Szkolenia medyczne niezbędne dla zachowania ciągłości wiedzy w szeroko rozumianej branży medycznej. Szkolenia w całej Polsce dla przedstawicieli różnych szczebli i profesji. Zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi propozycjami szkoleń.
Szkolenia polecane | |
Profesjonalna Komunikacja z Pacjentami. Spraw, aby twoi pacjenci polecali cię innym. -2 dniowe warszWSTRONEROZWOJUWarsztat dostarcza wiedzy i pozwala rozwijać umiejętności z zakresu komunikacji z Pacjentem. Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje. Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)WSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami. Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Rewolucyjne zmiany w ustawie o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta. Jak zarządzaćJ.G.Training szkolenia specjalistycznenowa ustawa o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, wymóg uzyskania autoryzacji, wymóg posiadania wewnętrznego systemu zapewnienia jakości i bezpieczeństwa, zasady tworzenia i finansowania rejestrów medycznych, Najbliższy termin: 2025-07-01 - 2025-07-01 Lokacja: online, Mazowieckie |
790.00 zł 971.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)WSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Profesjonalna Komunikacja z Pacjentami. Spraw, aby twoi pacjenci polecali cię innym. -2 dniowe warszWSTRONEROZWOJUWarsztat dostarcza wiedzy i pozwala rozwijać umiejętności z zakresu komunikacji z Pacjentem. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Jak podnieść, jakość telefonicznej Obsługi Pacjenta? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
From business planning to project management – how to be/become an effective manager in the face ofAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...) Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Szkolenia kursy, szkolenia medyczne
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.