Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-21

Było:1480zł

Jest:1380zł

Szkolenie z reklamacji. Dokładnie i rzeczowo

Napisany przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. dnia 2019-04-02 14:15:43. Aktualizowano 2024-04-17 02:20:04

Obsługa reklamacji składanych przez klientów indywidualnych i biznesowych wymaga od osoby przyjmującej skargę czy zażalenie bardzo dobrze rozwiniętych kompetencji w obszarze komunikacji interpersonalnej...

Obsługa reklamacji składanych przez klientów indywidualnych i biznesowych wymaga od osoby przyjmującej skargę czy zażalenie bardzo dobrze rozwiniętych kompetencji w obszarze komunikacji interpersonalnej, asertywności, zarządzania emocjami własnymi i klienta oraz panowania na stresem, który nie wątpliwie generuje sytuacja reklamacyjna. Niezastąpione jest również odpowiednia postawa wobec reklamacji i potraktowanie jej jako informacji zwrotnej z rynku, czyli swoistego... prezentu od klienta.

 

Szkolenie z reklamacji na 5,00!

 

19 października odbyła się kolejna edycja naszego eksperckiego szkolenia otwartego "Obsługa reklamacji", którego odbiorcami są managerowie i specjaliści działów reklamacji, obsługi klienta, serwisów czy jakości. Szkolenie prowadził trener praktyk B&O NAVIGATOR Pani Beata J. Grabiańska. Pod koniec szkolenia z reklamacji poprosiliśmy jego uczestników, aby w anonimowej i dobrowolnej ankiecie ocenili trenera i szkolenie oraz udzieli nam informacji zwrotnej dotyczącej swoich odczuć i opinii. Z niekłamaną satysfakcją chcemy poinformować, że szkolenie "Obsługa reklamacji" uzyskało najwyższą możliwą ocenę 5,00 w skali 1-5. Wszystkie trzy podlegające ocenie elementy szkolenia z reklamacji, czyli wiadomości, przygotowanie trenera do zajęć oraz sposób prowadzenia szkolenia uzyskały ocenę 5,00.

Uczestnicy szkolenia m.in. tak uzasadnili wysokie noty:

"Zajęcia bardzo fajne, energetyczne, ciekawe wiadomości".
"Temat szkolenia wyczerpany w całości".
"Wszystkie tematy omówione dokładnie, rzeczowo, na temat, a także z humorem".

Odpowiadając na pytania ankiety oceniającej szkolenie z obsługi reklamacji uczestnicy zgodnie stwierdzili, że nasze szkolenie z reklamacji spełniło ich oczekiwania a wiedzę i umiejętności rozwinięte podczas zajęć wykorzystają w swojej pracy zawodowej. Osoby biorące udział w szkoleniu były również zgodne co do tego, że polecą nasze szkolenie innym pracownikom swoich firm.

 

To podoba się uczestnikom szkolenia z reklamacji

 

Wśród rzeczy, które najbardziej podobały się w szkoleniu „Obsługa reklamacji” uczestnicy najczęściej wskazywali na:

"Ćwiczenia praktyczne".
"Podejście Pani prowadzącej do tematu".
"Kwestie dotyczące umysłu".

Możemy więc stwierdzić, że organizując kolejny raz szkolenie "Obsługa reklamacji" udało się nam podnieść i rozwinąć kompetencje osób w nim uczestniczących. Szkolenie z reklamacji jest dostępne w formie otwartej (szczegóły w zakładce "Szkolenia otwarte") oraz w formie szkolenia zamkniętego realizowanego na zlecenie klienta. Zapraszamy do zapoznania z programem merytorycznym znajdującym się w kategorii "Szkolenia z obsługi reklamacji".

Opr. DB

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenie z reklamacji. Dokładnie i rzeczowo - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.