Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • Miejscowość: Warszawa
  • Województwo: Mazowieckie
  • Ulica: ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Wyślij zapytanie
Obiekt szkoleniowy B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.


B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.


SZKOLIMY JUŻ 17 LAT


Nasze wieloletnie doświadczenie oraz profesjonalny dobór kadry trenerskiej pozwoliło nam zdobyć silna pozycję wśród firm szkoleniowych oraz zaufanie klientów. Umiejetne badanie rynku sprawiło, że nasze szkolenia są odpowiedzią na aktualne zapotrzebowania klientów na wiedzę w wielu obszarach tematycznych.
Kilkakrotnie byliśmy laureatami nagród dla godnych zaufania przedsiębiorców. W tym jako jedyna firma szkoleniowa otrzymaliśmy Złoty Certyfikat "Solidna Firma"



Tematyka szkoleń:

Szeroko pojęta problematyka sprzedaży - począwszy od technik sprzedaży i negocjacji, a skończywszy na zarządzaniu sprzedażą.

Marketing - proponujemy unikalne programy szkoleniowe np. Marketing Usług, Marketing Ceny, E-marketing,
Social Media, Programy Lojalnościowe, Wprowadzanie Nowych Produktów.

Zarządzanie zasobami ludzkimi – to głównie tematy dotyczące zagadnień związanych z motywowaniem, rekrutacją, szkoleniem pracowników oraz doskonaleniem umiejętności menedżerskich.

Prawo gospodarcze - prowadzimy szereg szkoleń związanych ze zmianami w polskim prawodawstwie gospodarczym i finansowym oraz problematyką prawa unijnego.

Logistyka –oferujemy szkolenia skierowane do firm, które chcą doskonalić umiejętności pracowników w zakresie gospodarki magazynowej, planowania i zarządzania produkcją itp.


DZIĘKI SZKOLENIOM PROWADZONYM PRZEZ B&O NAVIGATOR KLIENCI ZOSTAJĄ WYPOSAŻENI W WIEDZĘ I UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRYCH ZDOBYCIE POPRZEZ ZBIERANIE DOŚWIADCZENIA BIZNESOWEGO ZAJĘŁOBY IM MIESIĄCE LUB LATA PRACY.

Zapraszamy!

 

SZKOLENIA B&O NAVIGATOR

  • AGNIESZKA ZDUNEK
  • Trener / Ekspert
  • Więcej
 AGNIESZKA ZDUNEK
  • ANNA RITTER
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 ANNA RITTER
  • Bogdan Kroker
  • Trener - Praktyk. Ekspert logistyki
  • Więcej
 Bogdan Kroker
  • Dariusz Misztal
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 Dariusz Misztal
  • Hanna Adamiak
  • Trener / Ekspert
  • Więcej
 Hanna Adamiak
  • IZABELA BOHDAN-TALMONT
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 IZABELA BOHDAN-TALMONT
  • Krystian Zadura
  • Trener / Ekspert
  • Więcej
 Krystian Zadura
  • KRZYSZTOF WIAK
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 KRZYSZTOF WIAK
 Marcin Mielniczuk
  • Michał Pawlik
  • Trener współpracujący. Ekspert digital marketingu.
  • Więcej
 Michał Pawlik
  • Paweł Wojciechowski
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 Paweł Wojciechowski
Ostatnie artykuły firmy
8 SKUTKÓW TRADE MARKETINGU - HISTORIA POZYSKANIA KLIENTA BEZ MODYFIKACJI CENY [CASE STUDY]
2020-10-22 13:11:57

Kilka lat temu, w prasie kolorowej dla kobiet trafiłam na reklamę, która zachęcała do udziału w sondzie/konkursie. Sondo-konkurs był sms-owy i w związku z tym nie wymagał wiele wysiłku, żeby wziąć w nim udział.

Artykuł 8 SKUTKÓW TRADE MARKETINGU - HISTORIA POZYSKANIA KLIENTA BEZ MODYFIKACJI CENY [CASE STUDY]
Zasady obsługi klienta
2020-10-06 14:09:37

Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady obsługi klienta pozwalają nam budować wizerunek profesjonalnej firmy / instytucji, budować i utrzymywać relacje z klientami, realizować cele biznesowe...

Artykuł Zasady obsługi klienta
Wprowadzenie nowego produktu na rynek
2020-09-30 13:36:17

Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to skomplikowany proces marketingowy wymagający od zaangażowanych w niego osób, wiedzy i umiejętności dotyczących m.in. projektowania produktu zgodnie z wymaganiami rynku i potrzebami jego odbiorców (klientów i konsumentów).

