Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • Miejscowość: Warszawa
  • Województwo: Mazowieckie
  • Ulica: ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Wyślij zapytanie
Obiekt szkoleniowy B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.


B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.


SZKOLIMY JUŻ 17 LAT


Nasze wieloletnie doświadczenie oraz profesjonalny dobór kadry trenerskiej pozwoliło nam zdobyć silna pozycję wśród firm szkoleniowych oraz zaufanie klientów. Umiejetne badanie rynku sprawiło, że nasze szkolenia są odpowiedzią na aktualne zapotrzebowania klientów na wiedzę w wielu obszarach tematycznych.
Kilkakrotnie byliśmy laureatami nagród dla godnych zaufania przedsiębiorców. W tym jako jedyna firma szkoleniowa otrzymaliśmy Złoty Certyfikat "Solidna Firma"



Tematyka szkoleń:

Szeroko pojęta problematyka sprzedaży - począwszy od technik sprzedaży i negocjacji, a skończywszy na zarządzaniu sprzedażą.

Marketing - proponujemy unikalne programy szkoleniowe np. Marketing Usług, Marketing Ceny, E-marketing,
Social Media, Programy Lojalnościowe, Wprowadzanie Nowych Produktów.

Zarządzanie zasobami ludzkimi – to głównie tematy dotyczące zagadnień związanych z motywowaniem, rekrutacją, szkoleniem pracowników oraz doskonaleniem umiejętności menedżerskich.

Prawo gospodarcze - prowadzimy szereg szkoleń związanych ze zmianami w polskim prawodawstwie gospodarczym i finansowym oraz problematyką prawa unijnego.

Logistyka –oferujemy szkolenia skierowane do firm, które chcą doskonalić umiejętności pracowników w zakresie gospodarki magazynowej, planowania i zarządzania produkcją itp.


DZIĘKI SZKOLENIOM PROWADZONYM PRZEZ B&O NAVIGATOR KLIENCI ZOSTAJĄ WYPOSAŻENI W WIEDZĘ I UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRYCH ZDOBYCIE POPRZEZ ZBIERANIE DOŚWIADCZENIA BIZNESOWEGO ZAJĘŁOBY IM MIESIĄCE LUB LATA PRACY.

Zapraszamy!

 

SZKOLENIA B&O NAVIGATOR

  • ANNA RITTER
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 ANNA RITTER
  • Bogdan Kroker
  • Trener - Praktyk. Ekspert logistyki
  • Więcej
 Bogdan Kroker
  • Hanna Adamiak
  • Trener / Ekspert
  • Więcej
 Hanna Adamiak
  • IZABELA BOHDAN-TALMONT
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 IZABELA BOHDAN-TALMONT
  • KRZYSZTOF WIAK
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 KRZYSZTOF WIAK
 Marcin Mielniczuk
  • Michał Pawlik
  • Trener współpracujący. Ekspert digital marketingu.
  • Więcej
 Michał Pawlik
Ostatnie artykuły firmy
Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?
2021-12-27 12:55:53

Zdalna obsługa klienta, to prowadzenie procesu obsługi klientów i komunikacja z nimi wykorzystująca nowoczesne rozwiązania technologiczne w postaci telefonu, korespondencji e-mail, komunikacji na czacie firmowym i platformach social media takich jak np. Facebook, Linkedin, Instagram czy innych.

Artykuł Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?
Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje
2021-12-17 12:51:55

Brand manager (menedżer marki), to osoba funkcjonująca w strukturze marketingowej firmy, odpowiedzialna za zarządzanie marką (brand management).

Artykuł Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje
Trade marketing online - wyzwania w post covidowej rzeczywistości w nowoczesnych kanałach dystrybucji
2021-11-26 15:03:18

Trade marketing w świecie online to nowe wyzwanie dla marketerów. Pandemia wyraźnie pokazała, że wiele biznesów straciło swoją sprzedaż w tradycyjnych kanałach na rzecz handlu internetowego.

