Uwaga!
To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.
Szkolenie „Nowoczesny Kierownik: Skuteczne Metody Zarządzania i Komunikacji” to intensywny warsztat, który pomoże kadrze kierowniczej niskiego i średniego szczebla rozwinąć kompetencje w zakresie skutecznego zarządzania zespołem, komunikacji oraz budowania relacji opartych na zaufaniu i zaangażowaniu.
Uczestnicy poznają nowoczesne metody zarządzania personelem, nauczą się lepiej rozumieć potrzeby zespołu, efektywnie delegować zadania i motywować pracowników także bez wsparcia finansowego. Każdy moduł składa się z praktycznych ćwiczeń, symulacji i scenek, które pozwalają przełożyć zdobytą wiedzę na natychmiastowe efekty w Twojej pracy.
To nie będzie wykład, to nie jest kolejne teoretyczne szkolenie – to dzień intensywnych ćwiczeń, rozwiązywania realnych problemów i zdobywania narzędzi, które przełożą się na natychmiastowe efekty w Twojej pracy, bo tutaj pracujesz od pierwszej minuty!
Szkolenie skierowane jest do:
Uczestnicy uczą się przez działanie: rozwiązywanie problemów, prowadzenie rozmów, radzenie sobie z trudnymi sytuacjami i budowanie autorytetu odbywa się poprzez warsztatową pracę w grupie oraz indywidualne ćwiczenia. To Uczestnicy są głównymi bohaterami tego szkolenia.
Moduł 1: Komunikacja kierownicza w praktyce:
Moduł 2: Budowanie i rozwijanie zespołu:
Moduł 3: Zarządzanie relacjami i motywacja bez środków:
Moduł 4: Kierownik jako lider i mediator:
Podsumowanie i sesja Q&A:
Szkolenie ma charakter warsztatowy i opiera się na praktycznych ćwiczeniach, dyskusjach oraz analizie rzeczywistych przypadków. Uczestnicy pracują nad sytuacjami, z jakimi spotykają się w swojej codziennej pracy zawodowej, dzięki czemu zyskują realne umiejętności w zarządzaniu zespołem.
Każdy moduł zawiera ćwiczenia, wspólne dyskusje oraz symulacje, które pozwalają na praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy.
Podczas szkolenia uczestnicy:
Co zyskasz podczas szkolenia?
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracyKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować. |
|
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. |
|
Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznegoKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu. |
|
Jak Radzić Sobie z Wymagającym Klientem: Warsztaty Komunikacji i AsertywnościKC Centrum RozwojuPraktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów. |
|
Excel na Start: Przewodnik po Efektywnej Pracy z ArkuszemKC Centrum RozwojuZwiększ swoją wydajność i podejmuj lepsze decyzje na podstawie danych. |
|
Sztuka Negocjacji i Obrony Przed Psychomanipulacją: Warsztaty PraktyczneKC Centrum RozwojuIntensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz! |
|
Psychologia Klienta: Jak Wpływać na Decyzje Zakupowe? – Warsztaty PraktyczneKC Centrum RozwojuZrozum psychologię klienta i sprzedawaj skuteczniej! Naucz się, jak klienci podejmują decyzje zakupowe, jak dopasować komunikację do ich potrzeb i eliminować bariery sprzedażowe. Praktyczne warsztaty dla pracujących w sprzedaży i obsłudze klienta! |
|
Zarządzanie Motywacją w Zespole: Skuteczne Techniki i NarzędziaKC Centrum RozwojuZdobądź praktyczne umiejętności motywowania zespołu! Dowiedz się, jak skutecznie zwiększać zaangażowanie pracowników i minimalizować ryzyko wypalenia zawodowego. Intensywne warsztaty praktyczne dostosowane do realiów pracy. |
|
Zarządzanie Zespołem w Praktyce: Warsztaty MenedżerskieKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwala uczestnikom przećwiczyć praktyczne umiejętności kierownicze w komunikacji i działaniach wspierających podwładnych w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania |
|
Nowoczesny Kierownik: Skuteczne Metody Zarządzania i KomunikacjiKC Centrum RozwojuSzef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Nowoczesny Kierownik: Skuteczne Metody Zarządzania i Komunikacji, Szkolenie Dział Personalny HR, Menedżerskie, praca w zespole, zarządzanie zespołem, zarządzanie, motywacja, komunikacja wewnętrzna, Szczecin. otwarte
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.