Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Szkolenie HILLWAY Train the trainers – warsztat pracy trenera – poziom podstawowy i zaawansowany

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

HILLWAY Training & Consulting

  • 02-548 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Grażyny 13/15
  • Telefon: +48 22 250 22 82
  • Email: info@hillway.pl
  • www: s://www.hillway.pl/
Firma szkoleniowa HILLWAY Training & Consulting

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Celem szkolenia Train the trainers jest:

  • nabycie przez uczestnika umiejętności diagnozowania potrzeb szkoleniowych oraz ustalania celów szkolenia
  • uczestnicy dowiedzą się jak poprawnie tworzyć materiały oraz ćwiczenia szkoleniowe
  • nabycie umiejętności planowania i kierowania pracą grupy
  • zdobycie umiejętności wzbudzania zainteresowania słuchaczy
  • uczestnicy poznają i przećwiczą metody oraz techniki szkoleniowe
  • udoskonalenie umiejętności związanych z prowadzeniem szkolenia w warunkach nietypowych
  • uczestnicy dowiedzą się jak poprawnie prezentować się podczas szkolenia.

Więcej informacji i korzyści o szkoleniu: https://www.hillway.pl/szkolenie-train-the-trainers-warsztat-dla-trenerow/

 



PROGRAM SZKOLENIA (poziom podstawowy)

ROLA TRENERA NA SALI SZKOLENIOWEJ

    Rola Trenera na Sali szkoleniowej
    Cechy dobrego Trenera
    Jakim jestem Trenerem?
    Moje mocne i słabe strony jako Trenera szkoleń

Ćwiczenia: pomagające określić mocne strony oraz obszary do zmiany

PRZYGOTOWANIE DO SZKOLENIA

    Badanie potrzeb szkoleniowych uczestników i przełożonych
    Ustalenie oraz przedstawienie celów szkolenia
    Opracowanie scenariusza szkolenia ? czy zawsze jest potrzebny?
    Przygotowanie materiałów oraz ćwiczeń ? podstawowe zasady
    Przygotowanie prezentacji multimedialnej ? kiedy ona jest potrzebna?
    Przygotowanie Sali szkoleniowej
    Odpowiedni dobór Sali
    Ustawienie krzeseł, flipchartu, stołu, cateringu
    Ankieta ewaluacyjna
    Wybór narzędzi wspierających szkolenie m.in. kolorowe kartki, posity, markery, poduszki

Uczestnicy mają do wglądu w trakcie szkolenia przykładowe różne scenariusze szkoleń, materiały oraz ćwiczenia.

REALIZACJA SZKOLENIA

    Pierwsze pozytywne wrażenie ? nawiązanie kontaktu z grupą
    Budowanie odpowiedniej atmosfery podczas szkolenia
    Sposoby angażowania/aktywizowania uczestników
    Odpowiednie tempo szkolenia
    Informacja zwrotna dla uczestników
    Panowanie nad grupą
    Końcowe pozytywne wrażenie ? podsumowanie szkolenia, rozdanie certyfikatów

AUTOPREZENTACJA I DRESS CODE W PRACY TRENERA

    Techniki prezentacyjne
    Budowanie autorytetu
    Jak się zachowywać?
    Strój Trenera ? kiedy garnitur, kiedy casual?
    Co robić ze wzrokiem, rękoma, głosem?
    Siedzieć, stać a może chodzić?
    Stres, czyli techniki radzenia sobie z negatywnymi emocjami
    Zasady używania pomocy wizualnych
    Rady na koniec, czyli ?coś? więcej niż podstawy

METODY SZKOLENIOWE ? kiedy je stosować, wady i zalety danych metod szkoleniowych

    Mini-wykłady
    Burza mózgów
    Pytania prowokacyjne indywidualne i grupowe
    Antyprzykłady
    Energizery
    Studium przypadku
    Testy szkoleniowe
    Dyskusje
    Praca w grupach
    Lodołamacze

KOMUNIKACJA W PRACY TRENERA

    Jak w zrozumiały i atrakcyjny sposób przekazać wiedzę?
    Sztuka zadawania pytań i ich wpływ na poziom szkolenia
    Aktywne słuchanie i narzędzia w tym pomagające
    Słowa i zwroty budujące relacje z uczestnikami
    W jaki sposób dostosować swój komunikat do osobowości uczestników
    Bariery utrudniające skuteczne komunikowanie się
    Łatwość wypowiedzi, elokwencja i bogactwo języka
    Użycie mocnych, pozytywnych zwrotów – Język korzyści
    Błędy językowe, czarne ?słowa?, niezręczne wyrażenia, zwroty potoczne, wyrażenia specjalistyczne

