Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-05-05

Było:1480zł

Jest:1380zł

Artykuły i poradniki klient

STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA
2019-05-21 13:21:21

Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobycie dużej liczby klientów. Klienci zachęceni niską ceną mają możliwość przetestowania produktu, do którego chętnie powrócą.

Artykuł STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA
Praktyczne gadżety reklamowe — czym przekonać klientów do pozostania na dłużej?
2019-03-20 09:33:17

Inwestowanie w upominki dla konsumentów stało się integralną częścią promowania firmy. Najważniejsze jest jednak to, aby dopasować je do grona klientów, którzy najczęściej korzystają z naszych usług lub kupują sprzedawane przez nas produkty. W ten sposób osiągniemy największe korzyści. W dalszej czę

Artykuł Praktyczne gadżety reklamowe — czym przekonać klientów do pozostania na dłużej?
Obsługa Klienta. Czy na pewno wiesz co robisz ?
2019-03-11 12:25:39

Inwestuj w obsługę klienta ! Dlaczego ? Dlatego, że najczęstszym powodem odchodzenia Klientów do firm konkurencyjnych jest właśnie zła obsługa Klienta.

Artykuł Obsługa Klienta. Czy na pewno wiesz co robisz ?
Z życia telemarketera. Czyli błędy powielane każdego dnia. Jak je rozwiązać?
2019-02-22 13:21:06

Telemarketer to bardzo trudna praca. Nie musi oznaczać, że spędzi Ci z sen z powiek. Wystarczy „COŚ” zmienić… tylko jak ?

Artykuł Z życia  telemarketera. Czyli błędy powielane każdego dnia. Jak je rozwiązać?
Jak wybrać najlepsze opakowanie produktowe dla swojego biznesu?
2018-09-13 08:26:59

Wiele firm nie docenia ogromnego potencjału kartonowych opakowań jako nośnika reklamowego. Opakowanie produktowe to pierwsza rzecz, z którą styka się klient tuż po zamówieniu. Jak wybrać najlepsze opakowanie produktowe dla swojej firmy?

Artykuł Jak wybrać najlepsze opakowanie produktowe dla swojego biznesu?
TECHNIKI, METODY I ETAPY SPRZEDAŻY
2018-08-02 15:06:06

Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ją wyprzedzić i zdobyć jak największą ilość klientów oraz skutecznie sprzedać im towar trzeba zastosować pewne chwyty marketingowe, czyli techniki sprzedaży.

Artykuł TECHNIKI, METODY I ETAPY SPRZEDAŻY
SZTUKA POZYTYWNEGO NASTAWIENIA SUKCESEM W SPRZEDAŻY
2018-08-02 14:57:30

"Pewnego dnia w tramwaju jechał do pracy mężczyzna. Było bardzo rano, padał deszcz i jego nastrój nie był najlepszy. Myśli krążyły wokół samych codziennych smutków i wszystko widział w tzw. czarnych kolorach.

Artykuł SZTUKA POZYTYWNEGO NASTAWIENIA SUKCESEM W SPRZEDAŻY
6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI
2018-08-02 14:37:37

Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i merytoryczny? Albo obeznany w technikach obsługi? Niestety, nic podobnego. Pracownik działu obsługi klienta to znacznie ważniejsza funkcja niż komukolwiek się wydaje.

Artykuł 6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI
Koniec ery przeciętnych sprzedawców?
2018-06-07 11:08:55

Tradycyjna sprzedaż często przypomina monolog. Sprzedawca zachwala swój produkt, a klient słucha. Bardziej rozwinięta forma sprzedaży, to rozmowa dwóch stron oparta na potrzebach i dostosowanych do nich rozwiązaniach.

Artykuł Koniec ery przeciętnych sprzedawców?
Zarządzanie projektami obowiązkowe w każdej firmie
2018-05-29 13:37:58

Niezależnie od branży, firmą trzeba umiejętnie zarządzać, bez tego nie ma co liczyć na zyski i rozwój działalności. Czasem nie mówi się w organizacji o tym, że realizowane są założenia z zakresu zarządzania projektami.

Artykuł Zarządzanie projektami obowiązkowe w każdej firmie

stron: 1 2 3 4 516

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń klient

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.