Artykuł Trade marketing online - wyzwania w post covidowej rzeczywistości w nowoczesnych kanałach dystrybucji
Wskaźniki efektywności magazynowej. Szkolenie z zarządzania magazynem
2021-10-29 12:03:58

Wskaźniki efektywności magazynowej, to zestaw mierników wspomagających pracę managera magazynu lub specjalisty odpowiedzialnego za zarządzanie magazynem i logistyką magazynową.

Artykuł Wskaźniki efektywności magazynowej. Szkolenie z zarządzania magazynem
Działania marketingowe wspierające sprzedaż
2021-05-10 15:16:02

Przyjmuje się, że działania marketingowe wspierające sprzedaż, a przynajmniej ich część określa się mianem trade marketingu. Sam trade marketing, jak pisze ekspert marketingowych strategii wsparcia sprzedaży - Izabela Bohdan - Talmont to:

Artykuł Działania marketingowe wspierające sprzedaż
Zarządzanie gospodarką magazynową
2021-03-01 15:46:38

Zarządzanie gospodarką magazynową jest jednym z kluczowych procesów logistycznych w przedsiębiorstwie.

Artykuł Zarządzanie gospodarką magazynową
Product Manager. Zadanie - analiza rynku
2021-02-01 14:17:26

Jednym z kluczowych obowiązków Product Managera jest prowadzenie analiz rynkowych dla produktu / grup produktowych, za które jest odpowiedzialny. Do przeprowadzenia skutecznej analizy rynku potrzebne jest określenie przez Product Managera kluczowych aspektów rynkowych podlegających analizie...

Artykuł Product Manager. Zadanie - analiza rynku
Bezpłatny e-book "Motywowanie pracowników. Wszystko, co manager powinien wiedzieć i umieć
2021-01-19 15:28:14

Oddajemy w Państwa ręce e-book "Motywowanie pracowników. Wszystko, co manager powinien wiedzieć i umieć" przygotowany przez trenerów praktyków biznesu B&O NAVIGATOR, ekspertów od zarządzania pracownikami.

Artykuł Bezpłatny e-book "Motywowanie pracowników. Wszystko, co manager powinien wiedzieć i umieć
8 SKUTKÓW TRADE MARKETINGU - HISTORIA POZYSKANIA KLIENTA BEZ MODYFIKACJI CENY [CASE STUDY]
2020-10-22 13:11:57

Kilka lat temu, w prasie kolorowej dla kobiet trafiłam na reklamę, która zachęcała do udziału w sondzie/konkursie. Sondo-konkurs był sms-owy i w związku z tym nie wymagał wiele wysiłku, żeby wziąć w nim udział.

Artykuł 8 SKUTKÓW TRADE MARKETINGU - HISTORIA POZYSKANIA KLIENTA BEZ MODYFIKACJI CENY [CASE STUDY]
Zasady obsługi klienta
2020-10-06 14:09:37

Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady obsługi klienta pozwalają nam budować wizerunek profesjonalnej firmy / instytucji, budować i utrzymywać relacje z klientami, realizować cele biznesowe...

Artykuł Zasady obsługi klienta

Najnowsze szkolenia:

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

W trakcie zajęć:Dowiesz się w jaki sposób polityka cenowa wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Dowiesz się jak wygląda proces decyzyjny przy ustalaniu cen i jakie są metody kształtowania cen.

Sprzedaż Przez Telefon
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Sprzedaż przez telefon to zadanie, przed którym stoi każdy handlowiec. Rozmowa handlowa prowadzona przez telefon, podobnie jak bezpośrednie spotkanie z klientem wymaga od handlowca odpowiedniego przygotowania, znajomości technik sprzedaży...

CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów). Szkolenie dla Category Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów)" dostarczy category managerom i specjalistom odpowiedzialnym za zarządzanie kategorią kompleksową wiedzę i rozwinie umiejętności dotyczące tak szerokiego i strategicznego obszaru...

WPROWADZENIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New product development - NPD marketing)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to zadanie, przed którym stają managerowie i specjaliści marketingu każdej firmy. New product development, to proces angażujący pracowników różnych działów i bardzo często zasoby całej organizacji.

