Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o., Firma szkoleniowa Warszawa

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-12-16

Było:8980zł

Jest:7980zł

Podstawowe informacje

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • Miejscowość: Warszawa
  • Województwo: Mazowieckie
  • Ulica: ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Wyślij zapytanie
Obiekt szkoleniowy B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.


B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.


SZKOLIMY JUŻ 17 LAT


Nasze wieloletnie doświadczenie oraz profesjonalny dobór kadry trenerskiej pozwoliło nam zdobyć silna pozycję wśród firm szkoleniowych oraz zaufanie klientów. Umiejetne badanie rynku sprawiło, że nasze szkolenia są odpowiedzią na aktualne zapotrzebowania klientów na wiedzę w wielu obszarach tematycznych.
Kilkakrotnie byliśmy laureatami nagród dla godnych zaufania przedsiębiorców. W tym jako jedyna firma szkoleniowa otrzymaliśmy Złoty Certyfikat "Solidna Firma"



Tematyka szkoleń:

Szeroko pojęta problematyka sprzedaży - począwszy od technik sprzedaży i negocjacji, a skończywszy na zarządzaniu sprzedażą.

Marketing - proponujemy unikalne programy szkoleniowe np. Marketing Usług, Marketing Ceny, E-marketing,
Social Media, Programy Lojalnościowe, Wprowadzanie Nowych Produktów.

Zarządzanie zasobami ludzkimi – to głównie tematy dotyczące zagadnień związanych z motywowaniem, rekrutacją, szkoleniem pracowników oraz doskonaleniem umiejętności menedżerskich.

Prawo gospodarcze - prowadzimy szereg szkoleń związanych ze zmianami w polskim prawodawstwie gospodarczym i finansowym oraz problematyką prawa unijnego.

Logistyka –oferujemy szkolenia skierowane do firm, które chcą doskonalić umiejętności pracowników w zakresie gospodarki magazynowej, planowania i zarządzania produkcją itp.


DZIĘKI SZKOLENIOM PROWADZONYM PRZEZ B&O NAVIGATOR KLIENCI ZOSTAJĄ WYPOSAŻENI W WIEDZĘ I UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRYCH ZDOBYCIE POPRZEZ ZBIERANIE DOŚWIADCZENIA BIZNESOWEGO ZAJĘŁOBY IM MIESIĄCE LUB LATA PRACY.

Zapraszamy!

 

SZKOLENIA B&O NAVIGATOR

  • AGNIESZKA ZDUNEK
  • Trener / Ekspert
  • Więcej
 AGNIESZKA ZDUNEK
  • ANETA ROPEK
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 ANETA ROPEK
  • ANNA RITTER
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 ANNA RITTER
  • BEATA J. GRABIAŃSKA
  • Trener / Ekspert ds. Procesów Rozwojowych
  • Więcej
 BEATA J. GRABIAŃSKA
  • Bogdan Kroker
  • Trener - Praktyk. Ekspert logistyki
  • Więcej
 Bogdan Kroker
  • Dariusz Misztal
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 Dariusz Misztal
  • Hanna Adamiak
  • Trener / Ekspert
  • Więcej
 Hanna Adamiak
  • IZABELA BOHDAN-TALMONT
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 IZABELA BOHDAN-TALMONT
  • Krystian Zadura
  • Trener / Ekspert
  • Więcej
 Krystian Zadura
  • KRZYSZTOF WIAK
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 KRZYSZTOF WIAK
 Marcin Mielniczuk
  • Paweł Wojciechowski
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 Paweł Wojciechowski
Ostatnie artykuły firmy
Ruszyła rekrutacja do jesiennej edycji projektu "Dofinansowane szkolenia otwarte 2018"
2018-08-06 16:40:01

29 sierpnia startuje jesienna edycja projektu „Dofinansowane szkolenia otwarte 2018” przeznaczonego dla handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta.

