Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2019-09-22

Było:1990zł

Jest:1690zł

Mierzenie efektywności reklamy - seminarium

Napisany przez szkolenia24h.pl dnia 2008-11-05 13:29:13. Aktualizowano 2019-09-22 04:53:15

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

27 listopada 2008, Warszawa
Organizator: Centrum Promocji Informatyki

Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Redakcja merytoryczna programu i prowadzenie obrad: Tomasz Frontczak, MaxROY.com, blog SprawnyMarketing.pl

W PROGRAMIE
- Pomiar efektywności reklamy w Internecie
Anna Sakowicz (Dyrektor Mindshare Interaction)

- Rozliczenia i weryfikacja efektywności reklamy w wyszukiwarkach
Tomasz Frontczak (MaxROY.com, blog SprawnyMarketing.pl)

- 100% ROI na starcie... i w górę - optymalizacja SEM w e-commerce
Tomasz Orczykowski (Operations Manager, Bluerank)

- Efektywność pozycjonowania w reklamie - maksymalizacja konwersji
Bartosz Berliński(MaxROY.com, specjalista SEO i WebAnalytics)

- Aspekty prawne i etyczne SEO/SEM
Piotr Waglowski (VaGla .pl)

Więcej informacji

www.cpi.com.pl/pr/imprezy/2008/meri/index.php

Formularz zgłoszeniowy

Formularz został przygotowany specjalnie dla Naszych odbiorców. Wszystkich zainteresowanych prosimy o jego wypełnienie - www.cpi.com.pl/pr/imprezy/2008/meri/formularz_zgloszeniowy.php

Zgłoszenia przyjmujemy do 13 listopada 2008 roku.

Kontakt:
Agata Soboń (koordynator seminarium, Specjalista ds. Public Relations)
a.sobon@cpi.com.pl, (022) 870 69 78

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Mierzenie efektywności reklamy - seminarium - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.