Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

Szkolenie HILLWAY Reklamacja i obsługa trudnego Klienta

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

HILLWAY Training & Consulting

  • 02-548 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Grażyny 13/15
  • Telefon: +48 22 250 22 82
  • Email: info@hillway.pl
  • www: s://www.hillway.pl/
Firma szkoleniowa HILLWAY Training & Consulting

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

  • Jak efektywnie stosować techniki pozyskiwania informacji?Jak prowadzić i kontrolować rozmowy reklamacyjne?
  • Jak umiejętnie rozwiązywać zgłoszenia reklamacyjne?
  • Jak świadomie łagodzić konflikty i niezadowolenie klienta poprzez dystans emocjonalny?
  • Jak skutecznie prowadzić rozmowy w warunkach nietypowych?

Tym zagadnieniom poświęcone jest szkolenie HILLWAY Reklamacja i obsługa trudnego Klienta.


Szczegółowe informacje o szkoleniu: https://www.hillway.pl/reklamacja-i-obsluga-trudnego-klienta-szkolenie/

 

PROGRAM SZKOLENIA

ROLA JAKOŚCI OBSŁUGI REKLAMACJI 

  • Rola Klienta i jego oczekiwania wobec firmy
  • Czynniki wpływające na poziom satysfakcji Klienta
  • Jakie koszty ponosi firma z powodu niskiej jakości obsługi Klienta/reklamacji?
  • Co powoduje niezadowolenie Klientów?
  • Poziom jakości oczekiwany przez Klienta
  • Zrozumienie oczekiwań Klientów – szybkość, sposób rozwiązania

KULTURA  WYPOWIEDZI  I  JEJ  ROLA W  KSZTAŁTOWANIU WIZERUNKU FIRMY

  • Łatwość wypowiedzi, elokwencja i bogactwo języka
  • Użycie mocnych, pozytywnych zwrotów – Język korzyści
  • Błędy językowe, czarne „słowa”, niezręczne wyrażenia, zwroty potoczne, wyrażenia specjalistyczne

POZYSKIWANIE INFORMACJI OD ROZMÓWCY PODCZAS OBSŁUGI REKLAMACJI

  • Identyfikowanie konkretnych potrzeb Klienta
  • Umiejętność profesjonalnego zadawania pytań podczas obsługi Klienta/reklamacji
  • Wykorzystanie otrzymanych informacji
  • Kontrola rozmowy z Klientem
  • Umiejętność słuchania i potwierdzanie słuchania
  • Ustalenie niezbędnych informacji
  • Precyzyjne formułowanie komunikatów
  • Pokonywanie oporu i niechęci rozmówcy

PROWADZENIE ROZMÓW Z TRUDNYM KLIENTEM

  • Praca z trudnym Klientem– typy Klientów
  • Skąd się bierze agresywna postawa rozmówcy?
  • Rozpoznawanie zażaleń i ich pokonywanie
  • Radzenie sobie z atakami rozmówcy
  • Zdenerwowanie i emocje rozmówcy
  • Agresywna postawa rozmówcy
  • Krytyka ze strony rozmówcy

PSYCHOLOGIA ZGŁOSZEŃ REKLAMACYJNYCH

  • Zdefiniowanie pojęcia reklamacji
  • Ukryte cele rozmowy reklamacyjnej
  • Rodzaje reklamacji
  • Zgłoszenia a skargi i zażalenia
  • Sugestie i opinie

STRUKTURA ROZMOWY REKLAMACYJNEJ

  • Powitanie Klienta – rola PPW
  • Zbadanie motywu kontaktu
  • Określenie zastrzeżeń Klienta
  • Zebranie niezbędnych informacji
  • Zbadanie oczekiwań Klienta
  • Propozycja rozwiązania
  • Zbadanie satysfakcji Klienta z uzyskanej pomocy
  • Podsumowanie ustaleń
  • Zamknięcie rozmowy reklamacyjnej – rola KPW

KONTROLA EMOCJI W ROZMOWACH Z TRUDNYM KLIENTEM

  • Kontrola negatywnych emocji pracownika
  • Wygaszanie emocji Klienta
  • Łagodzenie konfliktów poprzez dystans emocjonalny
  • Metody wpływania na samopoczucie Klienta

PREZENTACJA ROZWIĄZAŃ SYTUACJI PROBLEMOWYCH

  • Podsumowanie i przekazanie rozwiązań
  • Wspólne ustalenia z rozmówcą, akceptacja rozwiązań
  • Rozmowa w obszarze Klienta
  • Przedstawienie swojego rozwiązania

UMIEJĘTNOŚĆ ASERTYWNEGO KOMUNIKOWANIA SIĘ

  • Rodzaje postaw emocjonalnych

–  Postawa uległa

–  Postawa agresywna

–  Postawa ASERTYWNA

  • Asertywność – czym różni się od agresji i uległości
  • Zachowanie asertywne
  • Asertywność – jak to robić w praktyce
  • Zalety zachowań asertywnych w kontaktach z Klientem
 

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem?

