Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje

Napisany przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. dnia 2021-12-17 12:51:55. Aktualizowano 2024-04-26 06:16:32

Brand manager (menedżer marki), to osoba funkcjonująca w strukturze marketingowej firmy, odpowiedzialna za zarządzanie marką (brand management).

Brand manager (menedżer marki), to osoba funkcjonująca w strukturze marketingowej firmy, odpowiedzialna za zarządzanie marką (brand management). Każdy brand manager chce, aby jego marka była wyjątkowa, odróżniająca się od innych konkurencyjnych brandów, rozpoznawalna przez klientów i konsumentów i pozytywnie przez nich odbiera.
Konkurencyjność rynku wymaga od brand managera nieustannej "walki" o umysł klienta, jego percepcję i ... portfel. Dobry brand manager, to również taki brand manager, który dba i stały rozwój swoich kompetencji zawodowych. Nowe koncepcje marketingowe i postęp w technologiach informacyjnych wykorzystywanych w komunikacji marketingowej wymusza na menedżerach marek konieczność zdobywania nowej wiedzy i umiejętności.

 

Brand manager - szkolenie

Wsparciem brand managera w rozwoju kompetencji w zarządzaniu marką jest szkolenie "Zarządzanie Marką (Brand Management)" przygotowane przez eksperta marketingowego i doświadczonego trenera p. Izabelę Bohdan-Talmont. Szkolenie dla brand managera obejmuje, w dużym skrócie następujące zagadnienia:

  • Procesy w zarządzaniu marką.
  • Rozpoznawanie potrzeb, motywów i zachowań konsumenckich.
  • Branding, consumer insight, marketing narracyjny i inne sposoby budowania marki.
  • Zarządzanie mixem marketingowym.
  • Strategie cenowe dla marki.
  • Techniki promocji w zarządzaniu marką.
  • Strategię opartą na wartości.
  • Benchmarking strategiczny dla marki, w tym benchmarking poza branżowy.

Jak brand managerowie oceniają szkolenie z zarządzania marką?

18 i 19 listopada przeprowadziliśmy kolejną edycję szkolenia "Zarządzanie Marką (Brand Management", podczas którego uczestniczący w nim menedżerowie marek podnosili swoje kompetencje zawodowe. Pod koniec szkolenia poprosiliśmy ich o wypełnienie anonimowych ankiet oceny szkolenia. Ocenie (w skali 1-5) podlegały trzy aspekty zajęć: wiadomości przekazywane przez trenera, sposób ich prowadzenia oraz przygotowanie trenera do szkolenia. Z satysfakcją chcemy poinformować, że średnia ocena tego szkolenia wyniosła 4.89 na 5,00 możliwą.
W ankiecie znalazły się również uzasadnienia i opinie uczestników, którzy tak pisali o trenerze i szkoleniu:

"Bardzo dobrze przygotowane szkolenie."
"Prawdziwe przykłady z rynku."
"Bardzo rzeczowo, dokładnie przekazana wiedza oparta na doświadczeniu i przykładach. Otwartość i bezpośredniość bez oceniania pomysłów. Forma dyskusji."
"Ciekawe przykłady, duża wiedza. Brakuje mi materiałów po szkoleniu, ale mam nadzieje ze je otrzymamy :)".

  Poznaj - Generowanie leadów B2B - porady, wskazówki

Menedżer marki, to ciągły rozwój

Oczywiście materiały szkoleniowe przekazujemy uczestnikom w trakcie szkolenia stacjonarnego i po szkoleniu online w formie e-materiałów. Wszystkich brand managerom, menedżerom marek chcącym nabywać wiedzę i podnosić swoje umiejętności w obszarze brand managemencie zapraszamy na kolejne edycje szkolenia "Zarządzanie Marką (Brand Management", które organizujemy w otwartej i zamkniętej. Polecamy też szkolenia podnoszące pozostałe kompetencje marketingowe. Znajdziecie je w zakładce "szkolenia marketing". Zapraszamy do zapoznania się z ich programami.

Opr.
DB

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.