Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Szkolenie HILLWAY Przywództwo emocjonalne, czyli zarządzanie oparte na inteligencji emocjonalnej

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

HILLWAY Training & Consulting

  • 02-548 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Grażyny 13/15
  • Telefon: +48 22 250 22 82
  • Email: info@hillway.pl
  • www: s://www.hillway.pl/
Firma szkoleniowa HILLWAY Training & Consulting

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Praca nad inteligencją emocjonalną jest kluczowa dla menedżera, który pragnie osiągnąć sukces w przywództwie. Zdolność do emocjonalnej więzi z pracownikami jest niezbędna dla skuteczności przywództwa. Dzieje się tak m.in. dlatego, że sposób, w jaki czujesz się liderem, może wpływać na Twoje zaangażowanie, a także na Twoją produktywność. Emocje mogą przeplatać się z każdą sytuacją w pracy, której doświadczasz: w czasach zmian i niepewność, interakcji z podwładnym, w momentach konfliktu, wypalenia czy w sytuacji sukcesu bądź porażki.

 

Celem szkolenia HILLWAY Przywództwo emocjonalne, czyli zarządzanie oparte na inteligencji emocjonalnej jest rozwój kompetencji w obszarze przywództwa z zastosowaniem metod pracy opartych na inteligencji emocjonalnej, wykorzystywanych do realizacji celów sprzedażowych.

 

Dowiedz się więcej o szkoleniu: https://www.hillway.pl/szkolenie-przywodztwo-emocjonalne-czyli-zarzadzanie-oparte-na-inteligencji-emocjonalnej/

 

PROGRAM SZKOLENIA

 

EMOCJE W BIZNESIE I ŻYCIU ZAWODOWYM – ŚWIADOMOŚĆ EMOCJONALNA LIDERA

  • Rola i znaczenie emocji w biznesie – najnowsze badania
  • Mechanizm i skutki postawania emocji wpływające na jakość pracy
  • Czym jest inteligencja emocjonalna i dlaczego jest tak ważna w przywództwie
  • Dojrzewanie człowieka a poziom inteligencji emocjonalnej – dojrzałość emocjonalna
  • Autorefleksja nad swoimi obszarami do rozwoju w zakresie inteligencji emocjonalnej
  • Diagnoza aktualnej sytuacji w zespole i towarzyszących postaw emocjonalnych – umiejętności zauważania i nazywania
    emocji u siebie i w zespole

Narzędzie:

  • Model inteligencji emocjonalnej – narzędzie do autoanalizy
  • Audyt wewnętrzny – 24 godzinny monitoring własnych emocji
  • Narzędzie SSC do diagnozy postaw emocjonalnych

ZARZĄDZANIE SOBĄ, BY SKUTECZNIE WPŁYWAĆ NA INNYCH – SAMOREGULACJA EMOCJONALNA

  • Nie deleguj innym co Tobie nie miłe – zarządzanie własną irytacją, stresem, zniecierpliwieniem, niepewnością
  • Sztuka opanowania – jak nie rozmawiać pod wpływem emocji – umiejętność wzmacnianie dystansu i kontroli
    emocjonalnej w trudnych sytuacjach
  • Bilans afektywny – sens i potrzeba zauważania pozytywnych rzeczy w swoim otoczeniu – podejście doceniające
    w miejscu pracy

Narzędzie:

  • Koła wpływ
  • Metoda SBNRR – algorytm do pracy z emocjami
  • Metoda „pracy z myślami – autocoaching”
  • Technika kapitalizacji pozytywnych emocji

INTELIGENCJA EMOCJONALNA A BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA I MOTYWACJI W SWOIM ZESPOLE

  • Jesteś narzędziem do motywacji i zaangażowania innych – wykorzystaj to mądrze – budowanie świadomości i postawy zorientowanej na budowanie zaangażowania u innych
  • Moja rola w budowaniu zaangażowania i odpowiedzialności pracownika – co mogę zrobić jako lider- analiza działań dotychczasowych i kreowanie pomysłów na przyszłość
  • „Jedna ręka nie klaszcze”, czyli jak wpływać na postawy pracowników w celu
  • Jak poprzez własną postawę i zachowanie angażować agentów do poszukiwania szans sprzedażowych w zmieniającej
    się rzeczywistości społeczno-gospodarczej

Narzędzie:

  • 5 etapowy kontrakt z pracownikami
  • Test dialogu w firmie
  • 12 pytań o zaangażowanie Gallupa

INTELIGENCJA EMOCJONALNA W RELACJACH I W PRAKTYCE

  • Opór pracowników – opór jest o tym czego nie wiesz – dowiedz się z czego się bierze
  • Wprowadź kontrakt – zaplanuj działania dążące do uzyskania oczekiwanej postawy, wydobycia potencjału
    i wykorzystania już istniejących zasobów
  • Ćwiczenie empatii – jak słuchać innych i jak odpowiadać, by budować maksymalne porozumienie i szacunek oraz
    zaufanie
  • Efektywna komunikacja- precyzowanie oczekiwań i budowanie atmosfery zrozumienia
  • Nieoceniający styl komunikowania siła słowa – język faktów a język emocji i ich konsekwencje
  • Wyrażanie uczuć i emocji poprzez branie za nie odpowiedzialności
  • Znaczenie udzielania informacji zwrotnej w komunikacji – radzenie sobie z feedbackiem
  • Wdrożenie adekwatnych działań zarządczych zmierzających do realizacji celów sprzedażowych z wykorzystaniem
    metod pracy opartych na inteligencji emocjonalnej.