Artykuł Wprowadzenie nowego produktu na rynek
Jak zarządzać zespołem?
2020-09-09 14:48:18

Jak zarządzać zespołem? Pytanie z pozoru proste. Prawda? Jednak odpowiedź nie należy do łatwych i nieskomplikowanych. W dużym skrócie, możemy powiedzieć, że zarządzanie zespołem wymaga interdyscyplinarnych kompetencji managerskich związanych z rekrutacją pracowników (członków zespołu)...

Artykuł Jak zarządzać zespołem?
E-szkolenie z zarządzania sprzedażą produktu dla Product Managerów
2020-08-21 12:01:41

E-szkolenie "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managerów" powstało z myślą o podniesieniu kompetencji Product Managerów w zakresie wykorzystania przez nich, w procesie zarządzania produktem, praktycznych narzędzi wspierających realizowanie, wcześniej zaplanowanej, strategii sprzedaży...

Artykuł E-szkolenie z zarządzania sprzedażą produktu dla Product Managerów
Strategie category management
2020-08-06 16:16:03

Każdy Category Manager budując kategorię produktową stanie przed koniecznością dobrania właściwej dla niej strategii category management. Generalnie możemy wyróżnić pięć podstawowych strategii zarządzania kategorią produktów. Każda z nich jest zorientowana na osiągnięcie innych celów.

Artykuł Strategie category management
Strategie cenowe w zarządzaniu produktem
2020-08-04 14:36:27

Strategie cenowe, zarządzanie ceną stanowią istotny element procesu product management-u. Umiejętność dobrania odpowiedniej, z punktu widzenia celu biznesowego, strategii cenowej dla produktu i konsekwentne jej realizowanie jest jedną z kluczowych kompetencji każdego product managera.

Artykuł Strategie cenowe w zarządzaniu produktem
TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
2020-07-08 12:06:47

Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałaby wiedzieć jak poradzić sobie z trudnym klientem. Na pytanie "jaki to trudny klient?" zazwyczaj słyszę odpowiedź - "agresywny".

Artykuł TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
JĘZYK KORZYŚCI - TWÓJ SUKCES W SPRZEDAŻY
2020-07-03 15:25:42

Jeśli mówimy znajomemu, że ma ładną koszulę, mówimy mu komplement oparty na jednej z cech koszuli, która ma na sobie.

Artykuł JĘZYK KORZYŚCI - TWÓJ SUKCES W SPRZEDAŻY
Category management. Szkolenie na 5
2020-01-17 12:12:55

Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produktów przez partnerów handlowych, której celem jest maksymalizacja sprzedaży i zysków poprzez kreowanie jak największej wartości dla klientów oraz zaspokojenie ich potrzeb.

Artykuł Category management. Szkolenie na 5

Najnowsze szkolenia:

NEGOCJACJE W BIZNESIE i SPRZEDAŻY. Szkolenie zaawansowane
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Negocjacje w Biznesie i Sprzedaży. Szkolenie zaawansowane" jest przeznaczone dla doświadczonych managerów i specjalistów, którzy wykorzystują swoje kompetencje negocjacyjne w pracy zawodowej.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. ...

MATEMATYKA HANDLOWA. Jak zwiększyć rentowność sprzedaży i skuteczność negocjacji
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Matematyka handlowa, to zestaw podstawowych kompetencji z zakresu finansów, które są potrzebne do prowadzenia działań w obszarze handlu, sprzedaży, negocjacji.

PLANOWANIE SPRZEDAŻY. Warsztaty z wykorzystaniem MS Excel
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Planowanie Sprzedaży. Warsztat z wykorzystaniem MS Excel" ma na celu zaprezentowanie sposobów i metod profesjonalnego planowania sprzedaży (m.in. prognozowania sprzedaży i określenia popytu rynkowego na oferowane...

TECHNIKI OBRONY CENY
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Techniki obrony ceny, to szkolenie w całości poświęcone tylko jednemu zagadnieniu - skutecznym metodom radzenia sobie z obiekcjami cenowymi klientów, czyli tzw. "technikom obrony ceny".

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Cele szkolenia: Pogłębienie wiedzy na temat sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami. Pogłębieniu umiejętności docierania do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań klientów.

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie standardy obsługi klienta. Przygotowane i prowadzone przez ekspertów marki 3T (Train the Traders). Szkolenie standardy obsługi klienta uczy najlepszych i sprawdzonych standardów obsługi klienta w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i emai

Tajemnice strategii z niską ceną [szkolenie online / webinar]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

To nieprawda, że zastosowanie niskiej ceny zawsze jest takie samo. Strategii niskocenowych jest co najmniej kilka.

