Jak rozmawiać z pracownikiem?2018-05-14 11:49:10Jedna w ważniejszych umiejętność w życiu to komunikacja. Niezależnie od tego, czy jesteś już na stanowisku kierowniczym, czy chciałbyś być, umiejętności komunikacyjne są kluczowe dla Twojej skuteczności w pracy. |
|
Zarządzanie czasem czyli skupiajmy się na rezultatach, a nie na byciu zajętym2018-05-09 18:09:13Czy ktoś z was stanął kiedyś przed problemem wypełniania raportera czasu pracy? Do tej pory tak naprawdę nie zastanawialiśmy się nad tym, ile czasu zajmują nam wykonywane w pracy czynności i nad tym, ile ich wykonujemy w ciągu dnia. |
|
Gdy specjalista staje się szefem…2018-04-26 11:19:54Awans na stanowisko menedżerskie bywa nagrodą dla wyróżniającego się pracownika, wyrazem docenienia jego zasług i ponadprzeciętnego zaangażowania w sprawy firmy. Niestety, nawet najdoskonalszy specjalista, bez odpowiedniego przygotowania zazwyczaj nie stanie się wybitnym szefem. |
|
Kim właściwie jest skuteczny menedżer?2018-04-12 12:17:11Skuteczność menedżerów jest skoncentrowana wokół dwóch kluczowych kompetencji: umiejętności wyznaczania celów i umiejętności motywowania ludzi do działania. |
|
Delegowanie zadań – od czego zacząć?2018-03-15 14:33:21Polscy menedżerowie, a w przypadku małych firm także ich właściciele, często mają problem z delegowaniem zadań. Z jednej strony narzekają na przeciążenie obowiązkami, ale z drugiej, często nawet nie próbują podzielić się zadaniami z pracownikami. |
|
Szkolenia menadżerskie - zostań skutecznym liderem2017-11-07 09:43:03Co należy do obowiązków lidera, jakie kompetencje należy rozwijać, by zarządzać zespołem? Dobry przywódca wspiera efektywność pracowników, potrafi ich zmotywować, oczekuje od nich odpowiedzialności, co przekłada się na wyniki całego zespołu. |
|
Dlaczego warto korzystać ze szkoleń2017-10-02 12:32:55Większość przedsiębiorców uważa, że oni, jak również ich pracownicy nie potrzebują szkoleń, dla nich to jest dodatkowy niepotrzebny koszt – „przecież my wiemy już wszystko”. Takie słowa padają od właścicieli firm, którzy zaściankowo patrzą na rozwój swojej firmy. |
|
Team building - jak poprawić relacje między pracownikami?2017-08-31 08:41:39Dobrze zgrana grupa pracowników to prawdziwy skarb dla każdej firmy. Osoby, które potrafią ze sobą współpracować, łatwiej podejmują decyzje, działają skutecznie i często rozumieją się bez konieczności wchodzenia w długie dyskusje. Trudno nie zauważyć ile dzięki temu zyskuje firma. |
|
Po co pracownikowi poczucie własnej wartości?2017-07-21 10:33:01Jeśli chcesz mieć naprawdę dobrego pracownika, zadbaj o jego poczucie własnej wartości. Dzięki większej samoświadomości i pewności siebie, stanie się lepszym partnerem do wspólnej i twórczej pracy. A właśnie na takich pracownikach firma może najwięcej zyskać. |
|
Wymagające rozmowy z pracownikami, czyli jak dyscyplinować, chwalić i motywować?2017-07-03 11:12:04Każda rozmowa z pracownikiem wpływa na jakieś określone jego zachowanie. Może zmotywować do skutecznego działania lub wręcz przeciwnie, odnieść całkowicie negatywny skutek. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń szef
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.