Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia, które mają na celu podnieść jakieś kwalifikacje, zawsze są doskonałym wyborem. Dzięki temu wzmocnić można swoją pozycję na rynku, ale przede wszystkim trzeba umieć dobrać odpowiednie szkolenie względem swoich potrzeb. Na pewno pracując w handlu, doskonałym wyborem będzie szkolenia technik sprzedaży. Warto poznać ich największe zalety oraz dowiedzieć się, czego można się na nim nauczyć.

Szkolenia z technik sprzedaży

Głównym celem tego typu szkoleń jest zdobycie wiedzy i umiejętności – jak sprzedawać więcej.

Szkolenia, kursy techniki sprzedaży

Szkolenia polecane

Międzynarodowy obrót towarami strategicznymi
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie pozwoli Państwu rozstrzygnąć kwestie, czy w obrocie handlowym mają Państwo do czynienia z towarami podwójnego zastosowania.

Najbliższy termin: 2024-06-24 - 2024-06-24 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1040.00 zł

1279.20 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Negocjacje i psychomanipulacje
KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2024-06-25 - 2024-06-25 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie

450.00225.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-50%

Obsługa klienta - kurs
KM Studio - szkolenia

Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy

Najbliższy termin: 2024-06-25 - 2024-06-26 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Obsługa klienta - standardy, sytuacje konfliktowe, panowanie nad emocjami
KM Studio - szkolenia

Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy

Najbliższy termin: 2024-06-25 - 2024-06-26 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Obsługa klienta - warsztaty
KM Studio - szkolenia

Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy

Najbliższy termin: 2024-06-25 - 2024-06-26 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Obsługa klienta - trening
KM Studio - szkolenia

Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy

Najbliższy termin: 2024-06-25 - 2024-06-26 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny
KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2024-06-26 - 2024-06-26 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie

430.00215.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-50%

Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2024-06-26 - 2024-06-26 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie

450.00225.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-50%

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych
KC Centrum Rozwoju

Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.

Najbliższy termin: 2024-06-27 - 2024-06-27 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie

470.00235.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-50%

Obsługa Turysty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się obsługą Turysty

Najbliższy termin: 2024-06-27 - 2024-06-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

stron: 1 2 38

Jakie zalety mają szkolenia techniki sprzedaży i komu są dedykowane?

Szkolenia zawsze mają na celu skutecznie podnieść kwalifikacje i zwiększyć szanse na rynku pracy. To właśnie z tego powodu polecane są osobom, którym zależy na samorozwoju. Szkolenie techniki sprzedaży polecane jest przede wszystkim tym, którzy pracują w handlu i chcieliby zwiększyć swoje umiejętności na płaszczyźnie klient-produkt oraz dowiedzieć się, jak przedstawiać czy reklamować swoje produkty lub usługi w taki sposób, aby zachęcić do ich nabycia. Wskazane jest również właścicielom firm, którzy także potrzebują wsparcia, jeśli chodzi o handel i prezentowanie swoich wyrobów. Szkolenia z reguły zawierają jak najlepiej skondensowaną wiedzę, która przekazywana jest w prostej i czytelnej formie. 

Czego można się nauczyć podczas takiego szkolenia?

Aby podjąć decyzję o wzięciu udziału w takim szkoleniu, z całą pewnością na początku warto mieć świadomość, jaka wiedza zostanie przekazana. Szkolenia w zakresie techniki sprzedaży ma na celu przekazać najnowszą wiedzę w zakresie narzędzi sprzedażowych oraz ich wykorzystania. Zdobyć można także umiejętność odpowiedniego reklamowania swojego produktu lub usługi. Aby w odpowiedni sposób radzić sobie na rynku, z całą pewnością trzeba zapoznać się także z pojęciem psychologii sprzedaży oraz tym, w jaki sposób można wykorzystać ją na co dzień podczas pracy. Przy poznawaniu technik sprzedaży bardzo ważna jest także umiejętność kontaktu z klientami. Dzięki temu wiadomo, w jaki sposób z nimi rozmawiać oraz zachęcać ich do zakupu, ale jednocześnie nie narzucać im swojego wyboru. Opanowanie takich umiejętności jest także istotne w praktyce.

Jak sprzedawać więcej?
Jakie techniki sprzedaży są skuteczne?

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel Tobaco
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Pałac Wojanów
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Jelenia Góra, Dolnośląskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia, kursy techniki sprzedaży - jak dobrze i lepiej spredawać.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.