Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

Szkolenie HILLWAY Asertywność i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

HILLWAY Training & Consulting

  • 02-548 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Grażyny 13/15
  • Telefon: +48 22 250 22 82
  • Email: info@hillway.pl
  • www: s://www.hillway.pl/
Firma szkoleniowa HILLWAY Training & Consulting

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Cele szkolenia:

  • ukształtowanie postawy asertywnej i odpornej na stres
  • nabycie umiejętności rozpoznawania emocji
  • nabycie umiejętności radzenia sobie z postawą agresywną, naciskami i pretensjami ze strony Klienta
  • ukształtowanie postawy odpornej na emocje klienta i postawy pro-klienckiej
  • poznanie technik pozyskania informacji oraz umiejętność przedstawienia rozwiązania sytuacji problemowych
  • poznanie metod wykorzystania asertywnej postawy w budowaniu efektywnych relacji z Klientami
  • poznanie sposobów identyfikowania i eliminowania źródeł stresu w pracy w call center, w telemarketingu czy biurze obsługi klienta

Szczegółowe informacje o szkoleniu: https://www.hillway.pl/postawa-asertywna-i-zarzadzanie-stresem-w-rozmowach-telefonicznych-szkolenie/

 

PROGRAM SZKOLENIA

W programie szkolenia Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych między innymi

  • cechy profesjonalnego pracownika biura obsługi klienta – standardy i postrzeganie jakości obsługi klienta
  • asertywność – wpływ naszej postawy i zachowania na relacje firmy z Klientem
  • specyfika emocji pojawiających się w kontakcie pośrednim (telefon, internet)
  • skuteczne metody komunikacji z uwzględnieniem praw własnych i praw Klienta
  • wygaszanie emocji Klienta
  • zarządzanie swoimi emocjami
  • radzenie sobie w sytuacjach trudnych (zarzuty słuszne i niesłuszne)
  • budowanie porozumienia w sytuacjach trudnych (doprowadzenie do stanu wygrana – wygrana)
  • oczekiwania Klienta – skłonność do zmiany decyzji i modyfikacji własnych oczekiwań
  • stawianie granic i zamykanie rozmowy
  • stres – identyfikacja źródeł stresu, mechanizm powstawania stresu i jego wpływ na nasz organizm i naszą pracę
  • budowanie odporności na sytuacje stresogenne
  • metody odreagowania negatywnych emocji (w trakcie pracy i w życiu)
 

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem?

Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82

www.hillway.pl

Najnowsze szkolenia:

Szkolenie OKR w pracy menedżera – metoda OKR w nowoczesnym zarządzaniu przez cele
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie HILLWAY OKR w pracy menedżera – metoda OKR w nowoczesnym zarządzaniu przez cele umożliwia skuteczne planowanie, realizację i monitorowanie celów, jednocześnie motywując pracowników do osiągania (...)

Szkolenie HILLWAY Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników – szkolenie menedżerskie
HILLWAY Training & Consulting

Dzięki budowaniu zaangażowania i odpowiedzialności pracowników:zmniejszasz ryzyko rotacji w swojej firmiezwiększasz satysfakcję klientówzwiększasz szanse na sukces swojej firmy Im bardziej (...)

Szkolenie HILLWAY Asertywność i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych
HILLWAY Training & Consulting

Cele szkolenia:ukształtowanie postawy asertywnej i odpornej na stresnabycie umiejętności rozpoznawania emocjinabycie umiejętności radzenia sobie z postawą agresywną, naciskami i pretensjami ze strony (...)

Szkolenie HILLWAY Reklamacja i obsługa trudnego Klienta
HILLWAY Training & Consulting

Jak efektywnie stosować techniki pozyskiwania informacji?Jak prowadzić i kontrolować rozmowy reklamacyjne?Jak umiejętnie rozwiązywać zgłoszenia reklamacyjne?Jak świadomie łagodzić konflikty i niezadowolenie (...)

Szkolenie HILLWAY Mindfulness – Trening uważności w pracy i w życiu codziennym
HILLWAY Training & Consulting

Uważność (z ang. mindfulness) to metoda treningu umysłu, który wpływa na lepsze samopoczucie, radzenie sobie ze stresem i trudnymi emocjami oraz radzenie sobie z codziennymi przeciwnościami i znaczną (...)

Szkolenie HILLWAY KPI – Kluczowe Wskaźniki Efektywności, czyli jak skutecznie mierzyć efektywność?
HILLWAY Training & Consulting

Istotą KPI jest wybór wskaźników w celu podjęcia najbardziej optymalnych decyzji strategicznych i operacyjnych oraz monitorowania postępów w obszarach organizacji. Kluczowe Wskaźniki Efektywności pomagają (...)

Szkolenie HILLWAY Warsztat Efektywnego Project Managera
HILLWAY Training & Consulting

Efekt szkolenia:Zbudowanie świadomości zarządzania projektami i jej znaczenia dla organizacjiZwiększenie efektywności działań projektowych umożliwiających realizację na czas, w ustalonym zakresie oraz (...)

Job Crafting - nowa metoda na budowanie sensu i większej satysfakcji w pracy!
HILLWAY Training & Consulting

Czy jest sposób na to, by własnymi działaniami przywrócić bądź pogłębić sens wykonywanych obowiązków zawodowych? Czy można sprawić by praca stała się dla nas bardziej satysfakcjonująca i spełniająca? Czy możemy dokonać tego własnymi siłami?

Szkolenie HILLWAY Train the trainers – warsztat pracy trenera – poziom podstawowy i zaawansowany
HILLWAY Training & Consulting

Celem szkolenia Train the trainers jest:nabycie przez uczestnika umiejętności diagnozowania potrzeb szkoleniowych oraz ustalania celów szkoleniauczestnicy dowiedzą się jak poprawnie tworzyć materiały (...)

Szkolenie HILLWAY Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników – szkolenie menedżerskie
HILLWAY Training & Consulting

Dzięki budowaniu zaangażowania i odpowiedzialności pracowników:zmniejszasz ryzyko rotacji w swojej firmiezwiększasz satysfakcję klientówzwiększasz szanse na sukces swojej firmy Im bardziej (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenie HILLWAY Asertywność i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych, Szkolenie Interpersonalne, asertywność, radzenie sobie ze stresem, . zamkniete

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.