Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • Miejscowość: Warszawa
  • Województwo: Mazowieckie
  • Ulica: ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Wyślij zapytanie
Obiekt szkoleniowy B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.


B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.


SZKOLIMY JUŻ 17 LAT


Nasze wieloletnie doświadczenie oraz profesjonalny dobór kadry trenerskiej pozwoliło nam zdobyć silna pozycję wśród firm szkoleniowych oraz zaufanie klientów. Umiejetne badanie rynku sprawiło, że nasze szkolenia są odpowiedzią na aktualne zapotrzebowania klientów na wiedzę w wielu obszarach tematycznych.
Kilkakrotnie byliśmy laureatami nagród dla godnych zaufania przedsiębiorców. W tym jako jedyna firma szkoleniowa otrzymaliśmy Złoty Certyfikat "Solidna Firma"



Tematyka szkoleń:

Szeroko pojęta problematyka sprzedaży - począwszy od technik sprzedaży i negocjacji, a skończywszy na zarządzaniu sprzedażą.

Marketing - proponujemy unikalne programy szkoleniowe np. Marketing Usług, Marketing Ceny, E-marketing,
Social Media, Programy Lojalnościowe, Wprowadzanie Nowych Produktów.

Zarządzanie zasobami ludzkimi – to głównie tematy dotyczące zagadnień związanych z motywowaniem, rekrutacją, szkoleniem pracowników oraz doskonaleniem umiejętności menedżerskich.

Prawo gospodarcze - prowadzimy szereg szkoleń związanych ze zmianami w polskim prawodawstwie gospodarczym i finansowym oraz problematyką prawa unijnego.

Logistyka –oferujemy szkolenia skierowane do firm, które chcą doskonalić umiejętności pracowników w zakresie gospodarki magazynowej, planowania i zarządzania produkcją itp.


DZIĘKI SZKOLENIOM PROWADZONYM PRZEZ B&O NAVIGATOR KLIENCI ZOSTAJĄ WYPOSAŻENI W WIEDZĘ I UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRYCH ZDOBYCIE POPRZEZ ZBIERANIE DOŚWIADCZENIA BIZNESOWEGO ZAJĘŁOBY IM MIESIĄCE LUB LATA PRACY.

Zapraszamy!

 

SZKOLENIA B&O NAVIGATOR

  • ANNA RITTER
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 ANNA RITTER
  • Bogdan Kroker
  • Trener - Praktyk. Ekspert logistyki
  • Więcej
 Bogdan Kroker
  • Hanna Adamiak
  • Trener / Ekspert
  • Więcej
 Hanna Adamiak
  • IZABELA BOHDAN-TALMONT
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 IZABELA BOHDAN-TALMONT
 Katarzyna Pawłowska
  • KRZYSZTOF WIAK
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 KRZYSZTOF WIAK
 Marcin Mielniczuk
 Mateusz Kępa
  • Michał Pawlik
  • Trener współpracujący. Ekspert digital marketingu.
  • Więcej
 Michał Pawlik
Ostatnie artykuły firmy
Marketing social media
2022-03-21 13:10:55

Marketing social media, to niezwykle pożądana kompetencja wśród managerów i specjalistów zajmujących się marketingiem.

Artykuł Marketing social media
TRADE MARKETING MANAGER - CZY JESTEŚ NIM W 100%?
2022-03-09 16:26:23

Lubimy część kreatywną w marketingu. Sypanie pomysłami i narzędziami marketingowymi to często nasza pierwsza reakcja na problem. Konsumenci nie znają naszej marki, więc mówimy "zróbmy kampanię marketingową", produkt słabo się sprzedaje więc myślimy "zmieńmy opakowanie".

Artykuł TRADE MARKETING MANAGER - CZY JESTEŚ NIM W 100%?
Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?
2021-12-27 12:55:53

Zdalna obsługa klienta, to prowadzenie procesu obsługi klientów i komunikacja z nimi wykorzystująca nowoczesne rozwiązania technologiczne w postaci telefonu, korespondencji e-mail, komunikacji na czacie firmowym i platformach social media takich jak np. Facebook, Linkedin, Instagram czy innych.

Artykuł Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?
Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje
2021-12-17 12:51:55

Brand manager (menedżer marki), to osoba funkcjonująca w strukturze marketingowej firmy, odpowiedzialna za zarządzanie marką (brand management).

Artykuł Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje
Trade marketing online - wyzwania w post covidowej rzeczywistości w nowoczesnych kanałach dystrybucji
2021-11-26 15:03:18

Trade marketing w świecie online to nowe wyzwanie dla marketerów. Pandemia wyraźnie pokazała, że wiele biznesów straciło swoją sprzedaż w tradycyjnych kanałach na rzecz handlu internetowego.

Artykuł Trade marketing online - wyzwania w post covidowej rzeczywistości w nowoczesnych kanałach dystrybucji
Wskaźniki efektywności magazynowej. Szkolenie z zarządzania magazynem
2021-10-29 12:03:58

Wskaźniki efektywności magazynowej, to zestaw mierników wspomagających pracę managera magazynu lub specjalisty odpowiedzialnego za zarządzanie magazynem i logistyką magazynową.