TECHNIKI SPRZEDAŻY PRODUKTÓW LUKSUSOWYCH I MAREK PREMIUM
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Techniki sprzedaży produktów luksusowych i marek premium, to szkolenie, które przygotuje uczestników do prowadzenia skuteczniej sprzedaży produktów i usług skierowanych do najbardziej zamożnej grupy klientów.

TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

"Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżowa wersja marketingu" - takie słowa usłyszałam kiedyś od Brand Managera jednej z bardziej rozpoznawalnych marek w...

Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces?

TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

"Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżowa wersja marketingu" - takie słowa usłyszałam kiedyś od Brand Managera jednej z bardziej rozpoznawalnych marek...

SPRZEDAŻ INTERNETOWA (HANDEL ELEKTRONICZNY). Jak współpracować ze sklepami on-line?
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Sklepy on-line zajmujące się handlem elektronicznym wyrastają jak grzyby po deszczu. Dla wielu kategorii / marek to duża szansa na rozwój poprzez sprzedaż internetową w zewnętrznym kanale e-commerce.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Sprzedaż przez Telefon
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Kurs "Sprzedaż przez telefon" jest doskonałym warsztatem, dzięki któremu uczestnicy podnoszę swoje umiejętności i kompetencje potrzebne do prowadzenia skutecznych, czyli zakończonych sprzedażą, rozmów telefonicznych z klientami.

Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces?

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

W trakcie zajęć:Dowiesz się w jaki sposób polityka cenowa wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Dowiesz się jak wygląda proces decyzyjny przy ustalaniu cen i jakie są metody kształtowania cen.

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w han
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Narzędzia promocji sprzedaży są chętnie stosowane przez marketerów i działy handlowe w kanałach tradycyjnych i...

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do nowoczesnego kierowania procesem organizacji i realizacji polityki zakupowej przedsiębiorstwa.

NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Negocjacje zakupowe i negocjowanie warunków zakupu towarów i usług wymaga, tak jak każde inne działanie w przedsiębiorstwie, pełnego profesjonalizmu, zaangażowania i odpowiednio rozwiniętych umiejętności.

Techniki Sprzedaży Usług
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Kupując samochód możesz go zobaczyć, przetestować, kupując krem do twarzy możesz najpierw skorzystać z darmowych próbek i testerów, kupując bluzkę czy buty możesz je przymierzyć. Dzięki temu tak potężna bariera jak lęk przed zakupem nowych produktów,

Zarządzanie Relacjami z Klientami Kluczowymi
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Relacjami z Klientami Kluczowymi. Dzięki umiejętnościom wyniesionym z tego szkolenia sprzedaż, obsługa klienta kluczowego będzie realizowana na w pełni profesjonalnym poziomie zapewniającym zbudowanie długotrwałych i pozytywnych relacji.

ZARZĄDZANIE LOGISTYKĄ DYSTRYBUCJI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Logistyka dystrybucji to wyjątkowe i unikalne na polskim rynku szkolenie przeznaczone dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za sprawny i profesjonalny przebieg procesu dystrybucji produktów.

NEGOCJACJE W BIZNESIE
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Negocjacje w biznesie wymagają wysokich umiejętności, które decydują o tym, czy osiągniesz korzyści prowadząc ważny projekt lub podpiszesz nowy kontrakt z klientem. Czy zdarzyło się, że podczas spotkań Twój partner biznesowy, wiedział o Tobie ...

Więcej...

Najnowsze promocje:

CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów). Szkolenie dla Category Managerów (szkolenie)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów)" dostarczy category managerom i specjalistom odpowiedzialnym za zarządzanie kategorią kompleksową wiedzę i rozwinie umiejętności dotyczące tak szerokiego i strategicznego obszaru...

Termin: 2022-04-07 - 2022-04-08 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1881 zł Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-5%

Więcej...

Społecznościowe

Jesteśmy wartościowymi partnerami. Poleć nas i Ty.

Zapytaj firmę

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytań do firm.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o., Firma szkoleniowa Warszawa

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.