Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2020-01-26

Było:720zł

Jest:640zł

Istota szkoleń – strategia skutecznego marketingu i PR

Napisany przez szkolenia24h.pl dnia 2008-04-11 13:31:45. Aktualizowano 2020-01-22 00:58:58

Większość właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw staje ciągle przed dylematem, czy warto inwestować w szkolenia dla swoich pracowników z zakresu skutecznego marketingu i public relations? Dodatkowe pytanie często zadawane ośrodkom szkoleniowym przez dyrekcje firm oraz instytucji dotyczy tego,

Przykład powinien iść z góry i dlatego warto przyjrzeć się działalności firm w dużych miastach takich jak Warszawa, Wrocław, całe trójmiasto czy stolica wielkopolski. W tych regionach już od dłuższego czasu wielkie marki rekrutowały do swoich siedzib specjalistów z zakresu Project Manager z dodatkowymi umiejętnościami najczęściej z dziedziny socjologii, marketingu czy zarządzania. Z innych bardzo poszukiwanych zawodów wśród ofert lokalnych portali pracy bardzo dużo dotyczy przedstawicieli ds. promocji i specjalistów ds. marketingu. Wniosek nasuwa się sam, większość dużych firm znajdujących się w kluczowych miastach w kraju już dawno zrozumiało, że dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek firmy mogą znacznie poprawić jej wyniki zarówno w obszarze sprzedaży, jak i odbioru przez klientów. Temu wszystkiemu przysłużyli się oczywiście mobilni pracownicy, którzy chętnie uczestniczyli w szkoleniach, a dzięki temu skutecznie podnosili swoje kwalifikacje. To także, a może przede wszystkim zasługa właścicieli firm, których perspektywiczne i długofalowe postrzeganie przyszłości danej firmy skutecznie zabezpieczyło swoich pracowników w dodatkowe kwalifikacje. (Sprawdź serwis www.kursy24h.pl, w którym znajdziesz kursy zawodowe z całej Polski)

Po to, aby rozwijać i generować działalność oraz coraz większe zyski zarówno małe jak i średnie przedsiębiorstwa muszą zapoznać się z technikami PR i marketingu. Postronny obserwator czy klient firmy jest w stanie wyczuć, czy firma podchodzi poważnie do kreowania swojego wizerunku na tle ogólnym, czy dba o reklamę o promocję. Korzyści płynące z takiego strategicznego podejścia do rozwoju swojej działalności to przede wszystkim:
- znaczne prawdopodobieństwo utrzymania się na rynku,
- osiąganie zysków na pewnych zasadach, większych zysków,
- znaczna przewaga nad konkurentami,
- zdolność przyciągania i przede wszystkim utrzymania klientów,
- skuteczne przyciąganie najlepszych pracowników, którzy nie będą odchodzić z firmy,
- prestiżowa pozycja lidera w obszarze swojej działalności.

Także, pytanie czy warto szkolić tylko jednego z pracowników w zakresie PR i marketingu otrzymało wyraźną odpowiedź, że tak. Nawet jeden dobrze przeszkolony pracownik może przyczynić się do namacalnych rezultatów w przedsiębiorstwie. Może także stać się przewodnikiem innych pracowników w tej dziedzinie, może stać się liderem. Gdy firma ma niewielki budżet na szkolenia powinna skusić się na kurs, chociaż dla jednej osoby, ale powinna przeprowadzić spotkanie informujące dla pozostałych pracowników. Na takich spotkaniach warto zapoznać swoich pracowników z  nowymi zadaniami jakie stoją przed firmą i z nowymi powinnościami, w jakich wszyscy razem będą uczestniczyć. Poinformuj ludzi  o tym, że nadszedł odpowiedni czas, aby określić cele dla firmy na przyszłość, co zabezpieczy także i ich stanowiska pracy. Wyznacz cele krótko i długofalowe i na bazie harmonogramu nadzoruj przebieg zmian. Od tej pory także wyszkolony lider PR i marketingu będzie prowadził stałą dokumentację, monitoring celów, ocenę rezultatów oraz stałą aktualizację danych.

Pracownik dobrze przeszkolony w PR i w zakresie marketingu będzie posiadał coś bezcennego, a mianowicie – wyobraźnię. Wyobraźnię, która zasieje dobre pomysły i skutecznie je zrealizuje.

M-S-M

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Istota szkoleń – strategia skutecznego marketingu i PR - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.