Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

Trening efektywnej komunikacji, asertywności i budowania współpracy w środowisku biznesowym

  • Termin: 2024-12-09 - 2024-12-10
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena netto: 1600.00 zł
  • Cena brutto: 1968.00 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

One Step Up Sp. z o. o.

  • 02-486 Warszawa, Mazowieckie
  • Al. Jerozolimskie 202
  • Telefon: +48 (22) 428 11 11
  • Email: biuro@onestepup.pl
  • www: www.onestepup.pl
Firma szkoleniowa One Step Up Sp. z o. o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Opis i cel szkolenia

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób zainteresowanych poprawą komunikacji i współpracy w zespole. W ramach zajęć przedstawimy kilka narzędzi do stosowania w codziennym życiu i pracy zawodowej.

A DLACZEGO ASERTYWNOŚĆ JEST POTRZEBNA W PRZEDSIĘBIORSTWIE?

Asertywna firma

  • Wiarygodność to chyba najlepsza ocena, jaką może uzyskać nowoczesna firma od zewnętrznego obserwatora. Takim obserwatorem może być klient. Na rynku ekonomicznym bycie wiarygodnym jest koniecznym warunkiem przetrwania oraz jednym z najważniejszych warunków rozwoju i sukcesu. Dzisiejsze firmy, zwłaszcza duże korporacje, nie mogą „palić za sobą mostów”; muszą dbać o posiadane kontakty i zobowiązania, troszczyć się o partnerów, by byli stabilni i równie wiarygodni

Asertywny pracownik

  • Oparcie przyszłości firmy na zasobach ludzkich oznacza postawienie na rozwój pracowników, system wewnętrznej edukacji. Pracownik jest wartością. Podejście do pracownika według zasady „jak nie ten to inny” przestaje być opłacalne. Pracownik ma wpływ na przedsiębiorstwo. Wykonuje zadania, za które jest całkowicie odpowiedzialny, staje się aktywnym, zaangażowanym członkiem zespołu, do którego wnosi swoja indywidualność, pomysły, poglądy, uwagi krytyczne. Często zespól staje się faktycznym decydentem, a rola szefa sprowadza się jedynie do wspomagania aktywności oraz koordynacji działań tam, gdzie to potrzebne. Asertywny podwładny to dojrzały współpracownik, partner, z którym można wspólnie zmierzać do wytyczonych celów.

Asertywny szef

  • Efektywne zarządzanie i organizacja w dzisiejszej firmie to przede wszystkim sprawny przepływ informacji, szybkość i skuteczność rozwiązywania zadań i pojawiających się problemów, motywacji odpowiedzialność pracowników, dobra koordynacja pracy zespołowej. Te wyznaczniki efektywności zarządzania i organizacji stawiają przed kadrą kierownicza określone wymagania.

Szkolenie pozwoli uczestnikom zdobyć umiejętność efektywnego porozumiewania się z innymi, zdiagnozować własne sposoby komunikacji i świadomie wykorzystywać własne zasoby oraz udoskonalić umiejętność posługiwania się narzędziami prawidłowej komunikacji w miejscu pracy. Szkolenie pozwoli także udoskonalić trafne diagnozowanie źródeł pojawiających się konfliktów w zespole oraz sposobów reagowania na nie w sposób asertywny, poznać metody skutecznego wpływania na decyzje innych osób poprzez najbardziej efektywne techniki komunikacyjne, udoskonalić umiejętność znajdowania rozwiązań w konflikcie, rozwijać umiejętności budowania trwałej więzi z partnerem komunikacji oraz dbania o relacje ze współpracownikami i klientami. Celem jest taka zmiana postaw i umiejętności uczestników szkolenia, aby potrafili budować poczucie odpowiedzialności za własną komunikację oraz potrafili asertywnie komunikować swoje zdanie, decyzje oraz delegować zadania. Przećwiczone zostaną sytuacje komunikacji biznesowej podczas których ważna jest asertywna komunikacja. Szkolenie dostarcza uczestnikom konkretnych narzędzi prawidłowego dbania o relacje i zadowolenie z kontaktów z partnerami relacji, aby komunikacja była efektywna prowadziła do poprawy jakości pracy.

