Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szkolenia kursy, szkolenia medyczne

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2014-04-27

Było:290zł

Jest:145zł

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia medyczne niezbędne dla zachowania ciągłości wiedzy w szeroko rozumianej branży medycznej. Szkolenia w całej Polsce dla przedstawicieli różnych szczebli i profesji. Zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi propozycjami szkoleń.

Szkolenia - kursy medyczne.

Szkolenia promowane

Marketing usług zdrowotnych
MatiConsulting

Celem szkolenia jest odpowiedź na pytania:- na czym polega specyfika usług zdrowotnych- jakie są oczekiwania pacjentów- co to jest marketing mix w usługach zdrowotnych- na czym polega właściwa komunikacja w usługach zdrowotnych

Najbliższy termin: 2014-04-23 - 2014-04-23 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie

840.00823.20 zł

823.20 zł brutto (Vat 0%)

Szkolenie otwarte.

-2%

Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami.

Najbliższy termin: 2014-04-28 - 2014-04-29 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

790.00711.00 zł

874.53 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-10%

Profesjonalna Komunikacja z Pacjentami. Spraw, aby twoi pacjenci polecali cię innym. -2 dniowe warsz
WSTRONEROZWOJU

Warsztat dostarcza wiedzy i pozwala rozwijać umiejętności z zakresu komunikacji z Pacjentem.

Najbliższy termin: 2014-04-28 - 2014-04-29 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

990.00891.00 zł

1095.93 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-10%

Jak podnieść, jakość telefonicznej Obsługi Pacjenta? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Najbliższy termin: 2014-04-28 - 2014-04-29 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

990.00891.00 zł

1095.93 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-10%

Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje.

Najbliższy termin: 2014-04-28 - 2014-04-29 Lokacja: Warszawa, Małopolskie

990.00891.00 zł

1095.93 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-10%

Jak schudnąć i mieć wymarzone ciało
HUMAN SKILLS

Zdobądź wiedzę, dzięki której zaczniesz dbać o swoje ciało. Poznaj tricki, zweryfikuj własne błędy w odżywaniu. Zaplanuj działania mające zrealizować Twój plan jakim jest Twoje wymarzone ciało.

Najbliższy termin: 2014-05-13 - 2014-05-13 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

200.00120.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-80zł

Pierwsza pomoc w sytuacjach zagrożenia
SEKA S.A. Wrocław

Zapraszamy na szkolenie z pierwszej pomocy w sytuacjach zagrożenia. Szkolenie prowadzi ratownik medyczny, zajęcia praktyczne - czynne uczestnictwo w ćwiczeniach.

Najbliższy termin: 2014-04-30 - 2014-04-30 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

120.00 zł

120.00 zł brutto (Vat 0%)

Szkolenie otwarte.
Psychologia relacji z pacjentem
ADEPT S.C.

Szkolenie porusza najczęstsze problemy i wyzwania, z jakimi lekarze spotykają się na co dzień w swojej pracy, m.in. takie jak: stosowanie się pacjentów do zaleceń lekarskich, radzenie sobie z „trudnym” pacjentem, przekazywanie trudnych informacji.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Jak podnieść, jakość telefonicznej Obsługi Pacjenta? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

2000.00 zł

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

2000.00 zł

(brutto)

Szkolenie zamknięte.

stron: 1 2 37

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

HOTEL GRAFIT
Hotel KOSTOMŁOTY PIERWSZE k. KIELC, Świętokrzyskie
Więcej...
Hilton Garden Inn Kraków
Hotel Kraków, Małopolskie
Więcej...
Dworek Biały Domek
Pensjonat Smardzewice, Łódzkie
Więcej...
Warsaw Apartments
Sala(e) Konferencyjne Warszawa, Mazowieckie
Więcej...
Hotel TED
Hotel Radomsko, Łódzkie
Więcej...
Hotel Haffner****
Hotel Sopot, Pomorskie
Więcej...
PENSJONAT KAZIMIERSKI
Pensjonat Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
BIURO CENTRUM Sp. z o.o.
Centrum biurowe Katowice, Śląskie
Więcej...
Hotel Mistral Sport****
Hotel Gniewino, Pomorskie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN MDDP Akademia Biznesu

Dołącz do nas



© 2010 - 2014 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.