Szkolenie jest podzielone na trzy bloki tematyczne, które warsztatowo wprowadzają tematykę asertywności komunikacyjnej w czasie spotkań biznesowych, wyboru technik negocjacyjnych w oparciu o specyfikę klienta oraz obrony przed manipulacją wpływającą na sukces lub porażkę działań sprzedażowych.
PROGRAM SZKOLENIA
Asertywność w kontaktach biznesowych i umiejętność przekazywania informacji;
Negocjacje
Psychomanipulacje
Szkolenie ma charakter warsztatowy, wykorzystujący aktywne metody angażujące wszystkich uczestników. Ponad 75% programu szkoleniowego to stosowane ćwiczenia umiejętności w danym zakresie tematycznym. Spotkania prowadzone są metodą warsztatową z wykorzystaniem: symulacji sytuacyjnej, case studies, pracy indywidualnej i w podgrupach, elementów coachingu, metody kuli śnieżnej, dyskusji moderowanej i innych. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej.
Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają opisy technik do indywidualnego zastosowania, gruntowne analizy sytuacji, przykłady praktyczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.
PROMOCYJNE CENY SZKOLENIA DLA WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB
PROMOCJA 4+1
Przy zapisie pięciu osób z jednej instytucji/ firmy, jedna osoba uczestniczy w szkoleniu gratis.
PROMOCJA 50%
Przy zapisie 3 uczestników z jednej instytucji/ firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50 % rabatem.
Wydarzenie zawiera:
szkolenie, obiad, indywidualne drukowane materiały dydaktyczne, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, poczęstunek, bufet kawowy, opcjonalnie- indywidualne konsultacje po zakończeniu szkolenia
Zgłoszenia na szkolenie będą przyjmowane mailowo (kontakt@szkolenia-kccr.pl) lub telefonicznie 797 458 721, 32 2206826.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskieKC Centrum RozwojuSzkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania. |
|
Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowychKC Centrum RozwojuPraktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej. |
|
Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracyKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować. |
|
Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuSzkolenie ukazuje uczestnikom możliwości skutecznego planowania komunikacji firmy z rynkiem, organizowania wydarzeń we współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz integrujących zespół pod kątem marketingowego PR. |
|
Lean Manufacturing- optymalizacja procesu produkcyjnego poprzez eliminację marnotrawstwaKC Centrum RozwojuPodczas szkolenia uczestnicy poznają koncepcję filozofii LEAN oraz metody eliminacji strat z wykorzystaniem narzędzi, które pomagają optymalizować procesy wew. w przedsiębiorstwach, z uwzględnieniem specyfikacji każdej z branż. |
|
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. |
|
Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznegoKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu. |
|
Zwiększanie motywacji zespołów pracowniczych - warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuSzkolenie zawiera szereg przykładów działań w zakresie motywacji zawodowej, pozwalających na zwiększenie efektywności pracy i zadowolenia pracowników na różnych poziomach organizacji wiązanych ze specyfiką zawodową i zdobytymi kwalifikacjami. |
|
Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelemKC Centrum RozwojuSzef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową. |
|
Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuOpanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Negocjacje i psychomanipulacje, Szkolenie Sprzedaż, Menedżerskie, sprzedaż/handlowe, negocjacje, interpersonalne, negocjacje, techniki sprzedaży, obsługa klienta, Opole. otwarte
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.