Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Trade marketing online - wyzwania w post covidowej rzeczywistości w nowoczesnych kanałach dystrybucji

Napisany przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. dnia 2021-11-26 15:03:18. Aktualizowano 2024-04-22 17:43:05

Trade marketing w świecie online to nowe wyzwanie dla marketerów. Pandemia wyraźnie pokazała, że wiele biznesów straciło swoją sprzedaż w tradycyjnych kanałach na rzecz handlu internetowego.

Trade marketing w świecie online to nowe wyzwanie dla marketerów. Pandemia wyraźnie pokazała, że wiele biznesów straciło swoją sprzedaż w tradycyjnych kanałach na rzecz handlu internetowego. I chociaż cały czas mówimy o marketingu handlowym, to jednak zmiana kanału dystrybucji jest ogromnym wyzwaniem dla firm i zmienia kierunki działania.

Prowadzenie działań marketingowych w sieci wymaga często:

  • Nowych kompetencji od pracowników.
  • Przekwalifikowania personelu.
  • Stosowania nowych narzędzi marketingowych.
  • Przeniesienia uwagi na inne obszary niż w handlu tradycyjnym.
  • Znajomości funkcjonowania sklepów internetowych i market place-ów.
  • Umiejętnego podejścia do sklepów internetowych jako partnerów biznesowych.
  • Zrozumienia zachowań klientów w sieci.
  • Łączenia aktywności w samym sklepie z aktywnościami prowadzonymi poza sklepem.
  • Zachowania spójności pomiędzy działaniami offline i online.

Z jednej strony jest to wyzwanie, a z drugiej jest to przestrzeń do wdrażania nowych rozwiązań. To pole do uruchomienia kreatywności, to okazja do spojrzenia na swój biznes z innej perspektywy. Często przejście do kanału online weryfikuje naszą pozycję zdobytą w rzeczywistości offline. Jeśli zbudowałeś silną markę, która jest rozpoznawalna wówczas na pewno szybciej zobaczysz efekty w sieci. Od tego z jakim dorobkiem wchodzisz do internetu, będzie zależeć też Twoja strategia w tym kanale. Działania trade marketingowe w kanale on-line dotyczą zarówno biznesów skupionych na kliencie ostatecznym (B2C) jak i kliencie biznesowym (B2B).

Autor

Izabela Bohdan-Talmont

Ekspert z zakresu marketingu. Autorka programów i trenerka prowadząca szkolenia z zakresu trade marketingu w handlu offline "Trade marketing. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży" oraz trade marketingu online "Trade marketing online. Wsparcie sprzedaży w internecie i narzędzia trade marketingowe w e-commerce".

Zapraszamy również do zapoznania się z tematyką szkoleń i warsztatów marketingowych dostępnych w kategorii "Szkolenia marketing". Do zobaczenia na szkoleniach.

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Trade marketing online - wyzwania w post covidowej rzeczywistości w nowoczesnych kanałach dystrybucji - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.