pierwszy kontakt, analiza potrzeb, prezentacja oferty, negocjacje, wybrane techniki finalizacji transakcji, sposoby budowania przyjaznych kontaktów z klientami.

Najbliższy termin: 2025-05-07 - 2025-05-08 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Telemarketing, sprzedaż przez telefon - kurs
KM Studio - szkolenia

Szkolenie telemarketing obejmuje takie zagadnienia jak: identyfikacja klientów, pierwszy kontakt, analiza potrzeb, prezentacja oferty, negocjacje, wybrane techniki finalizacji transakcji, sposoby budowania przyjaznych kontaktów z klientami.

Najbliższy termin: 2025-05-07 - 2025-05-08 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Telemarketing, sprzedaż przez telefon
KM Studio - szkolenia

Szkolenie telemarketing obejmuje takie zagadnienia jak: identyfikacja klientów, pierwszy kontakt, analiza potrzeb, prezentacja oferty, negocjacje, wybrane techniki finalizacji transakcji, sposoby budowania przyjaznych kontaktów z klientami.

Najbliższy termin: 2025-05-07 - 2025-05-08 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.
Telemarketing, sprzedaż przez telefon - warsztaty
KM Studio - szkolenia

Szkolenie telemarketing obejmuje takie zagadnienia jak: identyfikacja klientów, pierwszy kontakt, analiza potrzeb, prezentacja oferty, negocjacje, wybrane techniki finalizacji transakcji, sposoby budowania przyjaznych kontaktów z klientami.

Najbliższy termin: 2025-05-07 - 2025-05-08 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Telemarketing, sprzedaż przez telefon - trening
KM Studio - szkolenia

Szkolenie telemarketing obejmuje takie zagadnienia jak: identyfikacja klientów, pierwszy kontakt, analiza potrzeb, prezentacja oferty, negocjacje, wybrane techniki finalizacji transakcji, sposoby budowania przyjaznych kontaktów z klientami.

Najbliższy termin: 2025-05-07 - 2025-05-08 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Negocjacyjne wywieranie wpływu
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu...

Najbliższy termin: 2025-05-12 - 2025-05-13 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1480.001430.00 zł

1758.90 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-50zł

Szkolenie dla działu zakupów. Optymalne zarządzanie obszarem zakupowym, negocjacje zakupowe
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie obejmuje m.in. następujące zagadnienia: skuteczne negocjacje, procesy zakupowe, logistyka zaopatrzenia, wybór dostawców, kategorie i koszyki zakupowe, proces zamówień, podstawy zarządzania ryzykiem, elementy psychologii społecznej, relacje

Najbliższy termin: 2025-05-13 - 2025-05-14 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

2090.00 zł

2570.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Klauzule w umowach handlowych - formułowanie, interpretacja, wykorzystanie.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Niezbędne i przydatne elementy umów handlowych i zasady ich formułowania.Dane formalne umów w świetle aktualnych przepisów.Konieczne informacje dotyczące stron umowy i kary za ich brak.Znaczenie preambuły i pułapki w definicjach w umowie.

Najbliższy termin: 2025-05-21 - 2025-05-21 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1260.001160.00 zł

1426.80 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

-100zł

Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta
AVENHANSEN Sp. z o.o.

 Zapraszamy na naszą stronę interentową:Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta>>> Podstawą sukcesu rynkowego firmy, handlowej, finansowej, czy też produkcyjnej (...)

Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1480.001380.00 zł

1697.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-100zł

stron: 1 2 36

Szkolenia i kursy handlowe

W pracy handlowca poza kwalifikacjami z zakresu tzw. umiejętności twardych, polegających na znajomości swojej branży i wszelkich zagadnień merytorycznych, związanych zaoferowaną klientowi materią, liczą się także umiejętności miękkie. O rozwój sfery interpersonalnej pracowników sektora handlowego i biznesowego należy zadbać zawczasu, korzystając z szerokiej oferty dostępnych kursów handlowych i szkoleń.

Korzyści płynące z udziału w szkoleniach.

Szkolenia i kursy handlowe dla firm i ich pracowników doskonale podnoszą kwalifikacje nie tylko poszczególnych jednostek ale także całego zespołu. Poza wzrostem kwalifikacji, spowodowanym zdobyciem nowej wiedzy, zespół szkolący się wspólnie ulega głębszemu "dotarciu", co zaowocuje w przyszłości w trakcie ich pracy nad konkretnymi projektami. Powodzenie projektu zależy bowiem przeważnie od doskonałego zgrania się całego zespołu.
Ponadto kierowanie pracowników na szkolenia czy kursy biznesowe gwarantuje, że będą oni zdobywali możliwie najbardziej aktualną wiedzę w swojej dziedzinie działalności - co byłoby utrudnione przy braku takich szkoleń. W natłoku zadań do wykonania ciężko oczekiwać, że skupiony na osiąganiu kolejnych celów pracownik, obciążony dodatkowo terminowością zadań będzie dysponował czasem na samodzielne poszukiwanie nowinek i ich przyswajanie. Dlatego właśnie tak ważne jest, by regularnie umożliwiać swojej kadrze udział w oferowanych szkoleniach biznesowych czy kursach handlowych. Tylko dzięki nim będziemy mieli pewność, że nasza firma utrzymuje wszelkie obecnie wymagane standardy i korzysta z możliwie najbardziej efektywnych i skutecznych rozwiązań, popartych najnowszą wiedzą.

Wpływ szkoleń na procesy zarządcze w nowoczesnym przedsiębiorstwie.

Należy pamiętać, że potrzebę doszkalania pracowników należy rozciągać także na wszystkie szczeble kadry zarządzającej. Przełożeni i kadra kierownicza średniego i wysokiego szczebla również bardzo skorzysta na udziale w szkoleniach biznesowych dla firm, gdyż dzięki nim może rozwijać swoje kompetencje zarządcze, a także pozostawać na bieżąco z nowymi trendami biznesowymi i handlowymi.
Reasumując udział w szkoleniach i kursach powinien być obecnie dobrą praktyką stosowaną w każdym przedsiębiorstwie, gdyż tylko wiedza oraz odpowiednie kwalifikacje są gwarantem skutecznej realizacji zadań, co przekłada się na zadowolenie klientów, które posiada przecież kluczowe znaczenie dla każdego przedsiębiorcy.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia handlowe Sprzedaż

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.