Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki telefon

Z życia telemarketera. Czyli błędy powielane każdego dnia. Jak je rozwiązać?
2019-02-22 13:21:06

Telemarketer to bardzo trudna praca. Nie musi oznaczać, że spędzi Ci z sen z powiek. Wystarczy „COŚ” zmienić… tylko jak ?

Artykuł Z życia  telemarketera. Czyli błędy powielane każdego dnia. Jak je rozwiązać?
Kilka telefonów w abonamencie - komu i kiedy się to opłaca?
2019-01-02 12:36:50

Abonament to bardzo korzystne rozwiązanie dla osób, które dużo rozmawiają lub potrzebują dużego transferu danych. Jedna umowa na kilka numerów to najlepszy sposób na zautomatyzowanie płatności - opłaty za usługi telekomunikacyjne uiszcza się w jednym rachunku oraz na oszczędności. Ponadto w pakietac

Artykuł Kilka telefonów w abonamencie - komu i kiedy się to opłaca?
Ruszyła rekrutacja do jesiennej edycji projektu "Dofinansowane szkolenia otwarte 2018"
2018-08-06 16:40:01

29 sierpnia startuje jesienna edycja projektu „Dofinansowane szkolenia otwarte 2018” przeznaczonego dla handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta.

Artykuł Ruszyła rekrutacja do jesiennej edycji projektu "Dofinansowane szkolenia otwarte 2018"
Jak rozmawiać z pracownikiem?
2018-05-14 11:49:10

Jedna w ważniejszych umiejętność w życiu to komunikacja. Niezależnie od tego, czy jesteś już na stanowisku kierowniczym, czy chciałbyś być, umiejętności komunikacyjne są kluczowe dla Twojej skuteczności w pracy.

Artykuł Jak rozmawiać z pracownikiem?
Skuteczna telesprzedaż tkwi w sile zespołu
2017-11-03 10:18:49

Dziś wielu potencjalnych klientów nie chce już rozmawiać z telemarketerami, natomiast ci, którzy zgadzają się na rozmowę, stają się coraz bardziej wymagający.

Artykuł Skuteczna telesprzedaż tkwi w sile zespołu
Skuteczna obsługa trudnego Klienta
2017-09-27 13:16:59

Obsługa Klienta to wyzwanie. Praca nad samym sobą i swoimi współpracownikami. Nikt nie mówił, że będzie łatwo.

Artykuł Skuteczna obsługa trudnego Klienta
Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?
2017-07-03 11:16:31

Kontakt z Klientem przez telefon to dziś ważny element działań biznesowych. Skuteczna rozmowa telefoniczna to baza dla naszych działań handlowych, biznesowych i nawet osobistych.

Artykuł Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?
Twoja tajna broń, czyli obsługa Klienta na medal
2017-01-02 13:49:46

Obsługa klienta Twoją tajną bronią w walce o Klienta. Spraw, by Klienci czuli, że zostali obsłużeni na najwyższym poziomie, a gwarantuję, że sami do Ciebie wrócą. Ba, nawet przyprowadzą znajomych!

Artykuł Twoja tajna broń, czyli obsługa Klienta na medal
Ucz się języka angielskiego z Beatą Pawlikowską
2016-11-29 12:35:53

Dzięki uprzejmości wydawnictwa Edipresse nasza redakcja otrzymała „Praktyczny kurs języka angielskiego”. Jak prezentuje się ten produkt?

Artykuł Ucz się języka angielskiego z Beatą Pawlikowską
Konferencyjne.pl poleca miejsca na szkolenia
2016-10-24 11:30:09

Serwis www.konferencyjne.pl prezentuje trzy ciekawe miejsca na szkolenia.

Artykuł Konferencyjne.pl poleca miejsca na szkolenia

stron: 1 2 3 47

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń telefon

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.