Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szkolenia kursy, szkolenia medyczne

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-12-16

Było:940zł

Jest:840zł

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia medyczne niezbędne dla zachowania ciągłości wiedzy w szeroko rozumianej branży medycznej. Szkolenia w całej Polsce dla przedstawicieli różnych szczebli i profesji. Zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi propozycjami szkoleń.

Szkolenia - kursy medyczne.

Szkolenia promowane

System Zarządzania w Laboratorium wg ISO 17025:2017
Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości

Zapraszamy wszystkich chętnych na kompleksowe trzydniowe szkolenie przygotowujące do wdrożenia i audytowania systemu zarządzania jakością w laboratorium zgodnego z normą ISO 17025. Szkolenie daje uprawnienia (...)

Najbliższy termin: 2019-01-07 - 2019-01-09 Lokacja: Kraków, Małopolskie

1800.00 zł

2214.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Profesjonalna Komunikacja z Pacjentami. Spraw, aby twoi pacjenci polecali cię innym. -2 dniowe warsz
WSTRONEROZWOJU

Warsztat dostarcza wiedzy i pozwala rozwijać umiejętności z zakresu komunikacji z Pacjentem.

Najbliższy termin: 2019-01-30 - 2019-01-31 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1000.00 zł

1230.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami.

Najbliższy termin: 2019-01-30 - 2019-01-31 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje.

Najbliższy termin: 2019-01-30 - 2019-01-31 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1000.00 zł

1230.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Najbliższy termin: 2019-01-30 - 2019-01-31 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1000.00 zł

1230.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Zdrowie publiczne- finansowanie i sprawozdawczość w świetle nowej ustawy
ADEPT S.C.

Zdrowie publiczne- finansowanie i sprawozdawczość w świetle nowej ustawy

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Marketing dla farmaceutów
ADEPT S.C.

Informacja o szkoleniuPrzedstawione szkolenie ma formę szkolenia zamkniętego (wewnętrznego), które jest organizowane w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli interesuje Państwa wzięcie udziału w szkoleniu otwartym (...)

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Zapewnienie bezpieczeństwa elektronicznej dokumentacji medycznej i ochrony danych osobowych w podmio
ADEPT S.C.

Do 25 maja 2018 gabinety lekarskie muszą spełnić wymagania nowych krajowych i europejskich przepisów ochrony danych osobowych. Dodatkowo w 2018 będą obowiązywać kolejne etapy wdrożenia elektronicznej (...)

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
TRUDNY KLIENT W BRANŻY MEDYCZNEJ
ADEPT S.C.

Zdobyta wiedza powinna dać Słuchaczowi odpowiedź na pytanie: Dlaczego tak wiele wysiłku trzeba wymagać od samego siebie przy prowadzeniu rozmów i nawiązaniu dobrych relacji z pacjentem oraz w czym tkwi tajemnica tych relacji.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Jak podnieść, jakość telefonicznej Obsługi Pacjenta? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

4000.00 zł

4920.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

stron: 1 2 3

Szukaj szkolenia poprzez

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel Białowieski ***
Hotel Białowieża, Podlaskie
Więcej...
Hotel Rodan
Hotel Kórnik, Wielkopolskie
Więcej...
Dworek "Róża Poraja"
Hotel Mieścisko, Wielkopolskie
Więcej...
Zespół Zamkowo-Pałacowy Zamek Gniew
Miejsce konferencyjne Gniew, Pomorskie
Więcej...
Restauracja Filharmonia
Sala(e) Konferencyjne Gdańsk, Pomorskie
Więcej...
In1Place
Centrum Konferencyjne Warszawa, Mazowieckie
Więcej...
Hotel SPA Medical Dwór Elizy
Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowe Długopole-Zdrój, Dolnośląskie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.