Masz dodatkowe pytania bądź oczekiwania?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, że na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Najnowsze szkolenia:

Szkolenie OKR w pracy menedżera – metoda OKR w nowoczesnym zarządzaniu przez cele
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie HILLWAY OKR w pracy menedżera – metoda OKR w nowoczesnym zarządzaniu przez cele umożliwia skuteczne planowanie, realizację i monitorowanie celów, jednocześnie motywując pracowników do osiągania (...)

Szkolenie HILLWAY Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników – szkolenie menedżerskie
HILLWAY Training & Consulting

Dzięki budowaniu zaangażowania i odpowiedzialności pracowników:zmniejszasz ryzyko rotacji w swojej firmiezwiększasz satysfakcję klientówzwiększasz szanse na sukces swojej firmy Im bardziej (...)

Szkolenie HILLWAY Asertywność i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych
HILLWAY Training & Consulting

Cele szkolenia:ukształtowanie postawy asertywnej i odpornej na stresnabycie umiejętności rozpoznawania emocjinabycie umiejętności radzenia sobie z postawą agresywną, naciskami i pretensjami ze strony (...)

Szkolenie HILLWAY Reklamacja i obsługa trudnego Klienta
HILLWAY Training & Consulting

Jak efektywnie stosować techniki pozyskiwania informacji?Jak prowadzić i kontrolować rozmowy reklamacyjne?Jak umiejętnie rozwiązywać zgłoszenia reklamacyjne?Jak świadomie łagodzić konflikty i niezadowolenie (...)

Szkolenie HILLWAY Mindfulness – Trening uważności w pracy i w życiu codziennym
HILLWAY Training & Consulting

Uważność (z ang. mindfulness) to metoda treningu umysłu, który wpływa na lepsze samopoczucie, radzenie sobie ze stresem i trudnymi emocjami oraz radzenie sobie z codziennymi przeciwnościami i znaczną (...)

Szkolenie HILLWAY KPI – Kluczowe Wskaźniki Efektywności, czyli jak skutecznie mierzyć efektywność?
HILLWAY Training & Consulting

Istotą KPI jest wybór wskaźników w celu podjęcia najbardziej optymalnych decyzji strategicznych i operacyjnych oraz monitorowania postępów w obszarach organizacji. Kluczowe Wskaźniki Efektywności pomagają (...)

Szkolenie HILLWAY Warsztat Efektywnego Project Managera
HILLWAY Training & Consulting

Efekt szkolenia:Zbudowanie świadomości zarządzania projektami i jej znaczenia dla organizacjiZwiększenie efektywności działań projektowych umożliwiających realizację na czas, w ustalonym zakresie oraz (...)

Job Crafting - nowa metoda na budowanie sensu i większej satysfakcji w pracy!
HILLWAY Training & Consulting

Czy jest sposób na to, by własnymi działaniami przywrócić bądź pogłębić sens wykonywanych obowiązków zawodowych? Czy można sprawić by praca stała się dla nas bardziej satysfakcjonująca i spełniająca? Czy możemy dokonać tego własnymi siłami?

Szkolenie HILLWAY Train the trainers – warsztat pracy trenera – poziom podstawowy i zaawansowany
HILLWAY Training & Consulting

Celem szkolenia Train the trainers jest:nabycie przez uczestnika umiejętności diagnozowania potrzeb szkoleniowych oraz ustalania celów szkoleniauczestnicy dowiedzą się jak poprawnie tworzyć materiały (...)

Szkolenie HILLWAY Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników – szkolenie menedżerskie
HILLWAY Training & Consulting

Dzięki budowaniu zaangażowania i odpowiedzialności pracowników:zmniejszasz ryzyko rotacji w swojej firmiezwiększasz satysfakcję klientówzwiększasz szanse na sukces swojej firmy Im bardziej (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenie HILLWAY Reklamacja i obsługa trudnego Klienta, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, autoprezentacja, efektywna komunikacja, radzenie sobie ze stresem, telemarketing, techniki sprzedaży, obsługa klienta, . zamkniete

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.