Artykuł Wskaźniki efektywności magazynowej. Szkolenie z zarządzania magazynem
Działania marketingowe wspierające sprzedaż
2021-05-10 15:16:02

Przyjmuje się, że działania marketingowe wspierające sprzedaż, a przynajmniej ich część określa się mianem trade marketingu. Sam trade marketing, jak pisze ekspert marketingowych strategii wsparcia sprzedaży - Izabela Bohdan - Talmont to:

Artykuł Działania marketingowe wspierające sprzedaż
Zarządzanie gospodarką magazynową
2021-03-01 15:46:38

Zarządzanie gospodarką magazynową jest jednym z kluczowych procesów logistycznych w przedsiębiorstwie.

Artykuł Zarządzanie gospodarką magazynową
Product Manager. Zadanie - analiza rynku
2021-02-01 14:17:26

Jednym z kluczowych obowiązków Product Managera jest prowadzenie analiz rynkowych dla produktu / grup produktowych, za które jest odpowiedzialny. Do przeprowadzenia skutecznej analizy rynku potrzebne jest określenie przez Product Managera kluczowych aspektów rynkowych podlegających analizie...

Artykuł Product Manager. Zadanie - analiza rynku
Bezpłatny e-book "Motywowanie pracowników. Wszystko, co manager powinien wiedzieć i umieć
2021-01-19 15:28:14

Oddajemy w Państwa ręce e-book "Motywowanie pracowników. Wszystko, co manager powinien wiedzieć i umieć" przygotowany przez trenerów praktyków biznesu B&O NAVIGATOR, ekspertów od zarządzania pracownikami.

Artykuł Bezpłatny e-book "Motywowanie pracowników. Wszystko, co manager powinien wiedzieć i umieć

Najnowsze szkolenia:

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Gospodarka magazynowa. System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa.logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodark

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. ...

Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów. Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga pr

PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu.

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

W trakcie zajęć:Dowiesz się w jaki sposób polityka cenowa wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Dowiesz się jak wygląda proces decyzyjny przy ustalaniu cen i jakie są metody kształtowania cen.

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie standardy obsługi klienta. Przygotowane i prowadzone przez ekspertów marki 3T (Train the Traders). Szkolenie standardy obsługi klienta uczy najlepszych i sprawdzonych standardów obsługi klienta w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i emai

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Cele szkolenia: Pogłębienie wiedzy na temat sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami. Pogłębieniu umiejętności docierania do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań klientów.

NOWOCZESNA OBSŁUGA KLIENTA. Telefon, e-mail, chat firmowy, social media
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nowoczesna obsługa klienta wykorzystuje do kontaktu i budowania relacji z klientami rozwiązania technologiczne.

Instagram marketing. Sprzedaż na Instagramie [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Instagram marketing. Sprzedaż na Instagramie, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na Instagramie.

Więcej...

Najnowsze kursy:

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga przynajmniej trzech podstawowych rzeczy: wiedzy ekonomicznej o ...

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

W trakcie zajęć:Dowiesz się w jaki sposób polityka cenowa wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Dowiesz się jak wygląda proces decyzyjny przy ustalaniu cen i jakie są metody kształtowania cen.

NOWOCZESNA OBSŁUGA KLIENTA. Telefon, e-mail, chat firmowy, social media
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nowoczesna obsługa klienta wykorzystuje do kontaktu i budowania relacji z klientami rozwiązania technologiczne.

Instagram marketing. Sprzedaż na Instagramie [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Instagram marketing. Sprzedaż na Instagramie, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na Instagramie.

KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Kierowanie Zespołem Pracowniczym" jest odpowiedzią na Twoje dzisiejsze potrzeby jako współczesnego managera zespołu pracowniczego - lidera w szybko zmieniającej się biznesowej rzeczywistości.

LEADERSHIP (PRZYWÓDZTWO). Szkolenie managerskie
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Leadership nie jest kolejnym kolejny modnym trendem w zarządzaniu, którego odbiorcą są managerowie. Przywództwo w organizacji i zespole jest koniecznością dotykającą każdego managera, kierownika, dyrektora, prezesa...

FEEDBACK (INFORMACJA ZWROTNA) W ZARZĄDZANIU ZESPOŁAMI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Feedback (informacja zwrotna w zarządzaniu zespołami" podnosi kompetencje przekazywania informacji zwrotnej, inaczej feedbacku, który jest istotnym narzędziem pracy każdego dobrego managera.

SOCIAL MEDIA MARKETING. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościo
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Podczas szkolenia "Social media w marketingu" nauczysz się aktywnie prowadzić profil społecznościowy firmy i dzięki temu, znaleźć nowych klientów, docierając do nich z reklamą.

Sprzedaż przez Telefon
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Kurs "Sprzedaż przez telefon" jest doskonałym warsztatem, dzięki któremu uczestnicy podnoszę swoje umiejętności i kompetencje potrzebne do prowadzenia skutecznych, czyli zakończonych sprzedażą, rozmów telefonicznych z klientami.

Więcej...

Najnowsze promocje:

LEADERSHIP (PRZYWÓDZTWO). Szkolenie managerskie (szkolenie)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Leadership nie jest kolejnym kolejny modnym trendem w zarządzaniu, którego odbiorcą są managerowie. Przywództwo w organizacji i zespole jest koniecznością dotykającą każdego managera, kierownika, dyrektora, prezesa...

Termin: 2022-09-08 - 2022-09-09 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1566 zł Szkolenie otwarte.

-10%

Więcej...

Społecznościowe

Jesteśmy wartościowymi partnerami. Poleć nas i Ty.

Zapytaj firmę

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytań do firm.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o., Firma szkoleniowa Warszawa

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.