Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Personal branding - budowanie marki osobistej

  • Termin: 2024-10-17 - 2024-10-17
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 980.00 930 zł (First Minute -50zł)
  • Cena brutto: 1143.90 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:

Personal branding - budowanie marki osobistej >>>

 

 

Bądź nudna/y jeśli chcesz zapaść w pamięć odbiorców. Fioletowa krowa jest „nudna” i dlatego tylu ludzi ją kojarzy i wybiera. Niemożliwe?! Zapraszam na szkolenie, na którym znajdziesz odpowiedzi na pytania: jak znaleźć wyróżnik? Czym naprawdę jest fioletowa krowa? Czy muszę być na każdym kanale social media? Jak rozpocząć pracę nad budowaniem marki osobistej? Czy marka osobista jest tylko dla firm? Co publikować w social media, żeby ludzie chcieli to oglądać? Jak przygotować plan budowania marki osobistej, aby osiągać zamierzone cele? Czy da się zmierzyć efektywność działań? W świecie błyskawicznego przepływu informacji, gdzie odbiorca poświęca Tobie mniej niż 2 sekundy, warto przeanalizować jego zachowania, poznać kim jest i dopasować to do wartości i dobrze przygotowanej oferty Twojej marki osobistej. Chcesz naprawdę zostać fioletową krową? To zapraszam, zobaczysz, że nuda może mieć niewiarygodną siłę!

 

Cel szkolenia:

Podczas szkolenia poznasz krok po kroku jak należy zbudować markę ososbistą. Dowiesz się jakie narzędzia wykorzystać (przy niskim budżecie), aby zbadać zachowania konsumentów. Dodatkowo poznasz narzędzia buyer persony, która bardzo dokładnie wskaże w jaki sposób możesz nawiązać relacje z klientem na długie lata. Dodatkowo przeanalizujemy markę i rynek za pomocą analizy SWOT i analizy portfelowej. Ze szkolenia wyjdziesz z gotowym opisem propozycji wartości dla klienta, dzięki pracy na szablonie Value Proposition Canvas.

 

Korzyści dla uczestników:

Gwarantowany rozwój umiejętności:

  • umiejętność przeprowadzenia analizy rynku i własnej marki
  • nabycie kompetencji w zakresie budowania zaufania klienta wobec marki
  • wiedza, jak tworzyć prawidłowy podział klientów na grupy odbiorców
  • nabycie kompetencji w zakresie wykorzystania narzędzi do badania zachowań klientów,
  • umiejętność stworzenia planu rozwoju marki osobistej

 

Szkolenie polecamy dla:

  • właściciele startupów
  • osoby rozwijające karierę zawodową
  • osoby zakładające własną firmę
  • przedsiębiorcy
  • osoby prowadzące jednoosobową działalność
  • osoby zakładające własne blogi
  • specjaliści z różnych dziedzin

 


PROGRAM SZKOLENIA:

 

MODUŁ I. MARKA OSOBISTA – OD CZEGO ZACZĄĆ?

  • czym jest tożsamość a czym wizerunek marki?
  • misja i wizja marki: dlaczego są ważne?
  • marka osobista: dla tych z własną firmą i tych na etacie
  • korzyści z budowania marki osobistej

MODUŁ II. MIKRO ANALIZA MARKI OSOBISTEJ

  • od czego rozpocząć budowanie marki osobistej?
  • ustawienie celów i wskaźników pomiaru ich osiągania
  • analiza SWOT: czyli poznanie mocnych i słabych stron, szans i zagrożeń
  • macierz BCG: rozpoznaj co zaoferować klientom, by jak najwięcej zyskać.

MODUŁ III. MAKRO ANALIZA MARKI OSOBISTEJ

  • analiza konkurencji bezpośredniej i pośredniej: kim są jak działają?
  • badanie marketingowe: jak przy niskim budżecie zbadać klientów marki?
  • segmentacja rynku: czyli jak wykorzystać badania marketingowe i przygotować opisy klientów i stworzyć buyer personę.

MODUŁ IV. VALUE PROPOSITION CANVAS – CZYLI ZNAJDŹ SWOJĄ PROPOZYCJĘ WARTOŚCI DLA KLIENTÓW

  • czym jest Value Proposition Canvas i co daje marce osobistej?
  • praca na szablonie Value Proposition Canvas

MODUŁ V. NARZĘDZIA KOMUNIKACJI MARKI OSOBISTEJ

  • jak dzięki analizie wybrać odpowiednie narzędzia komunikacji? 
  • wybrane kanały offline
  • wybrane kanały online
  • case study

MODUŁ VI. MARKA OSOBISTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

  • Tiktok, Facebook, Instagram, LinkedIn, który kanał dla Twojej marki?
  • drabina zaufania klienta: czyli co publikować, aby klient wybrał Twoją markę
  • case study

 

Szkolenie prowadzi:

WIKTORIA CZARNECKA

Trener. W swojej pracy łączy PR & Marketing z wiedzą pedagogiczną. Działa pod własną marką: Sztyblety PR. Zajmuje się budowaniem tożsamości marki przez jej historię. Doradza i szkoli z storytellingu, marketingu historycznego, sportowego. Interesuje się kreatywnością w marketingu.
 

 


W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

  • Pełną interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Pracę w kameralnych grupach szkoleniowych
  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo i telefonicznie)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl





  • Centrum Szkoleniowe WSPÓLNA
  • Warszawa
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-07-04 - 2024-07-04
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 980.00 930 zł (First Minute -50zł)

-50zł

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>> Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Personal branding - budowanie marki osobistej, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, handlowe, biznesowe, sprzedaż, marketing/reklama, biznesowe, sprzedaż w internecie, Warszawa. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.