Artykuł Ruszyła rekrutacja do jesiennej edycji projektu "Dofinansowane szkolenia otwarte 2018"
TECHNIKI, METODY I ETAPY SPRZEDAŻY
2018-08-02 15:06:06

Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ją wyprzedzić i zdobyć jak największą ilość klientów oraz skutecznie sprzedać im towar trzeba zastosować pewne chwyty marketingowe, czyli techniki sprzedaży.

Artykuł TECHNIKI, METODY I ETAPY SPRZEDAŻY
SZTUKA POZYTYWNEGO NASTAWIENIA SUKCESEM W SPRZEDAŻY
2018-08-02 14:57:30

"Pewnego dnia w tramwaju jechał do pracy mężczyzna. Było bardzo rano, padał deszcz i jego nastrój nie był najlepszy. Myśli krążyły wokół samych codziennych smutków i wszystko widział w tzw. czarnych kolorach.

Artykuł SZTUKA POZYTYWNEGO NASTAWIENIA SUKCESEM W SPRZEDAŻY
ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI. OPINIA O SZKOLENIU B&O NAVIGATOR
2018-08-02 14:52:18

W dniach 26 - 27 kwietnia odbyło się szkolenie otwarte "Zarządzanie zakupami z elementami negocjacji zakupowych" prowadzone przez trenera praktyka zakupów Pana Marcina Mielniczuka.

Artykuł ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI. OPINIA O SZKOLENIU B&O NAVIGATOR
6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI
2018-08-02 14:37:37

Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i merytoryczny? Albo obeznany w technikach obsługi? Niestety, nic podobnego. Pracownik działu obsługi klienta to znacznie ważniejsza funkcja niż komukolwiek się wydaje.

Artykuł 6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI
Zarządzanie zapasami. Opinia o szkoleniu B&O NAVIGATOR
2018-08-02 14:31:08

Zarządzanie zapasami, to element łańcucha dostaw, do którego nowoczesne przedsiębiorstwa przywiązują co raz większą uwagę. Wraz ze wzrostem konkurencyjności od managerów i specjalistów odpowiedzialnych za logistykę zapasów wymaga się rozwijania swoich kompetencji zawodowych.

Artykuł Zarządzanie zapasami. Opinia o szkoleniu B&O NAVIGATOR
PIERWSZE WRAŻENIE. Efekt Halo (efekt aureoli i efekt Golema)
2018-05-09 18:17:58

Jak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund?

Artykuł PIERWSZE WRAŻENIE. Efekt Halo (efekt aureoli i efekt Golema)
Zasada Pareto w biznesie i nie tylko
2018-05-09 18:14:52

Czy to możliwe, że obserwacje włoskiego ekonomisty i miłośnika kotów, następnie opracowane i opisane w latach 50-tych XX wieku przez amerykańskiego teoretyka zarządzania dotyczą a nawet determinują funkcjonowanie biznesu w XXI?

Artykuł Zasada Pareto w biznesie i nie tylko
Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach
2018-05-09 18:12:14

Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale również klienta. Kojarzy się z wysiłkiem, trudnością, może nawet wstydem a czasem porażką.

Artykuł Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach
Zarządzanie czasem czyli skupiajmy się na rezultatach, a nie na byciu zajętym
2018-05-09 18:09:13

Czy ktoś z was stanął kiedyś przed problemem wypełniania raportera czasu pracy? Do tej pory tak naprawdę nie zastanawialiśmy się nad tym, ile czasu zajmują nam wykonywane w pracy czynności i nad tym, ile ich wykonujemy w ciągu dnia.

Artykuł Zarządzanie czasem czyli skupiajmy się na rezultatach, a nie na byciu zajętym

Najnowsze szkolenia:

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Cele szkolenia: Pogłębienie wiedzy na temat sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami. Pogłębieniu umiejętności docierania do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań klientów.

SZTUKA TWARDYCH NEGOCJACJI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jedyne w Polsce szkolenie z zakresu twardych negocjacji. Twarde negocjacje są ...

