Szkolenie z reklamacji. Dokładnie i rzeczowo2019-04-02 14:15:43Obsługa reklamacji składanych przez klientów indywidualnych i biznesowych wymaga od osoby przyjmującej skargę czy zażalenie bardzo dobrze rozwiniętych kompetencji w obszarze komunikacji interpersonalnej... |
|
Obrona ceny. Jak nie ulec presji klienta?2019-04-01 11:21:06Obrona ceny, to priorytetowe zadanie każdego handlowca, przed którym staje on na ostatnich etapach procesu sprzedaży niezależnie czy realizuje go w konwencji B2B czy B2C. |
|
Obsługa Klienta. Czy na pewno wiesz co robisz ?2019-03-11 12:25:39Inwestuj w obsługę klienta ! Dlaczego ? Dlatego, że najczęstszym powodem odchodzenia Klientów do firm konkurencyjnych jest właśnie zła obsługa Klienta. |
|
Szkolenia antykorupcyjne dla twojej firmy w Akademii LTCA2019-02-26 20:28:04Prawo pracy w Polsce podlega ciągłym zmianom, za którymi trudno nadążyć, nie posiadając odpowiedniej wiedzy i umiejętności. Znajomość prawa pracy, prawa podatkowego oraz istotnych przemian na rynku są jednak gwarancją sukcesu przedsiębiorstwa. Ciekawą propozycją, wartą rozważenia jest również szkole |
|
Ruszyła rekrutacja do jesiennej edycji projektu "Dofinansowane szkolenia otwarte 2018"2018-08-06 16:40:0129 sierpnia startuje jesienna edycja projektu „Dofinansowane szkolenia otwarte 2018” przeznaczonego dla handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. |
|
Koniec ery przeciętnych sprzedawców?2018-06-07 11:08:55Tradycyjna sprzedaż często przypomina monolog. Sprzedawca zachwala swój produkt, a klient słucha. Bardziej rozwinięta forma sprzedaży, to rozmowa dwóch stron oparta na potrzebach i dostosowanych do nich rozwiązaniach. |
|
PIERWSZE WRAŻENIE. Efekt Halo (efekt aureoli i efekt Golema)2018-05-09 18:17:58Jak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund? |
|
Zasada Pareto w biznesie i nie tylko2018-05-09 18:14:52Czy to możliwe, że obserwacje włoskiego ekonomisty i miłośnika kotów, następnie opracowane i opisane w latach 50-tych XX wieku przez amerykańskiego teoretyka zarządzania dotyczą a nawet determinują funkcjonowanie biznesu w XXI? |
|
Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach2018-05-09 18:12:14Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale również klienta. Kojarzy się z wysiłkiem, trudnością, może nawet wstydem a czasem porażką. |
|
Szkolenia dla laboratoriów w branży spożywczej2018-04-20 20:50:19Szkolenia dla branży spożywczej często podejmują tematykę zarządzania jakością w obszarze produkcji, natomiast bardzo rzadko podejmują tematy istotne dla pracy laboratorium ulokowanego w zakładzie produkcyjnym (laboratorium przedprodukcyjnego). Takim tematem jest m.in. SZACOWANIE NIEPEWNOŚĆ POMIARU. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń kursy obsługa klienta
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.