Ćwiczenie: Budowanie komunikatów wzmacniających przekaz werbalny

TRUDNE SYTUACJE PODCZAS SZKOLENIA

    Trudny uczestnik szkolenia: gaduła, ja wiem lepiej, nastawiony na nie, skryty, nieszczery
    Awaria sprzętu
    Nieplanowane sytuacje

 

PROGRAM SZKOLENIA (poziom zaawansowany)

MISTRZOSTWO OSOBISTE TRENERA

    Model kompetencji trenerskich
    Cele osobiste kontra i cele zawodowe trenera
    Ciągły proces doskonalenia się trenera – skąd czerpać wiedzę, narzędzia, metody, kierunki poszerzania wiedzy i umiejętności
    Co daje trenerowi informacja zwrotna – jak ją przyjąć i wykorzystać do rozwoju w pracy trenera?
    Kodeks etyki PSTB. Etyka zawodu trenera – rola i odpowiedzialność trenera za efektywność szkoleń
    Jak nie poddać się rutynie?
    Sukces a poczucie wiary we własne możliwości
    Metodologia SEB szkoleń efektywnych biznesowo L. Rea
    Ocena jakości szkolenia metodą D. Kirkpatrick?a

TRENING UMIEJĘTNOŚCI TRENERSKICH

    Jak zarządzać pierwszym wrażeniem? Rozpoczynanie szkolenia wykorzystując techniki budowania pozytywnego wizerunku. Umiejętność skupienia uwagi uczestników
    Podstawa sukcesu – przygotowanie się do szkolenia – segmentacja słuchaczy
    Dlaczego warto ustalić z grupą zasady współpracy. Jakie są korzyści z ustanowienia granic, a jakie konsekwencje ich braku
    Zasady podziału przekazywanych treści na moduły według cyklu Kolba: pokaż – powiedz – przećwicz
    Zasady aranżacji miejsca szkolenia i doboru efektywnych pomocy szkoleniowych
    Zarządzanie czasem szkolenia
    Rola podsumowań i zakończenia szkolenia

METODY PRACY Z GRUPĄ

    Grupa – suma indywidualności czy homogeniczny organizm?
    Doskonalenie zarządzania procesem grupowym
    Cechy i warunki procesu grupowego
    Analiza transakcyjna Erica Berne
    Jak uczą się dorośli? – elementy andragogiki
    Docenianie – narzędzie angażowania w pracę grupową
    Rola trenera w kształtowaniu procesu grupowego ? przywilej kontra odpowiedzialność

KOMUNIKACJA W PROCESIE GRUPOWYM

    Pytania, jako narzędzie stymulowania aktywności grupy
    Efektywne słuchanie uczestników
    Trzy perspektywy w komunikacji
    Metody budowania argumentacji – stosowania języka perswazji. Metody wywierania wpływu
    Asertywność – podstawa dobrej komunikacji
    Zasady dopasowania metody pracy do celu modułu lub szkolenia ? praca w małych grupach, burza mózgów
    Praca z analogią, metaforą, cytatem i humorem jako skutecznymi narzędziami komunikacji
    Skutki dostrzegania działań pozytywnych. Za co chwalić? Jak chwalić? Zasady stosowania pozytywnego feedbacku
    Umiejętność prowadzenia rozmowy oceniającej – kiedy negatywna ocena może być motywująca? Feedback motywujący i korygujący
    Radzenie sobie ze stresem w pracy z grupą

METODY I NARZĘDZIA PROJEKTOWANIA SZKOLENIA I MATERIAŁÓW – WARSZTAT TRENERSKI

    Profesjonalne kryteria budowy warsztatu narzędzi oraz metod realizacji procesu szkoleniowego trenera
    Gry, symulacje i treningi
    Metody i narzędzia myślenia lateralnego
    Heurystyki – zbiór twórczych metod rozwiązywania problemów
    Case study
    Formy pracy indywidualnej i grupowej
    Dobór narzędzi do celu szkolenia
    Dobór narzędzi kontra rezultaty szkolenia
    Autorskie metody i narzędzia pracy trenera

MOTYWOWANIE GRUPY DO WSPÓŁPRACY. PRACA Z OPOREM I SYTUACJE TRUDNE

    Umiejętność posługiwania się językiem korzyści
    Zachęcanie do rozmowy – metody angażowania uczestnika szkolenia
    Jak trener może w sposób niezamierzony prowokować trudne sytuacje?
    Jak pracować z negatywnym nastawieniem do szkolenia – budowanie pozycji
    Metody pracy, kiedy w grupie są koalicje – sposoby pozyskiwania sojuszników
    Radzenia sobie z konfliktem w grupie – elementy zarządzania konfliktem
    Sposoby rozładowywania napięć w grupie
    Katalog trudnych sytuacji szkoleniowych
    Praktyczne ćwiczenia w radzeniu sobie w sytuacjach trudnych

WARSZTAT MISTRZA – SESJA FEEDBACK’OWA

W trakcie sesji feedback’owej każdy z uczestników poprowadzi fragment szkolenia zgodnie z cyklem Kolba. Osoby nie prowadzące w danym momencie szkolenia będą odgrywały uczestników.