Narzędzie:

  • Technika 3D – poszerzania perspektywy
  • Profile języka emocji a języka faktów
  • Technika FUKO, FUO

 

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem?

Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82

www.hillway.pl

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Najnowsze szkolenia:

Szkolenie OKR w pracy menedżera – metoda OKR w nowoczesnym zarządzaniu przez cele
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie HILLWAY OKR w pracy menedżera – metoda OKR w nowoczesnym zarządzaniu przez cele umożliwia skuteczne planowanie, realizację i monitorowanie celów, jednocześnie motywując pracowników do osiągania (...)

Szkolenie HILLWAY Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników – szkolenie menedżerskie
HILLWAY Training & Consulting

Dzięki budowaniu zaangażowania i odpowiedzialności pracowników:zmniejszasz ryzyko rotacji w swojej firmiezwiększasz satysfakcję klientówzwiększasz szanse na sukces swojej firmy Im bardziej (...)

Szkolenie HILLWAY Asertywność i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych
HILLWAY Training & Consulting

Cele szkolenia:ukształtowanie postawy asertywnej i odpornej na stresnabycie umiejętności rozpoznawania emocjinabycie umiejętności radzenia sobie z postawą agresywną, naciskami i pretensjami ze strony (...)

Szkolenie HILLWAY Reklamacja i obsługa trudnego Klienta
HILLWAY Training & Consulting

Jak efektywnie stosować techniki pozyskiwania informacji?Jak prowadzić i kontrolować rozmowy reklamacyjne?Jak umiejętnie rozwiązywać zgłoszenia reklamacyjne?Jak świadomie łagodzić konflikty i niezadowolenie (...)

Szkolenie HILLWAY Mindfulness – Trening uważności w pracy i w życiu codziennym
HILLWAY Training & Consulting

Uważność (z ang. mindfulness) to metoda treningu umysłu, który wpływa na lepsze samopoczucie, radzenie sobie ze stresem i trudnymi emocjami oraz radzenie sobie z codziennymi przeciwnościami i znaczną (...)

Szkolenie HILLWAY KPI – Kluczowe Wskaźniki Efektywności, czyli jak skutecznie mierzyć efektywność?
HILLWAY Training & Consulting

Istotą KPI jest wybór wskaźników w celu podjęcia najbardziej optymalnych decyzji strategicznych i operacyjnych oraz monitorowania postępów w obszarach organizacji. Kluczowe Wskaźniki Efektywności pomagają (...)

Szkolenie HILLWAY Warsztat Efektywnego Project Managera
HILLWAY Training & Consulting

Efekt szkolenia:Zbudowanie świadomości zarządzania projektami i jej znaczenia dla organizacjiZwiększenie efektywności działań projektowych umożliwiających realizację na czas, w ustalonym zakresie oraz (...)

Job Crafting - nowa metoda na budowanie sensu i większej satysfakcji w pracy!
HILLWAY Training & Consulting

Czy jest sposób na to, by własnymi działaniami przywrócić bądź pogłębić sens wykonywanych obowiązków zawodowych? Czy można sprawić by praca stała się dla nas bardziej satysfakcjonująca i spełniająca? Czy możemy dokonać tego własnymi siłami?

Szkolenie HILLWAY Train the trainers – warsztat pracy trenera – poziom podstawowy i zaawansowany
HILLWAY Training & Consulting

Celem szkolenia Train the trainers jest:nabycie przez uczestnika umiejętności diagnozowania potrzeb szkoleniowych oraz ustalania celów szkoleniauczestnicy dowiedzą się jak poprawnie tworzyć materiały (...)

Szkolenie HILLWAY Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników – szkolenie menedżerskie
HILLWAY Training & Consulting

Dzięki budowaniu zaangażowania i odpowiedzialności pracowników:zmniejszasz ryzyko rotacji w swojej firmiezwiększasz satysfakcję klientówzwiększasz szanse na sukces swojej firmy Im bardziej (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenie HILLWAY Przywództwo emocjonalne, czyli zarządzanie oparte na inteligencji emocjonalnej, Szkolenie Menedżerskie, Zarządzanie, zarządzanie, interpersonalne, motywacja, menedżerskie, kierownicze, . zamkniete

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.