Korzyści dla uczestników

Dzięki szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jak:

  • lepiej komunikować się ze współpracownikami,
  • diagnozować źródła konfliktów,
  • poprawić relacje ze współpracownikami i klientami,

Metody szkolenia

Trening ma charakter zajęć interaktywnych – ćwiczenia będą wykonywane indywidualnie, w parach i mniejszych grupach zadaniowych.

Czas trwania

2 dni szkoleniowe – 16 godzin dydaktycznych

Program szkolenia

Dzień 1-2

MODUŁ I – PODSTAWY DOBREJ KOMUNIKACJI
  • Budowanie prawidłowej komunikacji w miejscu pracy- własne nastawienie w komunikacji
  • Wpływ prawidłowej komunikacji na własne funkcjonowanie w miejscu pracy
  • Identyfikacja własnego stylu komunikacyjnego – kwestionariusz
  • Rozpoznawanie stylów komunikacyjnych rozmówcy
  • Wzmacnianie współpracy poprzez dopasowanie stylu komunikowania do rozmówcy
  • Zrozumieć komunikację – cztery płaszczyzny wypowiedzi Schulza von Thuna
  • Dlaczego w komunikacji pojawiają się nieporozumienia i jak im zapobiegać.
  • Jak kontrolować swoje komunikaty na czterech płaszczyznach wypowiedzi – komunikaty rzeczowe, wypowiadanie próśb, zarządzanie relacją, zarządzanie obrazem siebie
  • Płaszczyzna ujawniania siebie – budowanie obrazu siebie w oczach partnera komunikacji – konsekwencja działań oraz stanowczość dążenia do celu
  • Pięć dysfunkcji pracy zespołowej – otwarta i szczera komunikacja jako narzędzie efektywności zespołów
MODUŁ II – ZASADY WSPÓŁPRACY I KOMUNIKACJI W ZESPOLE – 5 DYSFUNKCJI PRACY ZESPOŁOWEJ
  • Pięć dysfunkcji pracy zespołowej – otwarta i szczera komunikacja jako narzędzie efektywności zespołów
  • Wskaźniki efektywności
  • Analiza zespołu – na jakim etapie jest mój zespół?
  • Zaufanie i otwarta komunikacja jako warunek efektywności zespołów
  • Jak budować zaufanie i otwartą komunikację, aby zwiększać efektywność współpracy
  • Asertywność w działaniu zespołów
  • Jak wykorzystać konflikt do rozwoju zespołu
MODUŁ II – WPROWADZENIE DO ASERTYWNOŚCI
  • Trzy sposoby komunikacji – komunikacja pasywna, agresywna i asertywna
  • Komunikacja pasywna i agresywna w miejscu pracy – zyski i straty wynikające z takiego sposobu komunikacji (jak taka komunikacja wpływa na efektywność zespołów)
  • Mapa asertywności – kwestionariusz – zdefiniowanie własnego sposobu działania
  • Komunikacja asertywna – zmiana nawyków działania
  • Socjalizacja a to, jakimi będziemy pracownikami
  • Asertywny monolog wewnętrzny – jak nasze przekonania wpływają na naszą efektywność
  • Wspieranie własnej efektywności
MODUŁ IV – NARZĘDZIA ASERTYWNE
  • Terytorium psychologiczne partnera komunikacji
  • Obrona własnego terytorium psychologicznego
  • Asertywna komunikacja – komunikaty typu „Ja” – jak przekazywać własne stanowisko w sposób asertywny
  • Płaszczyzna relacji – budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z partnerem komunikacji
  • Przekazywania informacji zwrotnych – technika asertywna FUO
  • Jak asertywnie chwalić, aby wspierać zmianę u pracownika
  • Jak asertywnie korygować zachowania, aby zwiększyć prawdopodobieństwo zmiany
MODUŁ V – SYTUACJE KONFLIKTOWE
  • Mówienie nie – czyi jak odmawiać, aby zachować dobre relacje
  • Obrona swoich praw w sytuacjach społecznych i zawodowych
  • Wyrażanie i obrona własnych opinii
  • Jak dyskutować o sprzecznych opiniach i się nie pokłócić
  • Wyrażanie gniewu
  • Jak reagować, gdy ktoś nas krytykuje.
  • Kraków
  • woj. Małopolskie
Termin: 2024-06-10 - 2024-06-11
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1600.00 zł
Termin: 2024-09-16 - 2024-09-17
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1600.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Status AEO – uproszczenia formalności celnych oraz bezpieczeństwo w międzynarodowym łańcuchu dostaw
One Step Up Sp. z o. o.