Wystąpienie zostanie nagrane, a następnie odtworzone tak by mógł je ocenić sam występujący, a także pozostali uczestnicy. Analiza zakończy się pogłębionym feedbackiem trenera prowadzącego.

    Modelowanie procesu szkoleniowego w wybranym obszarze
    Próbki szkoleń – prezentacja na forum grupy
    Przyjmowanie informacji zwrotnej
    Doskonalenie działań szkoleniowych


Najnowsze szkolenia:

Szkolenie OKR w pracy menedżera – metoda OKR w nowoczesnym zarządzaniu przez cele
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie HILLWAY OKR w pracy menedżera – metoda OKR w nowoczesnym zarządzaniu przez cele umożliwia skuteczne planowanie, realizację i monitorowanie celów, jednocześnie motywując pracowników do osiągania (...)

Szkolenie HILLWAY Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników – szkolenie menedżerskie
HILLWAY Training & Consulting

Dzięki budowaniu zaangażowania i odpowiedzialności pracowników:zmniejszasz ryzyko rotacji w swojej firmiezwiększasz satysfakcję klientówzwiększasz szanse na sukces swojej firmy Im bardziej (...)

Szkolenie HILLWAY Asertywność i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych
HILLWAY Training & Consulting

Cele szkolenia:ukształtowanie postawy asertywnej i odpornej na stresnabycie umiejętności rozpoznawania emocjinabycie umiejętności radzenia sobie z postawą agresywną, naciskami i pretensjami ze strony (...)

Szkolenie HILLWAY Reklamacja i obsługa trudnego Klienta
HILLWAY Training & Consulting

Jak efektywnie stosować techniki pozyskiwania informacji?Jak prowadzić i kontrolować rozmowy reklamacyjne?Jak umiejętnie rozwiązywać zgłoszenia reklamacyjne?Jak świadomie łagodzić konflikty i niezadowolenie (...)

Szkolenie HILLWAY Mindfulness – Trening uważności w pracy i w życiu codziennym
HILLWAY Training & Consulting

Uważność (z ang. mindfulness) to metoda treningu umysłu, który wpływa na lepsze samopoczucie, radzenie sobie ze stresem i trudnymi emocjami oraz radzenie sobie z codziennymi przeciwnościami i znaczną (...)

Szkolenie HILLWAY KPI – Kluczowe Wskaźniki Efektywności, czyli jak skutecznie mierzyć efektywność?
HILLWAY Training & Consulting

Istotą KPI jest wybór wskaźników w celu podjęcia najbardziej optymalnych decyzji strategicznych i operacyjnych oraz monitorowania postępów w obszarach organizacji. Kluczowe Wskaźniki Efektywności pomagają (...)

Szkolenie HILLWAY Warsztat Efektywnego Project Managera
HILLWAY Training & Consulting

Efekt szkolenia:Zbudowanie świadomości zarządzania projektami i jej znaczenia dla organizacjiZwiększenie efektywności działań projektowych umożliwiających realizację na czas, w ustalonym zakresie oraz (...)

Job Crafting - nowa metoda na budowanie sensu i większej satysfakcji w pracy!
HILLWAY Training & Consulting

Czy jest sposób na to, by własnymi działaniami przywrócić bądź pogłębić sens wykonywanych obowiązków zawodowych? Czy można sprawić by praca stała się dla nas bardziej satysfakcjonująca i spełniająca? Czy możemy dokonać tego własnymi siłami?

Szkolenie HILLWAY Train the trainers – warsztat pracy trenera – poziom podstawowy i zaawansowany
HILLWAY Training & Consulting

Celem szkolenia Train the trainers jest:nabycie przez uczestnika umiejętności diagnozowania potrzeb szkoleniowych oraz ustalania celów szkoleniauczestnicy dowiedzą się jak poprawnie tworzyć materiały (...)

Szkolenie HILLWAY Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników – szkolenie menedżerskie
HILLWAY Training & Consulting

Dzięki budowaniu zaangażowania i odpowiedzialności pracowników:zmniejszasz ryzyko rotacji w swojej firmiezwiększasz satysfakcję klientówzwiększasz szanse na sukces swojej firmy Im bardziej (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenie HILLWAY Train the trainers – warsztat pracy trenera – poziom podstawowy i zaawansowany, Szkolenie Dział Personalny HR, Menedżerskie, systemy motywacyjne, zarządzanie zespołem, zarządzanie, interpersonalne, motywacja, komunikacja wewnętrzna, . zamkniete

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.