Szkolenia polecane | |
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. Najbliższy termin: 2024-05-31 - 2024-05-31 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie |
430.00215.00 zł (brutto) -50% |
Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznegoKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu. Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskieKC Centrum RozwojuSzkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania. Najbliższy termin: 2024-05-31 - 2024-05-31 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowychKC Centrum RozwojuPraktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej. Najbliższy termin: 2024-05-30 - 2024-05-30 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie |
470.00235.00 zł (brutto) -50% |
Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuSzkolenie ukazuje uczestnikom możliwości skutecznego planowania komunikacji firmy z rynkiem, organizowania wydarzeń we współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz integrujących zespół pod kątem marketingowego PR. Najbliższy termin: 2024-05-27 - 2024-05-27 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Negocjacje i psychomanipulacjeKC Centrum RozwojuUczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne. Najbliższy termin: 2024-05-28 - 2024-05-28 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelemKC Centrum RozwojuSzef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową. Najbliższy termin: 2024-05-30 - 2024-05-30 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie |
590.00295.00 zł (brutto) -50% |
Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole i wydobyć z pracowników.. KołobrzegCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole i wydobyć (...) Najbliższy termin: 2024-05-14 - 2024-05-17 Lokacja: Kołobrzeg, Zachodniopomorskie |
2390.002270.50 zł 2792.72 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole i wydobyć z pracowników.. KołobrzegCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole i wydobyć (...) Najbliższy termin: 2024-05-14 - 2024-05-17 Lokacja: Kołobrzeg, Zachodniopomorskie |
2390.002270.50 zł 2792.72 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Szkolenia Otwarte komunikacja Zachodniopomorskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.