Napisany przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. dnia 2021-11-26 15:03:18. Aktualizowano 2024-04-22 17:43:05
Trade marketing w świecie online to nowe wyzwanie dla marketerów. Pandemia wyraźnie pokazała, że wiele biznesów straciło swoją sprzedaż w tradycyjnych kanałach na rzecz handlu internetowego. I chociaż cały czas mówimy o marketingu handlowym, to jednak zmiana kanału dystrybucji jest ogromnym wyzwaniem dla firm i zmienia kierunki działania.
Z jednej strony jest to wyzwanie, a z drugiej jest to przestrzeń do wdrażania nowych rozwiązań. To pole do uruchomienia kreatywności, to okazja do spojrzenia na swój biznes z innej perspektywy. Często przejście do kanału online weryfikuje naszą pozycję zdobytą w rzeczywistości offline. Jeśli zbudowałeś silną markę, która jest rozpoznawalna wówczas na pewno szybciej zobaczysz efekty w sieci. Od tego z jakim dorobkiem wchodzisz do internetu, będzie zależeć też Twoja strategia w tym kanale. Działania trade marketingowe w kanale on-line dotyczą zarówno biznesów skupionych na kliencie ostatecznym (B2C) jak i kliencie biznesowym (B2B).
Ekspert z zakresu marketingu. Autorka programów i trenerka prowadząca szkolenia z zakresu trade marketingu w handlu offline "Trade marketing. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży" oraz trade marketingu online "Trade marketing online. Wsparcie sprzedaży w internecie i narzędzia trade marketingowe w e-commerce".
Zapraszamy również do zapoznania się z tematyką szkoleń i warsztatów marketingowych dostępnych w kategorii "Szkolenia marketing". Do zobaczenia na szkoleniach.
Trade marketing online - wyzwania w post covidowej rzeczywistości w nowoczesnych kanałach dystrybucji - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.