Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki branding

Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje
2021-12-17 12:51:55

Brand manager (menedżer marki), to osoba funkcjonująca w strukturze marketingowej firmy, odpowiedzialna za zarządzanie marką (brand management).

Artykuł Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje
Employer branding – zbędne działania czy przynosząca efekty strategia firmy? Akademia PR Commplace odpowiada
2021-09-17 12:40:14

Marka pracodawcy, czyli tzw. employer branding, nabiera w Polsce coraz większego znaczenia. Pojęcie to związane jest z działem public relations firmy, który dąży do utrzymania pożądanego wizerunku w oczach odbiorców marki.

Artykuł Employer branding – zbędne działania czy przynosząca efekty strategia firmy? Akademia PR Commplace odpowiada
Co to jest personal branding
2021-03-26 09:52:14

Personal branding –wymysł marketingowy czy niezbędna i skuteczna koncepcja na osiągnięcie sukcesu? Budowanie marki osobistej to bardzo dobrze zaplanowany i przemyślany proces zarządzania własnym wizerunkiem. Twoja praca i życie zawodowe w przyszłości zależy od tego, czy zaczniesz rozwijać swoją m

35% WZROSTU SPRZEDAŻY [CASE STUDY KAMPANII TRADE MARKETINGOWEJ]
2019-07-04 12:51:02

Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodycznie? Jaką należałoby wybrać strategię i jakie narzędzia trade marketingowe należałoby zastosować, aby osiągnąć taki wynik?

Artykuł 35% WZROSTU SPRZEDAŻY [CASE STUDY KAMPANII TRADE MARKETINGOWEJ]
6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ
2019-05-23 11:47:00

Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia dla marki, grupy produktowej, czy produktu? Przede wszystkim, zanim zdecydujesz się na wybór określonej strategii:

Artykuł 6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ
STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA
2019-05-21 13:21:21

Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobycie dużej liczby klientów. Klienci zachęceni niską ceną mają możliwość przetestowania produktu, do którego chętnie powrócą.

Artykuł STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA
Jak zarządzać marką?
2019-04-04 14:15:33

Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Managerowie, Kierownicy Marek oraz marketerzy odpowiedzialni za zarządzanie i rozwój marek.

Artykuł Jak zarządzać marką?
Zawody przyszłości: potrzebnych umiejętności nie nauczysz się na studiach
2017-10-18 08:32:55

Lekarz, prawnik, nauczyciel – to właśnie te zawody gwarantowały dawniej stabilne zatrudnienie i dobre zarobki. Obecnie jednak rynek pracy zmienia się.

Artykuł Zawody przyszłości: potrzebnych umiejętności nie nauczysz się na studiach
Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy
2017-06-01 13:20:50

Drodzy Marketerzy, Szanowni Sprzedawcy Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż.

Artykuł Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy
Umysł klienta jest wiele wart
2017-05-11 14:53:42

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój ten jest zdecydowanym numerem 1.

Artykuł Umysł klienta jest wiele wart

stron: 1 2

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń branding

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.