TECHNIKI OBRONY CENY (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Większość handlowców na pytanie jaki jest najtrudniejszy moment rozmowy handlowej odpowiada "Rozmowa o cenie!!!". W chwili obecnej kryzys stał się dodatkowym mocnym argument na "zbijanie" ceny, pozornie argumentem zdawałoby się, nie do podważenia.

PERSWAZJA W SPRZEDAŻY (Sprzedaż Perswazyjna)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Program szkolenia handlowców, który prezentujemy w całości jest poświęcony kształceniu umiejętności związanych z perswazją w procesie sprzedaży.Perswazja, wpływ społeczny, manipulacja - całe nasze życie to nieustanny proces przekonywania.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. ...

ZARZĄDZANIE LOGISTYKĄ DYSTRYBUCJI (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Unikalną wartością tego szkolenia jest osoba trenera - Pana Bogdana Krokera- trenera praktyka mającego ponad 11 letnie doświadczenie w obszarze logistyki. Menedżera takich firm jak Delphi Automotive Systems, TRW Steering Polska, Cussons Polska.

Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces?

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Gospodarka magazynowa. System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa.logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodark

PRZEJMOWANIE KLIENTÓW KONKURENCJI. TECHNIKI, METODY, ZASADY
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie przejmowanie klientów konkurencji jest przeznaczone dla handlowców tych branż i firm, które działają na rynkach o wysokiej konkurencyjności. Szkolenie uczy metod i technik sprzedażowych, które należy stosować ...

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

Więcej...

Najnowsze kursy:

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces?

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w han
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Narzędzia promocji sprzedaży są chętnie stosowane przez marketerów i działy handlowe w kanałach tradycyjnych i...

NETWORKING HANDLOWY. Wszystko o wykorzystaniu networkingu w sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Networking jest umiejętnością budowania osobistej sieci kontaktów w celu wzajemnej wymiany informacji, możliwości i kontaktów np. biznesowych. Ze względu na swój relacyjny charakter networking staje się niezwykle ważnych, wręcz nie zastąpionym...

SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W DZIAŁACH HANDLOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System wynagradzania i premiowania handlowców jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania zespołów i działów sprzedaży. W jednoznaczny sposób wpływa na jakość pracy handlowców, ich motywację, zaangażowanie i poziom odpowiedzialność za ...

PROBLEM SOLVING. Rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów w zarządzaniu produkcją
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Problem solving jest usystematyzowanym procesem rozwiązywania problemów występujących w procesach produkcyjnych zorganizowanych w środowisku lean manufacturing / management. Podstawową korzyścią z płynąca z zastosowania tej metody jest...

MANAGER ZESPOŁU COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu pracownikami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze doświadczenie w pracy z managerami różnych szczebli pokazuje prostą zależność - im bardziej kompetentny i przygotowany do pełnienia swojej roli manager - tym bardziej efektywny i wydajny staje się jego zespół.

MANAGER SPRZEDAŻY COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu handlowcami?
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy manager sprzedaży dąży do zbudowania jak najskuteczniejszego zespołu handlowców. Jeżeli jesteś managerem zespołu sprzedażowego i zależy ci na pracy nad zaangażowaniem Twoich handlowców, na podnoszeniu motywacji podległego zespołu...

NEGOCJACJE W BIZNESIE i SPRZEDAŻY. Szkolenie zaawansowane
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Negocjacje w Biznesie i Sprzedaży. Szkolenie zaawansowane" jest przeznaczone dla doświadczonych managerów i specjalistów, którzy wykorzystują swoje kompetencje negocjacyjne w pracy zawodowej.

Więcej...

Najnowsze promocje:

WPROWADZENIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New product development - NPD marketing) (szkolenie)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to zadanie, przed którym stają managerowie i specjaliści marketingu każdej firmy. New product development, to proces angażujący pracowników różnych działów i bardzo często zasoby całej organizacji.

Termin: 2019-01-24 - 2019-01-25 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1881 zł Szkolenie otwarte.

-5%

Więcej...

Społecznościowe

Jesteśmy wartościowymi partnerami. Poleć nas i Ty.

Zapytaj firmę

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytań do firm.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.