Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szkolenia kursy, szkolenia medyczne

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia medyczne niezbędne dla zachowania ciągłości wiedzy w szeroko rozumianej branży medycznej. Szkolenia w całej Polsce dla przedstawicieli różnych szczebli i profesji. Zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi propozycjami szkoleń.

Szkolenia - kursy medyczne.

Szkolenia promowane

Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami.

Najbliższy termin: 2014-04-28 - 2014-04-29 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

790.00711.00 zł

874.53 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-10%

Profesjonalna Komunikacja z Pacjentami. Spraw, aby twoi pacjenci polecali cię innym. -2 dniowe warsz
WSTRONEROZWOJU

Warsztat dostarcza wiedzy i pozwala rozwijać umiejętności z zakresu komunikacji z Pacjentem.

Najbliższy termin: 2014-04-28 - 2014-04-29 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

990.00891.00 zł

1095.93 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-10%

Jak podnieść, jakość telefonicznej Obsługi Pacjenta? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Najbliższy termin: 2014-04-28 - 2014-04-29 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

990.00891.00 zł

1095.93 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-10%

Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje.

Najbliższy termin: 2014-04-28 - 2014-04-29 Lokacja: Warszawa, Małopolskie

990.00891.00 zł

1095.93 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-10%

Marketing usług zdrowotnych
MatiConsulting

Celem szkolenia jest odpowiedź na pytania:- na czym polega specyfika usług zdrowotnych- jakie są oczekiwania pacjentów- co to jest marketing mix w usługach zdrowotnych- na czym polega właściwa komunikacja w usługach zdrowotnych

Najbliższy termin: 2014-05-12 - 2014-05-12 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie

840.00823.20 zł

823.20 zł brutto (Vat 0%)

Szkolenie otwarte.

-2%

Jak schudnąć i mieć wymarzone ciało
HUMAN SKILLS

Zdobądź wiedzę, dzięki której zaczniesz dbać o swoje ciało. Poznaj tricki, zweryfikuj własne błędy w odżywaniu. Zaplanuj działania mające zrealizować Twój plan jakim jest Twoje wymarzone ciało.

Najbliższy termin: 2014-05-13 - 2014-05-13 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

200.00120.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-80zł

Pierwsza pomoc w sytuacjach zagrożenia
SEKA S.A. Wrocław

Zapraszamy na szkolenie z pierwszej pomocy w sytuacjach zagrożenia. Szkolenie prowadzi ratownik medyczny, zajęcia praktyczne - czynne uczestnictwo w ćwiczeniach.

Najbliższy termin: 2014-04-30 - 2014-04-30 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

120.00 zł

120.00 zł brutto (Vat 0%)

Szkolenie otwarte.
Psychologia relacji z pacjentem
ADEPT S.C.

Szkolenie porusza najczęstsze problemy i wyzwania, z jakimi lekarze spotykają się na co dzień w swojej pracy, m.in. takie jak: stosowanie się pacjentów do zaleceń lekarskich, radzenie sobie z „trudnym” pacjentem, przekazywanie trudnych informacji.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Jak podnieść, jakość telefonicznej Obsługi Pacjenta? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

2000.00 zł

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

2000.00 zł

(brutto)

Szkolenie zamknięte.

stron: 1 2 37

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

HOTEL GRAFIT
Hotel KOSTOMŁOTY PIERWSZE k. KIELC, Świętokrzyskie
Więcej...
Hotel Amber***
Hotel Gdańsk, Pomorskie
Więcej...
Lord Hotel & Conference Center
Hotel Warszawa, Mazowieckie
Więcej...
SCANDIC WROCŁAW
Hotel Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...
Skalny Dworek ***
Centrum Szkoleniowe Nowy Targ, Małopolskie
Więcej...
Hotel***Modrzewiówka
Hotel Lanckorona, Małopolskie
Więcej...
CENTRUM ROZWOJU NOWOCZESNYCH FORM BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Warszawa, Mazowieckie
Więcej...
SCANDIC GDAŃSK
Hotel Gdańsk, Pomorskie
Więcej...
Event Zdrój Hotel
Hotel Świeradów-Zdrój, Dolnośląskie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN MDDP Akademia Biznesu

Dołącz do nas



© 2010 - 2014 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.