Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje2021-12-17 12:51:55Brand manager (menedżer marki), to osoba funkcjonująca w strukturze marketingowej firmy, odpowiedzialna za zarządzanie marką (brand management). |
|
Employer branding – zbędne działania czy przynosząca efekty strategia firmy? Akademia PR Commplace odpowiada2021-09-17 12:40:14Marka pracodawcy, czyli tzw. employer branding, nabiera w Polsce coraz większego znaczenia. Pojęcie to związane jest z działem public relations firmy, który dąży do utrzymania pożądanego wizerunku w oczach odbiorców marki. |
|
Co to jest personal branding2021-03-26 09:52:14Personal branding –wymysł marketingowy czy niezbędna i skuteczna koncepcja na osiągnięcie sukcesu? Budowanie marki osobistej to bardzo dobrze zaplanowany i przemyślany proces zarządzania własnym wizerunkiem. Twoja praca i życie zawodowe w przyszłości zależy od tego, czy zaczniesz rozwijać swoją m |
|
35% WZROSTU SPRZEDAŻY [CASE STUDY KAMPANII TRADE MARKETINGOWEJ]2019-07-04 12:51:02Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodycznie? Jaką należałoby wybrać strategię i jakie narzędzia trade marketingowe należałoby zastosować, aby osiągnąć taki wynik? |
|
6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ2019-05-23 11:47:00Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia dla marki, grupy produktowej, czy produktu? Przede wszystkim, zanim zdecydujesz się na wybór określonej strategii: |
|
STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA2019-05-21 13:21:21Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobycie dużej liczby klientów. Klienci zachęceni niską ceną mają możliwość przetestowania produktu, do którego chętnie powrócą. |
|
Jak zarządzać marką?2019-04-04 14:15:33Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Managerowie, Kierownicy Marek oraz marketerzy odpowiedzialni za zarządzanie i rozwój marek. |
|
Zawody przyszłości: potrzebnych umiejętności nie nauczysz się na studiach2017-10-18 08:32:55Lekarz, prawnik, nauczyciel – to właśnie te zawody gwarantowały dawniej stabilne zatrudnienie i dobre zarobki. Obecnie jednak rynek pracy zmienia się. |
|
Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy2017-06-01 13:20:50Drodzy Marketerzy, Szanowni Sprzedawcy Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. |
|
Umysł klienta jest wiele wart2017-05-11 14:53:42Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój ten jest zdecydowanym numerem 1. |
stron: 1 2
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń branding
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.