Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Szkolenie HILLWAY Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

HILLWAY Training & Consulting

  • 02-548 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Grażyny 13/15
  • Telefon: +48 22 250 22 82
  • Email: info@hillway.pl
  • www: s://www.hillway.pl/
Firma szkoleniowa HILLWAY Training & Consulting

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szkolenie HILLWAY Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management skierowane jest do osób odpowiedzialnych za obsługę kluczowych klientów, klientów strategicznych z punktu widzenia firmy. Szkolenie skierowane jest do firm, którym zależy nie tylko na utrzymaniu klientów strategicznych i budowaniu z nimi pozytywnych relacji, ale również na zwiększaniu przychodów z danego klienta.

Dedykowane jest Dyrektorom i Kierownikom Sprzedaży, Key Account Specialist, Key Account Managerom i Specjalistom ds. Obsługi Klienta Kluczowego zainteresowanym podniesieniem kompetencji w obszarze zarządzania sprzedażą i obsługą klientów strategicznych, klientów kluczowych.


Dowiedz się więcej o szkoleniu HILLWAY Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management na: https://www.hillway.pl/zarzadzanie-klientem-strategicznym-key-account-management-szkolenie/


Cele szkolenia Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management:

 poznanie najważniejszych pojęć i strategii w zarządzaniu klientem strategicznym

 przeanalizowanie wartości swojego portfela klientów

→ zapoznanie uczestników z narzędziami niezbędnymi do skutecznego planowania i organizowania współpracy z klientami strategicznymi

 wyrobienie umiejętności podejmowania decyzji i planowania działań na podstawie analiz zjawisk rynkowych

 zdobycie wiedzy na temat projektowania analiz produktów i usług w stosunku do rodzajów potrzeb klientów

→ poszerzenie świadomości w dobieraniu strategii budowania relacji z kluczowymi klientami.

 

PROGRAM SZKOLENIA:

 

Rozpoczęcie szkolenia

1. Zasady pracy podczas szkolenia on-line

2. Określenie celów szkolenia


Moduł I - Charakterystyka klientów oraz podział portfela

1. Charakterystyka poszczególnych grup klientów – jakimi kryteriami kierujesz się przy podziale portfela klientów – test dla uczestników

2. Podział portfela klientów na grupy: Klienci standardowi, Klienci okazjonalni, Klienci strategiczni – przedstawienie zasad podziału

3. Co tworzy wartość klienta dla firmy, jaką wartość tworzy firma dla klienta – analiza przypadków

4. Podział własnego portfela klientów (Mentimeter) – analiza uczestników na wybranych klientach

Cele modułu:
Uczestnicy dokonują reasumpcji, którzy klienci obiektywnie twarzą grupę klientów strategicznych. Ponadto, mogą spojrzeć z innej strony na klientów o dużej wartości dla firmy którzy klientami strategicznymi nie są, oraz jakich elementów brakuje, aby takimi klientami można ich było określić.

Dzięki poznaniu podziału klientów na poszczególne grupy Uczestnicy mogą dokonać oceny proporcji własnego portfela klientów i określić czy procentowy udział klientów strategicznych w całości jest właściwy. Następnie Uczestnicy określają jakie działania należy podjąć aby zwiększać liczbę klientów strategicznych


Moduł II – Style współpracy w biznesie

1. The KAM Proces – przedstawienie procesu

2. Jakie działania należy podjąć aby zwiększać liczbę klientów strategicznych? – analiza z uczestnikami

3. Style współpracy w biznesie – poznanie 5 stylów współpracy w biznesie. Poznanie zależności pomiędzy stylami współpracy a drogą budowania relacji z klientami strategicznymi. – prezentacja trenera

4. Test – style współpracy – uczestnicy podczas testu poznają swoje naturalne nawykowe zachowania które determinują dominujące style współpracy. – przedstawienie zasad podziału test interaktywny z komentarzem trenera

5. Czynniki wpływające na wybór stylu współpracy – uczestnicy poznają jakie czynniki wpływają naturalnie na wybór stylu współpracy. – dyskusja z uczestnikami + prezentacja trenera

6. Style współpracy vs. klasyfikacja klientów – przedstawienie zależności i strategii działań

Cele modułu:
Uczestnicy poznają specyfikę procesu KAM, oraz składniki sukcesu zarządzania klientem strategicznym.

Uczestnicy dzięki poznaniu czynników wpływających na wybór stylu, mogą jeszcze bliżej przyjrzeć się warunkom które sprzyjają danemu stylowi współpracy, w nich między innymi wzajemnym relacjom, wadze spraw, czasem jakim dysponują, wiedzą jaką posiadają obie strony.

Test pozwala uczestnikom zobaczyć jaki dominujące w nich postawy biznesowe utrudniają lub ułatwiają budowanie partnerskiej współpracy z klientami strategicznymi. Poznają też zalety zarządzania wszystkimi pięcioma stylami współpracy.

Moduł III – Model KANO

1. Analiza KANO. Badanie cech, które są najważniejsze w określonej usłudze czy produkcie i wpływają na zadowolenie klienta – przedstawienie metody

2. Ankieta metody KANO – praca w grupach online w celu zbudowania ankiety na wybrany produkt, usługę, prezentacja wyników + feedback trenera

Cele modułu:
Uczestnicy poznają metodę przeprowadzania analizy cech produktu oczekiwanych przez klientów. Metoda jest stosowana przez biznes profesjonalnie podchodzący do tworzenia nowych produktów i usług, aby uniknąć przeinwestowania w projektowaniu nowych rozwiązań dla klientów.

