Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Twoja tajna broń, czyli obsługa Klienta na medal

Napisany przez Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o. dnia 2017-01-02 13:49:46. Aktualizowano 2024-03-27 22:13:42

Obsługa klienta Twoją tajną bronią w walce o Klienta. Spraw, by Klienci czuli, że zostali obsłużeni na najwyższym poziomie, a gwarantuję, że sami do Ciebie wrócą. Ba, nawet przyprowadzą znajomych!

Obsługa klienta Twoją tajną bronią w walce o Klienta.

Spraw, by Klienci czuli, że zostali obsłużeni na najwyższym poziomie, a gwarantuję, że sami do Ciebie wrócą. Ba, nawet przyprowadzą znajomych!

 

 OBSŁUGA KLIENTA- Z pozoru nic prostszego. Wiadomo, że jest bardzo ważna. Łatwizna. Każdy tak myśli. Każdy myśli i ma przekonanie, że obsługa Klienta nie wymaga głębszej analizy i jest to najbardziej naturalny mechanizm każdego kto Klientem się zajmuje. Nic bardziej mylnego !

 

Przykładem możesz być Ty sam, kiedy wchodzisz do sklepu i zamiast być mile przywitanym przez sprzedającego słyszymy zaa lady „czego  Pan/Pani chce?!”

 

Tematyka Obsługi Klienta nie jest prosta. Pomimo, że wydaje nam się błaha i bardzo prosta jest to tylko takie wrażenie a w wielu firmach jakość obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia.

 

Mało kto z nas widzi, że od popularnej obsługi klienta zależy praktycznie wszystko to, co dzieje się z jej portfelem klientów. Większość firm zupełnie nie radzi sobie z obsługą klienta. Ignorują to jako coś niepotrzebnego i nieatrakcyjnego. W konsekwencji błahego traktowania tematu obsługi klienta tracimy KLIENTA !

 

Klient źle obsłużony traci zainteresowanie uznaną marką, co powoduje migracje klientów, zmiany dostawców i odmowy.

 

Dzisiaj aby osiągnąć sukces firmy to nie tylko uzyskanie wysokiego zysku, ale to, kto nam ten zysk zbuduje. 

Zasada Pareto mówi, ze 20% Klientów generuje 80% zysku. Osiągną to tylko Ci, którzy wiedza jak wielką rolę odgrywa proces obsługi Klienta.

 

PRZYKAZANIA:

Poniżej dekalog dobrej obsługi klienta, która może wydawać się banałem, jednak warto zadać sobie pytanie i szczerze na nie odpowiedzieć czy faktycznie wszystkie punkty są przez Ciebie wykonywane i realizowane w 100% ?

  1. Bądź punktualny
  2. Zawsze dotrzymuj obietnic
  3. Dawaj jak najwięcej – obiecuj jak najmniej
  4. Wychodź naprzeciw potrzebom klientów,
  5. Oferuj klientom dogodne alternatywy,
  6. Bądź empatyczny,
  7. Obsługę klienta traktuj jak najważniejszą część swojej pracy,
  8. Swoich współpracowników traktuj tak samo jak klientów,
  9. Zawsze podawaj klientom swoje imię i nazwisko oraz numer telefonu,
  10. Uśmiechaj się przez telefon. Zmieniaj ton i akcentuj swój głos adekwatnie do tematu rozmowy.

 

Obsługa Klienta to wyzwanie.

Praca nad samym sobą i swoimi współpracownikami. Nikt nie mówił, że będzie łatwo.

Nie możesz być profesjonalny tylko w części listy przykazań, bo to tak jakbyś był punktualny ale nie dotrzymywał obietnic. Nic nie może się wykluczać. Dokładnie w taki sam sposób traktuj współpracowników. Jeśli przesyłasz wiadomość z plikiem danych, to plik powinien być sformatowany przez Ciebie ! Tak, aby Twój kolega nie musiał formatować go za Ciebie.

 

Pamiętaj, że każdy odbiorca Twojej pracy na 100% liczy na najlepszą i najwyższą jakość i nie ma zamiaru jej poprawiać. Nikt tego nie lubi ani Ty, ani ja.

 

Zawsze powtarzaj sobie WARTO ! Efekty będą widoczne po jakimś czasie.

 

Powodzenia !

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

www.solberg-szkolenia.pl

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Twoja tajna broń, czyli obsługa Klienta na medal - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.