Szkolenia polecane | |
Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuOpanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR. Najbliższy termin: 2024-06-12 - 2024-06-12 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
430.00215.00 zł (brutto) -50% |
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. Najbliższy termin: 2024-06-14 - 2024-06-14 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
430.00215.00 zł (brutto) -50% |
Relacyjna obsługa klienta - jak rozmawiać z KlientamiAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Od NIE do TAK w procesie sprzedaży>>> Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż. GŁÓWNY CEL SZKOLENIA Wzmocnienie (...) Najbliższy termin: 2024-07-25 - 2024-07-26 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
1480.001380.00 zł 1697.40 zł brutto (Vat 23%) -100zł |
Od NIE do TAK w procesie sprzedażyAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Od NIE do TAK w procesie sprzedaży>>> Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż. GŁÓWNY CEL SZKOLENIA Wzmocnienie (...) Najbliższy termin: 2024-05-16 - 2024-05-17 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
1480.001380.00 zł 1697.40 zł brutto (Vat 23%) -100zł |
Personal branding - budowanie marki osobistejAVENHANSEN Sp. z o.o.W czasach gdy rynek rozwija się bardzo dynamicznie, a konsumenci są z roku na rok coraz bardziej świadomi, warto poznać ich lepiej. Czy persony jeszcze działają?(...) Najbliższy termin: 2024-07-04 - 2024-07-04 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
980.00930.00 zł 1143.90 zł brutto (Vat 23%) -50zł |
Obsługa trudnego klienta. Trening radzenia sobie z obiekcjami i negatywnymi emocjami klientów.EVOLVO SZKOLENIAIntensywny trening radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta. TAKŻE ONLINE Najbliższy termin: 2024-05-09 - 2024-05-10 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
1750.001490.00 zł 1832.70 zł brutto (Vat 23%) -260zł |
Buyer Persona. Jak rozpoznać decyzje zakupowe klientówAVENHANSEN Sp. z o.o.W czasach gdy rynek rozwija się bardzo dynamicznie, a konsumenci są z roku na rok coraz bardziej świadomi, warto poznać ich lepiej. Czy persony jeszcze działają?(...) Najbliższy termin: 2024-06-27 - 2024-06-28 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
1580.001480.00 zł 1820.40 zł brutto (Vat 23%) -100zł |
Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowychKC Centrum RozwojuPraktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej. Najbliższy termin: 2024-06-13 - 2024-06-13 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
470.00235.00 zł (brutto) -50% |
Negocjacje i psychomanipulacjeKC Centrum RozwojuUczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne. Najbliższy termin: 2024-06-11 - 2024-06-11 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kłMiędzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IISTW imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...) Najbliższy termin: 2024-07-11 - 2024-07-12 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
1190.001130.50 zł 1390.52 zł brutto (Vat 23%) -5% |
stron: 1 2
Szkolenia klient Kraków
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.