Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Działania marketingowe wspierające sprzedaż

Napisany przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. dnia 2021-05-10 15:16:02. Aktualizowano 2024-04-26 11:49:49

Przyjmuje się, że działania marketingowe wspierające sprzedaż, a przynajmniej ich część określa się mianem trade marketingu. Sam trade marketing, jak pisze ekspert marketingowych strategii wsparcia sprzedaży - Izabela Bohdan - Talmont to:

Przyjmuje się, że działania marketingowe wspierające sprzedaż, a przynajmniej ich część określa się mianem trade marketingu. Sam trade marketing, jak pisze ekspert marketingowych strategii wsparcia sprzedaży - Izabela Bohdan - Talmont to:

"Z biegiem lat przekonałam się, że trade marketing stanowi jednak ciekawy obszar. Stwarza przestrzeń do rozwoju kreatywności, daje możliwość obcowania z klientami i rozpoznawania ich potrzeb, reagowania na ich komunikaty i dodatkowo daje ogromną satysfakcję w postaci namacalnych wyników.

Kiedy dostrzegasz, że Twoje działania przekładają się na sprzedaż, wówczas zyskujesz motor do dalszego działania i poszukiwania coraz to nowszych i ciekawszych rozwiązań. Wiele marek buduje swoje pozycje rynkowe przez pryzmat tych właśnie działań, dlatego warto przyjrzeć się trade marketingowi z bliska."

Pani Izabela jest również autorką programu i trenerem prowadzącym szkolenie "Trade Marketing. Metody Wsparcia Wzrostu Sprzedaży", którego kolejną edycję w formie otwartej przeprowadziliśmy 18 i 19 marca. Uczestnicy szkolenia wzięli udział w dwudniowych aktywnych warsztatach, podczas który podnosili swoje kompetencje między innymi z zakresu projektowania działań trade marketingowych i wyznaczania ich celów, doboru i wykorzystania technik promocyjnych w relacjach B2C i B2B, budowaniu komunikatów w działaniach marketingowych, prowadzenia kampanii trade marketingowych w kanałach online oraz ocenie efektywności działań trade marketingowych.
Pod koniec szkolenia uczestnicy zostali poproszeni o dokonanie jego oceny w skali 1-5 (1 - ocena najniższa a 5 - ocena najwyższa). Ocenie podlegały trzy aspekty szkolenia: wiadomości przekazane przez trenera, jego przygotowanie do zajęć oraz sposób prowadzenia zajęć. Z satysfakcją możemy poinformować, że szkolenie i prowadząca je trenerka uzyskali maksymalnie wysoką ocenę szkolenia - 5,00 na 5,00 możliwych. Bardzo dobrą ocenę szkolenia z trade marketingu jego uczestnicy uzasadnili takimi pisemnymi opiniami:

 Poznaj - Generowanie leadów B2B - porady, wskazówki

Szkolenie i trener w pełni spełnia oczekiwania do warsztatów :)
Praktyczne ćwiczenia, konkretne przypadki, dobrze opisane - takich na szkoleniach brakuje.
Pełen profesjonalizm.
Szkolenie nie było przegadane o niczym, ale o konkretach, super!

Gratulujemy trenerowi i uczestnikom udanego szkolenia "Trade marketing. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży". Wszystkich zainteresowanych rozwojem swoich kompetencji w zakresie działań marketingowych zapraszamy do skorzystania ze szkoleń dedykowanych managerom i specjalistom ds. marketingu, szczegóły na www.bonavigator.pl.

Źródło https://www.bonavigator.pl/dzialania-marketingowe-wspierajace-sprzedaz.html

Opr. DB

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Działania marketingowe wspierające sprzedaż - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.