20 trików psychologicznych w zarządzaniu ceną [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Triki psychologiczne zawsze wywołują wiele emocji. Często jako odbiorcy komunikatów cenowych nie jesteśmy nawet świadomi, że im ulegamy.

INCOTERMS 2020
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

INCOTERMS 2020 ma zastąpić obowiązujące prawie dekadę INCOTERMS 2010. Profesjonalny handel międzynarodowy nie może być realizowany bez zasad wynikających z reguł INCOTERMS.

Więcej...

Najnowsze kursy:

ZARZĄDZANIE KOSZTAMI LOGISTYKI. Metody identyfikacji, kalkulacji i optymalizacji kosztów logistyki
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Koszty logistyki, w tym m.in. koszty magazynowania oraz koszty związane z utrzymaniem zapasów wpływają na wynik finansowy i bilans przedsiębiorstwa. Nic więc dziwnego, że od managerów i specjalistów odpowiedzialnych za szeroko rozumianą logistykę...

MAGAZYN KONSYGNACYJNY (SKŁAD KONSYGNACYJNY). Zarządzanie, zalety i wady
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Magazyn konsygnacyjny (Skład Konsygnacyjny). Zarządzanie, zalety i wady" usystematyzuje wiedzę każdej osoby, która spotyka się z zagadnieniami współpracy z partnerem zagranicznym w zakresie eksportu lub importu...

AUTOPREZENTACJA. Trening zarządzania pierwszym wrażeniem i efektem halo
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Autoprezentacja, to Twoja kluczowa kompetencja. Dlaczego? To proste, nigdy nie będziesz mieć drugiej szansy, żeby zrobić dobre pierwsze wrażenie i świadomie zbudować wokół siebie efekt aureoli (anielski efekt halo).

NETWORKING HANDLOWY. Wszystko o wykorzystaniu networkingu w sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Networking jest umiejętnością budowania osobistej sieci kontaktów w celu wzajemnej wymiany informacji, możliwości i kontaktów np. biznesowych. Ze względu na swój relacyjny charakter networking staje się niezwykle ważnych, wręcz nie zastąpionym...

SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W DZIAŁACH HANDLOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System wynagradzania i premiowania handlowców jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania zespołów i działów sprzedaży. W jednoznaczny sposób wpływa na jakość pracy handlowców, ich motywację, zaangażowanie i poziom odpowiedzialność za ...

MANAGER ZESPOŁU COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu pracownikami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze doświadczenie w pracy z managerami różnych szczebli pokazuje prostą zależność - im bardziej kompetentny i przygotowany do pełnienia swojej roli manager - tym bardziej efektywny i wydajny staje się jego zespół.

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY. DOMYKANIE KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Największy odsetek utraconych szans sprzedaży wynika z braku lub niewłaściwego zamknięcia procesu sprzedaży.Symptomy braku zamknięcia sprzedaży (domknięcia klienta) to np.: dobrze przeprowadzone rozmowy handlowe, z których nic nie wynika...

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze szkolenie to praktyczne kompendium wiedzy o nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu zespołem handlowym. Szkolenie to również warsztat podnoszący Twoje umiejętności kierowania handlowcami.

MANAGER SPRZEDAŻY COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu handlowcami?
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy manager sprzedaży dąży do zbudowania jak najskuteczniejszego zespołu handlowców. Jeżeli jesteś managerem zespołu sprzedażowego i zależy ci na pracy nad zaangażowaniem Twoich handlowców, na podnoszeniu motywacji podległego zespołu...

STORYTELLING W SPRZEDAŻY
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Storytelling jest nowoczesną i niebanalną metodą sprzedaży, której opanowanie i stosowanie wpływa na zwiększenie skuteczności działań prowadzonych przez handlowca wobec klientów.

Więcej...

Najnowsze promocje:

Zarządzanie przez Cele (MBO - Management by Objectives) (kurs)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Przez Cele - (ang. MBO - Management by Objectives) jest jedną z metod kierowania przedsiębiorstwem i pracownikami. Menedżer wykorzystujący w swojej pracy Zarządzanie Przez Cele koncentruje się na zaangażowaniu pracowników w proces ...

Termin: Do ustalenia Lokacja: ,

6650 zł Szkolenie zamknięte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-1000zł

Więcej...

Społecznościowe

Jesteśmy wartościowymi partnerami. Poleć nas i Ty.

Zapytaj firmę

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytań do firm.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o., Firma szkoleniowa Warszawa

© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.