Status AEO ma na celu zabezpieczenie międzynarodowego łańcucha dostaw pod względem operacji celnych oraz wymiany handlowej towarów. Posiadanie statusu AEO przez firmę to prestiż znalezienia się wśród grona zweryfikowanych przez organy celne

Sales and Operations Planning (S&OP) – planowanie operacji i sprzedaży
One Step Up Sp. z o. o.

S&OP to zintegrowany proces planowania popytu oraz podaży firmy, wspierający osiągnięcie celów strategicznych, finansowych, rynkowych i operacyjnych

Supply Chain Management – Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaFirmy się rozwijają, kompleksowość produkcji rośnie, łańcuchu popytu zmieniają się dynamicznie, a kliencie oczekują coraz krótszych czasów dostaw. Takie środowisko pracy to codzienność (...)

Planowanie, harmonogramowanie i sterowanie produkcją
One Step Up Sp. z o. o.

Szczegółowy opis na stronie (skopiuj i wklej link do przeglądarki):https://onestepup.pl/szkolenie/planowanie-harmonogramowanie-i-sterowanie-produkcjaOpis i cel szkoleniaSpecjaliści i menadżerowie zajmujący (...)

Gospodarka magazynowa w nowoczesnym przedsiębiorstwie
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkolenia W procesach każdej organizacji pojawiają się zapasy – które trzeba przyjąć, składować, przygotować do wydania a wreszcie wydać. Gospodarka magazynowa jest jednym z podstawowych (...)

Zarządzanie zapasami w przedsiębiorstwie
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaZapasy są dla każdej organizacji wyborem i koniecznością jednocześnie, wiedza o potrzebie posiadania zapasów jest powszechna. Nie wszystkie organizacje wykorzystują w pełni potencjał (...)

Category Management – Zarządzanie Kategorią Zakupową
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaJaką wartość dla Twojej firmy generuje kategoria, którą zarządzasz?  W jaki sposób mierzysz wartość jaką realizujesz dla firmy? To pytania, na które bardzo często szuka odpowiedzi (...)

Onboarding – jak zaprojektować i wdrożyć proces skutecznej adaptacji nowego Pracownika
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie sposobów skutecznego wdrożenia nowego Pracownika do Firmy, aby stał się on efektywnym członkiem zespołu.Szkolenie jest dedykowane Pracownikom HR oraz (...)

HR Project Management – jak sprawnie zarządzać projektami HR
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaCelem szkolenia jest zdobycie umiejętności skutecznego planowania i realizowania projektów z obszaru HR. Dzięki wykorzystaniu metod aktywnego uczestnictwa (learning by doing) Uczestnicy (...)

Komunikacja międzypokoleniowa czyli efektywne zarządzanie pokoleniami Baby Boomers, X, Y, Z i Alfa
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaCelem szkolenia jest zdobycie umiejętności skutecznego zarządzania zespołami zróżnicowanymi pokoleniowo, poznanie narzędzi efektywnej komunikacji i współpracy Pracowników poszczególnych (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Trening efektywnej komunikacji, asertywności i budowania współpracy w środowisku biznesowym, Szkolenie Menedżerskie, Interpersonalne, asertywność, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, zarządzanie, interpersonalne, Kraków. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.