* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Zawód+pasja: wywiad z instruktorem narciarstwa2009-01-28 13:35:21Wywiad z Instruktorem narciarstwa, podróżnikiem, sportowcem i wspaniałym pedagogiem - z Panem Kamilem Smoter |
![]() |
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
![]() |
Istota szkoleń – strategia skutecznego marketingu i PR2008-04-11 13:31:45Większość właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw staje ciągle przed dylematem, czy warto inwestować w szkolenia dla swoich pracowników z zakresu skutecznego marketingu i public relations? Dodatkowe pytanie często zadawane ośrodkom szkoleniowym przez dyrekcje firm oraz instytucji dotyczy tego, |
|
Zatrudniać nowych pracowników czy może szkolić kadrę już zatrudnioną?2008-02-25 01:15:58Działanie pracodawców mające na celu rozwój pracowników przez szkolenia okazuje się być bardziej opłacalne niż tak zwane szukanie oszczędności przez redukcję. |
|
Wyjazdy motywacyjne, szkolenia motywacyjne2009-05-27 14:05:51Szkolenia motywacyjna mają na celu zachęcić do bardziej efektywnej pracy bądź współpracy biznesowej. Dodatkową wartością jest budowanie i zacieśnianie relacji między pracownikami, integracja zespołu, firmy. |
![]() |
Szkolenia NLP Interpersonalne Coaching Supraśl, Podlaskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.