Napisany przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. dnia 2019-07-04 12:51:02. Aktualizowano 2024-04-20 21:04:19
Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodycznie? Jaką należałoby wybrać strategię i jakie narzędzia trade marketingowe należałoby zastosować, aby osiągnąć taki wynik? Zapraszamy do zapoznania się z case study kampanii trade marketingowej mat treningowych dla szczeniąt.
Produkt: Maty treningowe dla szczeniąt.
Ilość SKU: 2 (pakowane po 30 szt. i 60 szt.).
Znaczenie dla marki / biznesu: produkty generujące 40% obrotu dla marki.
Sezonowość: produkt raczej całoroczny z delikatnymi wzrostami sprzedaży w okresie wiosny i jesieni.
Fakty: produkt rzadko eksponowany w punktach sprzedaży - sprzedaż często odbywa się zza lady, dostępny w sklepach off-line i on-line. Szybka rotacja konsumentów, gdyż po okresie szczenięcym produkt nie będzie prawdopodobnie regularnie kupowany. Ewentualny powrót do produktu może nastąpić przy okazji nowych zachowań i potrzeb konsumenckich (starszy pies, podróże). Marka posiada w swoim portfolio również przysmaki, przekąski i artykuły higieniczne.
Cele biznesowe:
Wykorzystane mechanizmy promocyjne:
Jak osiągnięto cele biznesowe:
Trener praktyk marketingu. Manager marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie działań trade marketingowych, zarządzania markami (branding), strategii marketingowych. W B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa prowadzi cieszące się dużym uznaniem szkolenia z trade marketingu, brand managementu, pricingu i inne. [Poznaj pełny biogram i portfolio szkoleniowe trenera].
35% WZROSTU SPRZEDAŻY [CASE STUDY KAMPANII TRADE MARKETINGOWEJ] - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.