Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szkolenia kursy, szkolenia medyczne

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia medyczne niezbędne dla zachowania ciągłości wiedzy w szeroko rozumianej branży medycznej. Szkolenia w całej Polsce dla przedstawicieli różnych szczebli i profesji. Zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi propozycjami szkoleń.

Szkolenia - kursy medyczne.

Szkolenia promowane

Marketing usług zdrowotnych PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest zaprezentowanie i uświadomienie sobie, iż marketing jest nieodłącznym elementem funkcjonowania każdego podmiotu, w tym również jednostek świadczących usługi zdrowotne. Do podmiotów tych należy zaliczyć: ośrodki zdrowia, szpitale.

Najbliższy termin: 2016-09-07 - 2016-09-07 Lokacja: Kraków, Małopolskie

840.00798.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-5%

Budowanie silnej marki luksusowej. Marketing produktów luksusowych.
Mati Consulting szkolenia

Skrócony opis szkolenia: Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań marketingowych, zapoznanie ich z narzędziami i metodami pracy odpowiednimi kategorii produktów luks

Najbliższy termin: 2016-09-15 - 2016-09-17 Lokacja: Kraków, Małopolskie

2400.001872.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-22%

Profesjonalna Komunikacja z Pacjentami. Spraw, aby twoi pacjenci polecali cię innym. -2 dniowe warsz
WSTRONEROZWOJU

Warsztat dostarcza wiedzy i pozwala rozwijać umiejętności z zakresu komunikacji z Pacjentem.

Najbliższy termin: 2017-04-10 - 2017-04-11 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1000.00 zł

1230.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Najbliższy termin: 2017-04-10 - 2017-04-11 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1000.00 zł

1230.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje.

Najbliższy termin: 2017-04-10 - 2017-04-11 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1000.00 zł

1230.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami.

Najbliższy termin: 2017-05-08 - 2017-05-09 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1000.00 zł

1230.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Bezpośrednia obsługa pacjenta w urzędzie NFZ - jak reagować na sakrgi, wzburzenia i krytykę
Centrum Edukacji i Biznesu

Cel ogólny warsztatu: Rozwój kompetencji w zakresie bezpośredniej obsługi klienta/pacjenta w oddziale NFZ

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Komunikacja interpersonalna, negocjacje z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym
Centrum Edukacji i Biznesu

Szkolenie przeznaczone dla pracowników NFZ

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Obsługa pacjenta Call Center w urzędzie NFZ
Centrum Edukacji i Biznesu

Cel ogólny warsztatu: Poszerzenie kompetencji, w zakresie obsługi klienta, zdobytych w czasie pierwszego szkolenia – rozwój umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Zdarzenia niepożądane
Centrum Edukacji i Biznesu

Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę na temat zasad prowadzenia analiz źródłowych oraz umiejętność przeprowadzenia analiz i wyciągnięcia wniosków pozwalających na wprowadzenie działań korygujących i ogólne doskonalenie jakości

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.

stron: 1 2 36

Szukaj szkolenia poprzez

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe BOSS
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Warszawa, Mazowieckie
Więcej...
Rancho Pod Bocianem
Centrum Szkoleniowe Przypki, Mazowieckie
Więcej...
Browar Lubicz
Miejsce konferencyjne Kraków, Małopolskie
Więcej...
Ośrodek Integracji Europejskiej w Rokosowie
Hotel Łęka Mała, Wielkopolskie
Więcej...
Hotel KRUK***
Hotel Smardzewice, Łódzkie
Więcej...
CENTRUM BIZNESOWE FAKTORIA
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Łódź, Łódzkie
Więcej...
SCANDIC GDAŃSK
Hotel Gdańsk, Pomorskie
Więcej...
Sala Szkoleniowa
Centrum biurowe Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...
Ośrodek Szkoleniowo- Wypoczynkowy PORTOFINO
Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Konin, Wielkopolskie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2016 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.