Szkolenia polecane | |
Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuOpanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR. Najbliższy termin: 2024-05-08 - 2024-05-08 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie |
430.00215.00 zł (brutto) -50% |
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. Najbliższy termin: 2024-05-10 - 2024-05-10 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie |
430.00215.00 zł (brutto) -50% |
Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klientaAVENHANSEN Sp. z o.o.Praca z klientami wymaga szczególnego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, ale też umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami. Najbliższy termin: 2024-07-08 - 2024-07-09 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie |
1580.001480.00 zł 1820.40 zł brutto (Vat 23%) -100zł |
Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowychKC Centrum RozwojuPraktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej. Najbliższy termin: 2024-05-09 - 2024-05-09 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie |
470.00235.00 zł (brutto) -50% |
Negocjacje i psychomanipulacjeKC Centrum RozwojuUczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne. Najbliższy termin: 2024-05-07 - 2024-05-07 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Szkolenia | |
Trening efektywnej komunikacji, asertywności i budowania współpracy w środowisku biznesowymOne Step Up Sp. z o. o.Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób zainteresowanych poprawą komunikacji i współpracy w zespole. W ramach zajęć przedstawimy kilka narzędzi do stosowania w codziennym życiu i pracy zawodowej. Najbliższy termin: 2024-09-16 - 2024-09-17 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie |
1600.00 zł 1968.00 zł brutto (Vat 23%) |
Szkolenia klient Dolnośląskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.