Dzięki budowaniu zaangażowania i odpowiedzialności pracowników:
zmniejszasz ryzyko rotacji w swojej firmie
zwiększasz satysfakcję klientów
zwiększasz szanse na sukces swojej firmy
Im bardziej zaangażowany jest nasz pracownik w strukturę naszej organizacji, tym więcej jest on w stanie dać od siebie dla rozwoju firmy. A dzięki odpowiedzialności podwładnych za wykonywanie swoich obowiązków, nie musimy poświęcać naszej uwagi na kontrolowaniu ich zadań, przez co możemy skupić się na innych obowiązkach menedżerskich.
Zobacz szczegółowe informacje o szkoleniu
PROGRAM SZKOLENIA
JAKIE REZULTATY MOŻEMY OSIĄGNĄĆ DZIĘKI ZWIĘKSZANIU ZAANGAŻOWANIA?
Celem modułu jest pokazanie korzyści dla menedżera i firmy z zaangażowanego pracownika na podstawie konkretnych badań i faktów.
SATYSFKACJA Z PRACY, A ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKÓW
CECHY OSOBOWOŚCI, A ZADOWOLENIE Z PRACY I ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ
TRZYKOMPONENTOWY MODEL ZAANGAŻOWANIA ORGANIZACYJNEGO WG MEYERA i ALLENA
Celem modułu jest uświadomienie sobie, iż u podstaw zaangażowania leżą trzy różne kategorie motywacji wewnętrznej pracowników, które wpływają na pozostawanie przez nich w firmie, ich omówienie w kontekście konkretnych działań.
RODZAJE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW WG MEYERA i ALLENA
ZACHOWANIA PRACOWNIKÓW ŚWIADCZĄCE O ZAANGAŻOWANIU
PRAKTYCZNE NARZĘDZIA MENEDŻERA W OCENIE ZAANGAŻOWANIA W PRACĘ I ZADOWOLENIA Z PRACY
JAK SKUTECZNIE ZWIĘKSZAĆ ZAANGAŻOWANIE?
Celem modułu jest budowanie u menedżera świadomości i postawy zorientowanej na budowanie zaangażowania, jako kluczowego czynnika sukcesu pracy zespołu i sukcesu firmy.
TWORZENIE ZAANGAŻOWANEGO I ODPOWIEDZIALNEGO ZESPOŁU
PRAKTYCZNE NARZĘDZIA I OBSZARY ODPOWIEDZIALNOŚCI MENEDŻERA W BUDOWANIU ZAANGAŻOWANIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW W CODZIENNEJ PRACY Z ZESPOŁEM
NARZĘDZIA KOMUNIKACYJNE SŁUŻĄCE BUDOWANIU ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW
ROZMOWY MENEDŻERSKIE – ĆWICZENIA PRAKTYCZNE W TRAKCIE CAŁEGO SZKOLENIA – rozmowy bieżące i informacje zwrotne wpływające na budowanie zaangażowania
PODSUMOWANIE SZKOLENIA
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w swojej firmie?
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Szkolenie OKR w pracy menedżera – metoda OKR w nowoczesnym zarządzaniu przez celeHILLWAY Training & ConsultingSzkolenie HILLWAY OKR w pracy menedżera – metoda OKR w nowoczesnym zarządzaniu przez cele umożliwia skuteczne planowanie, realizację i monitorowanie celów, jednocześnie motywując pracowników do osiągania (...) |
|
Szkolenie HILLWAY Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników – szkolenie menedżerskieHILLWAY Training & ConsultingDzięki budowaniu zaangażowania i odpowiedzialności pracowników:zmniejszasz ryzyko rotacji w swojej firmiezwiększasz satysfakcję klientówzwiększasz szanse na sukces swojej firmy Im bardziej (...) |
|
Szkolenie HILLWAY Asertywność i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznychHILLWAY Training & ConsultingCele szkolenia:ukształtowanie postawy asertywnej i odpornej na stresnabycie umiejętności rozpoznawania emocjinabycie umiejętności radzenia sobie z postawą agresywną, naciskami i pretensjami ze strony (...) |
|
Szkolenie HILLWAY Reklamacja i obsługa trudnego KlientaHILLWAY Training & ConsultingJak efektywnie stosować techniki pozyskiwania informacji?Jak prowadzić i kontrolować rozmowy reklamacyjne?Jak umiejętnie rozwiązywać zgłoszenia reklamacyjne?Jak świadomie łagodzić konflikty i niezadowolenie (...) |
|
Szkolenie HILLWAY Mindfulness – Trening uważności w pracy i w życiu codziennymHILLWAY Training & ConsultingUważność (z ang. mindfulness) to metoda treningu umysłu, który wpływa na lepsze samopoczucie, radzenie sobie ze stresem i trudnymi emocjami oraz radzenie sobie z codziennymi przeciwnościami i znaczną (...) |
|
Szkolenie HILLWAY KPI – Kluczowe Wskaźniki Efektywności, czyli jak skutecznie mierzyć efektywność?HILLWAY Training & ConsultingIstotą KPI jest wybór wskaźników w celu podjęcia najbardziej optymalnych decyzji strategicznych i operacyjnych oraz monitorowania postępów w obszarach organizacji. Kluczowe Wskaźniki Efektywności pomagają (...) |
|
Szkolenie HILLWAY Warsztat Efektywnego Project ManageraHILLWAY Training & ConsultingEfekt szkolenia:Zbudowanie świadomości zarządzania projektami i jej znaczenia dla organizacjiZwiększenie efektywności działań projektowych umożliwiających realizację na czas, w ustalonym zakresie oraz (...) |
|
Job Crafting - nowa metoda na budowanie sensu i większej satysfakcji w pracy!HILLWAY Training & ConsultingCzy jest sposób na to, by własnymi działaniami przywrócić bądź pogłębić sens wykonywanych obowiązków zawodowych? Czy można sprawić by praca stała się dla nas bardziej satysfakcjonująca i spełniająca? Czy możemy dokonać tego własnymi siłami? |
|
Szkolenie HILLWAY Train the trainers – warsztat pracy trenera – poziom podstawowy i zaawansowanyHILLWAY Training & ConsultingCelem szkolenia Train the trainers jest:nabycie przez uczestnika umiejętności diagnozowania potrzeb szkoleniowych oraz ustalania celów szkoleniauczestnicy dowiedzą się jak poprawnie tworzyć materiały (...) |
|
Szkolenie HILLWAY Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników – szkolenie menedżerskieHILLWAY Training & ConsultingDzięki budowaniu zaangażowania i odpowiedzialności pracowników:zmniejszasz ryzyko rotacji w swojej firmiezwiększasz satysfakcję klientówzwiększasz szanse na sukces swojej firmy Im bardziej (...) |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Szkolenie HILLWAY Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników – szkolenie menedżerskie, Szkolenie Menedżerskie, Zarządzanie, zarządzanie, interpersonalne, motywacja, aktywizacja zawodowa, menedżerskie, kierownicze, . zamkniete
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.