Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Z życia telemarketera. Czyli błędy powielane każdego dnia. Jak je rozwiązać?

Napisany przez Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o. dnia 2019-02-22 13:21:06. Aktualizowano 2024-04-14 01:57:57

Telemarketer to bardzo trudna praca. Nie musi oznaczać, że spędzi Ci z sen z powiek. Wystarczy „COŚ” zmienić… tylko jak ?

Z życia  telemarketera. Czyli błędy powielane każdego dnia. Jak je rozwiązać?

 

 

Telemarketer to bardzo trudna praca. Nie musi oznaczać, że spędzi Ci z sen z powiek. Wystarczy „COŚ” zmienić… tylko jak ?

 

Każdy kto zajmuje się umawianiem spotkań przez telefon i sprzedażą chce umawiać jak najwięcej spotkań przy czym nie chce spędzać każdego dnia „wisząc” na telefonie.

 

Aby tak się stało wyeliminuj 2 błędy, które popełniając wykonujesz niezliczoną ilość telefonów słysząc tylko zbulwersowanych rozmówców.

„Nie dziękuję” „Proszę dać mi spokój i do mnie nie dzwonić” albo irytujące odłożenie słuchawki po wysłuchaniu przygotowanego wstępu rozmowy.

 

Jaki zatem jest pierwszy błąd?

Z pozoru żaden. Przychodzisz do pracy, siadasz przy swoim biurku, chwytasz telefon i dzwonisz. Cały dzień z telefonem. Jest Ci bardzo ciężko ponieważ tylko kilka z kilkudziesięciu zgadza się na spotkanie lub rozmowę handlową. Twój dzień dobiega końca. Jesteś wykończony. Jednym słowem masz wszystkiego dość. Dodatkowo szef jest niezadowolony że Twoje efekty są bardzo słabe, że nie umawiasz spotkań. Masz poczucie że odkładasz to tak długo jak tylko to możliwe. Później znów chwytasz telefon i dzwonisz byleby dzwonić. Nieważne gdzie… odhaczasz rozmówców. Zupełnie bez celu. Masz swoich stałych klientów z których masz profit ale na tym pozyskanie nowych znajomości się kończy. A cel jest taki aby tych klientów było więcej !

 

To pierwszy błąd czyli powielanie mało skutecznej strategii rozmowy w telefonicznej. Posługujesz się gotowym skryptem, który dostałeś kiedy przyjmowałeś się do pracy, Widzisz że to nie działa ale brniesz bez celu dalej. Klient kończy rozmowę zanim ona się rozpocznie, dzwonisz dalej posługując się tym samym stylem rozmowy i znów to samo. Dlatego warto dopasować ten skrypt do każdego klienta. Niech będzie „szyty na miarę” .

 

Drugi błąd jest powiązany z tym pierwszym. To właśnie ten styl rozmowy szyty na miarę, dopasowany tak, aby zainteresować każdego.

Zamiast wyuczonej regułki, którą recytujesz każdego dnia skuteczniejsze będzie świadome podejście do rozmowy sprzedażowej. Zastanów się, że jeśli zaczynasz rozmowę od zdania „nasza firma specjalizuje się w…” to dlaczego akurat od tego zdania zaczynasz ? Jaka jest reakcja klienta na to zdanie ? A jaka reakcja by Cię zadowoliła ? Zastanów się co pasuje do Twojego rozmówcy. Zbadaj to kim jest i co uszczęśliwiłoby go podczas rozmowy, która właśnie przerwała jego zapracowany dzień. Czy byłby by to słowa „nasza firma specjalizuje się w…”?

 

Jeśli w/w pytania były dla Ciebie trudne to znaczy, że nie wiesz co robisz bo robisz to co wiesz.

Zapewne spodziewałeś się w artykule magicznego zaklęcia, nowoczesnych technik perswazji jednak póki nie zmienisz dwóch podstawowych błędów czyli złych nawyków to nic nie zdziałasz.

Dlatego przestań popełniać te błędy. Stosuj mechaniczne i nieskuteczne wyuczone schematy oraz prowadź rozmowy bez głębszych przemyśleń oraz refleksji. W przeciwnym razie czeka Cię wiele ciężkich dni.

 

Oczywiście do pełni szczęścia jest praktyka. My z przyjemnością podpowiemy Ci jak to zrobić żeby robić to dobrze. Zapraszamy na nasze szkolenie. KLIKNIJ -> „Telefoniczne umawianie spotkań”  i dowiedz się więcej.

 

 

Z pozdrowieniami

Grupa Szkoleniowa S O L B E R G

 tel:  +48 (33) 300 31 45

e-mail:   biuro@solberg-szkolenia.pl

 tel:  +48 (22) 390 52 45

e-mail:   szkolenia@solberg-szkolenia.pl

 dyżur 24 h/7: kom. +48 698 920 368


 

 

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Z życia telemarketera. Czyli błędy powielane każdego dnia. Jak je rozwiązać? - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.