STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA2019-05-21 13:21:21Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobycie dużej liczby klientów. Klienci zachęceni niską ceną mają możliwość przetestowania produktu, do którego chętnie powrócą. |
|
Praktyczne gadżety reklamowe — czym przekonać klientów do pozostania na dłużej?2019-03-20 09:33:17Inwestowanie w upominki dla konsumentów stało się integralną częścią promowania firmy. Najważniejsze jest jednak to, aby dopasować je do grona klientów, którzy najczęściej korzystają z naszych usług lub kupują sprzedawane przez nas produkty. W ten sposób osiągniemy największe korzyści. W dalszej czę |
|
Obsługa Klienta. Czy na pewno wiesz co robisz ?2019-03-11 12:25:39Inwestuj w obsługę klienta ! Dlaczego ? Dlatego, że najczęstszym powodem odchodzenia Klientów do firm konkurencyjnych jest właśnie zła obsługa Klienta. |
|
Z życia telemarketera. Czyli błędy powielane każdego dnia. Jak je rozwiązać?2019-02-22 13:21:06Telemarketer to bardzo trudna praca. Nie musi oznaczać, że spędzi Ci z sen z powiek. Wystarczy „COŚ” zmienić… tylko jak ? |
|
Jak wybrać najlepsze opakowanie produktowe dla swojego biznesu?2018-09-13 08:26:59Wiele firm nie docenia ogromnego potencjału kartonowych opakowań jako nośnika reklamowego. Opakowanie produktowe to pierwsza rzecz, z którą styka się klient tuż po zamówieniu. Jak wybrać najlepsze opakowanie produktowe dla swojej firmy? |
|
TECHNIKI, METODY I ETAPY SPRZEDAŻY2018-08-02 15:06:06Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ją wyprzedzić i zdobyć jak największą ilość klientów oraz skutecznie sprzedać im towar trzeba zastosować pewne chwyty marketingowe, czyli techniki sprzedaży. |
|
SZTUKA POZYTYWNEGO NASTAWIENIA SUKCESEM W SPRZEDAŻY2018-08-02 14:57:30"Pewnego dnia w tramwaju jechał do pracy mężczyzna. Było bardzo rano, padał deszcz i jego nastrój nie był najlepszy. Myśli krążyły wokół samych codziennych smutków i wszystko widział w tzw. czarnych kolorach. |
|
6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI2018-08-02 14:37:37Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i merytoryczny? Albo obeznany w technikach obsługi? Niestety, nic podobnego. Pracownik działu obsługi klienta to znacznie ważniejsza funkcja niż komukolwiek się wydaje. |
|
Koniec ery przeciętnych sprzedawców?2018-06-07 11:08:55Tradycyjna sprzedaż często przypomina monolog. Sprzedawca zachwala swój produkt, a klient słucha. Bardziej rozwinięta forma sprzedaży, to rozmowa dwóch stron oparta na potrzebach i dostosowanych do nich rozwiązaniach. |
|
Zarządzanie projektami obowiązkowe w każdej firmie2018-05-29 13:37:58Niezależnie od branży, firmą trzeba umiejętnie zarządzać, bez tego nie ma co liczyć na zyski i rozwój działalności. Czasem nie mówi się w organizacji o tym, że realizowane są założenia z zakresu zarządzania projektami. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń klient
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.