Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2019-04-21

Było:1750zł

Jest:1490zł

Jak zarządzać marką?

Napisany przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. dnia 2019-04-04 14:15:33. Aktualizowano 2019-04-18 12:52:51

Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Managerowie, Kierownicy Marek oraz marketerzy odpowiedzialni za zarządzanie i rozwój marek.

Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Managerowie, Kierownicy Marek oraz marketerzy odpowiedzialni za zarządzanie i rozwój marek. 18 i 19 października w Warszawie odbyło się organizowane przez B&O NAVIGATOR szkolenie otwarte "Zarządzanie marką (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów", podczas którego przekazaliśmy uczestnikom wiedzę dotycząca profesjonalnych strategii brand managementu i rozwijaliśmy ich umiejętności profesjonalnego i nowoczesnego zarządzania marką. Szkolenie z zarządzania marką prowadziła Pani Izabela Bohdan - Talmont, trener praktyk i ekspert marketingowy B&O NAVIGATOR.

 

Jak oceniono szkolenie z zarządzania marką?

 

Po zakończonych warsztatach uczestnicy zostali poproszeni o dokonanie oceny szkolenia z zarządzania marką. Ocenie zajęć posłużyła specjalna ankieta ewaluacyjna. Z ogromną satysfakcją chcemy poinformować, że szkolenie i trener uzyskało najwyższą możliwą ocenę 5,00 w skali 1-5. Wszystkie trzy elementy szkolenia "Zarządzanie marką (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów" tj. wiadomości trenera, przygotowanie do zajęć i sposób prowadzenia szkolenia zostały ocenione na 5,00.

 

Uczestnicy szkolenia z brand managementu najczęściej tak uzasadniali wystawione "piątki":

"Dużo fajnych przykładów z życia; fajna atmosfera."
"Praktycznie, oparte na przykładach z życia. Realne sytuacje wyjaśnione w oparciu o teorię."
"Profesjonalne i wyczerpujące podejście do tematyki."

W ankiecie oceny osoby uczestniczące szkoleniu z zarządzania marką zostały poproszę o odpowiedź na poniższe pytania:

  • Czy szkolenie spełniło Pani / Pana oczekiwania? - tak odpowiedziało 100% uczestników.
  • Czy szkolenie jest godne polecenia innym osobom pracującym w Pani / Pana firmie? - tak odpowiedziało 100% uczestników.
  • Czy wiedzę i umiejętności zdobyte na szkoleniu wykorzysta Pani / Pan w swojej pracy? - tak odpowiedziało 100% uczestników.

Wiemy również co szczególnie podobało się uczestnikom w szkoleniu. Najczęściej wskazywali na:

"Tematyka badań marketingowych, dużo case-ów, bardzo angażujące warsztaty."
"Praca praktyczna oparta na teorii, nie na odwrót."
"Aktywna praca w praca w grupie, mało teorii w suchej formie, wiedza przekazana w łatwy i ciekawy sposób."

Jesteśmy przekonani, że wysokie oceny szkolenia oznaczają również to, że szkolenie z zarządzania marką dostarczyło osobom w nim uczestniczącym profesjonalnej wiedzy o procesie i strategiach zarządzania marką oraz podniosło ich kompetencje zawodowe. Mamy nadzieję, że udzieliliśmy odpowiedzi na pytanie "Jak zarządzać marką?".

 

Szkolenia dla brand managerów

 

Wszystkich Brand Managerów, Kierowników Marek i marketerów odpowiedzialnych za brandy zapraszamy na kolejne edycje szkolenia otwartego "Zarządzanie marką (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów". Szczegóły znajdzie w zakładce "Szkolenia otwarte". Szkolenie możemy również przeprowadzić w siedzibie Państwa firmy w formie szkolenia zamkniętego z dedykowanym programem merytorycznym. Zachęcamy do zapoznania się propozycjami szkoleń marketingowych znajdującymi się kategorii "Szkolenia marketing". Wystarczy kliknąć w nazwę kategorii.

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Jak zarządzać marką? - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.