Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-21

Było:1480zł

Jest:1380zł

IX Kongres PR już za nami!

Napisany przez M-S-M dnia 2010-04-26 16:43:02. Aktualizowano 2024-04-17 00:03:38

Ponad 300 gości, kilkadziesiąt godzin wykładów, liczne dyskusje i jak zawsze merytorycznie – to bilans 3 dni rzeszowskich spotkań z naukowym i praktycznym PR-em. Tak właśnie IX Kongres Public Relations przeszedł do historii.

Pomimo licznych przeciwności, z jakimi musieli się zmierzyć organizatorzy, można uznać, że Kongres odniósł sukces. – Z powodu chmury pyłu z wulkanu na Islandii nie mogło do nas przybyć kilku gości i prelegentów. Musieliśmy organizować zastępstwa i modyfikować program – przyznaje dr Dariusz Tworzydło, pomysłodawca i organizator wydarzenia.


Podczas pierwszego dnia Kongresu dyskutowano o nowych trendach w komunikacji. Prezentowano nowoczesne narzędzia i metody. Podsumowania roku dokonał Adam Łaszyn, Prezes Zarządu Alert Media Communications. Przedstawił on własny ranking najważniejszych wydarzeń jakie miały miejsce w kontekście public relations w minionym roku. O zasadach prowadzenia profesjonalnych wystąpień publicznych mówił Tomasz Kammel natomiast Dominik Kaznowski (Head of marketing & PR, Nasza-klasa.pl) pokazywał na przykładzie Wrocławia jak w trzy miesiące zbudować stu tysięczną społeczność w Internecie. Podczas drugiego dnia debatowano o biznesie i polityce. W panelu dyskusyjnym „Po 10 kwietnia – jak zmieni się polski PR polityczny” eksperci (m.in. Maciej Grabowski, United PR, Marek Wróbel, Neuron PR) twierdzili, że zbliżające się wybory niekoniecznie będą delikatną kampanią a wręcz przeciwnie, może ją zdominować „chęć zemsty i rewanżu”. Wiesław Gałązka mówił o procesie ewolucji polskiego polityka. Nowością była debata na temat: Kultura potrzebuje PR-u, czy PR potrzebuje kultury? Można było posłuchać min. o działaniach komunikacyjnych realizowanych wokół Europejskiej Stolicy Kultury i Roku Chopinowskiego.


Ostatni dzień wypełniły rozmowy na temat badań i skutecznego pomiaru efektów w public relations. Zaprezentowano nowatorskie metody pomiaru, min barometr komunikacji przygotowany przez ekspertów exacto. Firma Video PR zapewniła transmisję konferencji na żywo poprzez Internet. Wystąpienia zostaną zarchiwizowane i udostępnione w serwisie videokonferencyjnym na stronie Kongresu – www.kongrespr.pl


 Źródło: PR

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



IX Kongres PR już za nami! - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.