Uczestnicy poprzez stworzenie próbnej ankiety uczą się wdrażania metody oraz dokonują własnej autoanalizy cech wybranych produktów i usług.


Moduł IV – Relacje z Klientami Strategicznymi

1. Budowanie relacji z klientami. Podział na 4 rodzaje postaw w budowaniu relacji z klientami. – praca w grupach online w celu zbudowania chrakterystyki postaw, prezentacja wyników + wsparcie trenera

Cele modułu:
Uczestnicy poznają cztery rodzaje postaw które mogą budować kooperacje lub zależność pomiędzy firmami, dzięki temu mogą się przyjrzeć postawom które uchodząc pozornie za właściwie, mogą być ryzykowne w dłuższej perspektywie.

Uczestnicy dokonują własnej autoanalizy postaw z poszczególnych 4 wzorców, aby móc świadek wzmacniać właściwe lub eliminować niewłaściwe postawy.


Podsumowanie

Uczestnicy dokonują analizy zdobytej wiedzy i określają indywidualną ścieżkę rozwoju.


Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w Twojej firmie, Twoim dziale?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl

Tel: +48 22 250 22 82

www.hillway.pl

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.



Najnowsze szkolenia:

Szkolenie OKR w pracy menedżera – metoda OKR w nowoczesnym zarządzaniu przez cele
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie HILLWAY OKR w pracy menedżera – metoda OKR w nowoczesnym zarządzaniu przez cele umożliwia skuteczne planowanie, realizację i monitorowanie celów, jednocześnie motywując pracowników do osiągania (...)

Szkolenie HILLWAY Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników – szkolenie menedżerskie
HILLWAY Training & Consulting

Dzięki budowaniu zaangażowania i odpowiedzialności pracowników:zmniejszasz ryzyko rotacji w swojej firmiezwiększasz satysfakcję klientówzwiększasz szanse na sukces swojej firmy Im bardziej (...)

Szkolenie HILLWAY Asertywność i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych
HILLWAY Training & Consulting

Cele szkolenia:ukształtowanie postawy asertywnej i odpornej na stresnabycie umiejętności rozpoznawania emocjinabycie umiejętności radzenia sobie z postawą agresywną, naciskami i pretensjami ze strony (...)

Szkolenie HILLWAY Reklamacja i obsługa trudnego Klienta
HILLWAY Training & Consulting

Jak efektywnie stosować techniki pozyskiwania informacji?Jak prowadzić i kontrolować rozmowy reklamacyjne?Jak umiejętnie rozwiązywać zgłoszenia reklamacyjne?Jak świadomie łagodzić konflikty i niezadowolenie (...)

Szkolenie HILLWAY Mindfulness – Trening uważności w pracy i w życiu codziennym
HILLWAY Training & Consulting

Uważność (z ang. mindfulness) to metoda treningu umysłu, który wpływa na lepsze samopoczucie, radzenie sobie ze stresem i trudnymi emocjami oraz radzenie sobie z codziennymi przeciwnościami i znaczną (...)

Szkolenie HILLWAY KPI – Kluczowe Wskaźniki Efektywności, czyli jak skutecznie mierzyć efektywność?
HILLWAY Training & Consulting

Istotą KPI jest wybór wskaźników w celu podjęcia najbardziej optymalnych decyzji strategicznych i operacyjnych oraz monitorowania postępów w obszarach organizacji. Kluczowe Wskaźniki Efektywności pomagają (...)

Szkolenie HILLWAY Warsztat Efektywnego Project Managera
HILLWAY Training & Consulting

Efekt szkolenia:Zbudowanie świadomości zarządzania projektami i jej znaczenia dla organizacjiZwiększenie efektywności działań projektowych umożliwiających realizację na czas, w ustalonym zakresie oraz (...)

Job Crafting - nowa metoda na budowanie sensu i większej satysfakcji w pracy!
HILLWAY Training & Consulting

Czy jest sposób na to, by własnymi działaniami przywrócić bądź pogłębić sens wykonywanych obowiązków zawodowych? Czy można sprawić by praca stała się dla nas bardziej satysfakcjonująca i spełniająca? Czy możemy dokonać tego własnymi siłami?

Szkolenie HILLWAY Train the trainers – warsztat pracy trenera – poziom podstawowy i zaawansowany
HILLWAY Training & Consulting

Celem szkolenia Train the trainers jest:nabycie przez uczestnika umiejętności diagnozowania potrzeb szkoleniowych oraz ustalania celów szkoleniauczestnicy dowiedzą się jak poprawnie tworzyć materiały (...)

Szkolenie HILLWAY Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników – szkolenie menedżerskie
HILLWAY Training & Consulting

Dzięki budowaniu zaangażowania i odpowiedzialności pracowników:zmniejszasz ryzyko rotacji w swojej firmiezwiększasz satysfakcję klientówzwiększasz szanse na sukces swojej firmy Im bardziej (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenie HILLWAY Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management, Szkolenie Menedżerskie, Zarządzanie, sprzedaż/handlowe, zarządzanie, zarządzanie klientem, . zamkniete

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.