6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ2019-05-23 11:47:00Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia dla marki, grupy produktowej, czy produktu? Przede wszystkim, zanim zdecydujesz się na wybór określonej strategii: |
|
STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA2019-05-21 13:21:21Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobycie dużej liczby klientów. Klienci zachęceni niską ceną mają możliwość przetestowania produktu, do którego chętnie powrócą. |
|
Metody i strategie ustalania ceny.2012-03-27 10:40:58Wśród sposobów podchodzenia do problemu ustalenia ceny dla danego produktu można wyróżnić trzy podejścia: podejście marketingowe, podejście księgowego oraz podejście ekonomisty. |
|
Jak zwiększyć zaangażowanie na Instagramie? Praktyczne wskazówki dla przedsiębiorców2024-02-20 14:35:51W dobie cyfrowej transformacji, media społecznościowe stały się nie tylko przestrzenią do dzielenia się osobistymi doświadczeniami, ale również potężnym narzędziem dla przedsiębiorstw, pozwalającym na budowanie marki, angażowanie się z klientami i promowanie produktów czy usług. |
|
Rozwój Kompetencji w E-marketingu: 7 Podstawowych Pojęć2023-10-20 15:13:01E-marketing, znany również jako marketing internetowy, stanowi integralną część strategii marketingowej dla wielu firm i organizacji w dzisiejszym świecie zdominowanym przez internet. |
|
Na czym polega marketing internetowy?2023-10-13 15:39:25W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, marketing internetowy jest kluczowym elementem skutecznej strategii promocji i wzrostu firmy. Co dokładnie kryje się za pojęciem marketingu internetowego? |
|
Strategia cenowa – kluczowy element, który pomoże Ci osiągnąć cel2022-07-12 09:29:48Wykorzystywanie odpowiedniej polityki cen do realizowania założeń przedsiębiorstwa to niezbędny element strategicznego planowania. |
|
Jak wypromować stronę swojej firmy w sieci? Audyt SEO to podstawa2022-02-23 10:52:04Internet otwiera ogromne możliwości przed przedsiębiorcami – zarówno w przypadku dużych firm, jak i niewielkich działalności. Aby oferowane usługi lub produkty dotarły do jak największej liczby klientów, warto zainwestować w profesjonalną strategię SEO. |
|
Trade marketing online - wyzwania w post covidowej rzeczywistości w nowoczesnych kanałach dystrybucji2021-11-26 15:03:18Trade marketing w świecie online to nowe wyzwanie dla marketerów. Pandemia wyraźnie pokazała, że wiele biznesów straciło swoją sprzedaż w tradycyjnych kanałach na rzecz handlu internetowego. |
|
Employer branding – zbędne działania czy przynosząca efekty strategia firmy? Akademia PR Commplace odpowiada2021-09-17 12:40:14Marka pracodawcy, czyli tzw. employer branding, nabiera w Polsce coraz większego znaczenia. Pojęcie to związane jest z działem public relations firmy, który dąży do utrzymania pożądanego wizerunku w oczach odbiorców marki. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń strategia penetracyjna
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.