Jak stworzyć kreatywne CV?2020-12-28 09:39:45CV powinno nie tylko zawierać informacje o Twoim doświadczeniu, wykształceniu i umiejętnościach. Ważne, aby zostało opracowane w taki sposób, by skutecznie wyróżniać się pośród dziesiątek innych zgłoszeń. W jaki sposób stworzyć kreatywne CV? Skorzystaj z poniższych porad. |
|
Nowoczesna firma online2020-11-30 12:20:05Znane jest stwierdzenie, że dzisiaj nowoczesna firma nie istnieje, jeśli nie można jej znaleźć w Internecie. |
|
Jak zatrudnić marketera do firmy?2020-11-20 09:47:55Skuteczny marketing musi być sprawny i nowoczesny. Warto też pamiętać, że dzisiaj sprzedanie jakiegokolwiek produktu lub usługi – w dobie olbrzymiej konkurencji – jest prawdziwym wyzwaniem. |
|
8 SKUTKÓW TRADE MARKETINGU - HISTORIA POZYSKANIA KLIENTA BEZ MODYFIKACJI CENY [CASE STUDY]2020-10-22 13:11:57Kilka lat temu, w prasie kolorowej dla kobiet trafiłam na reklamę, która zachęcała do udziału w sondzie/konkursie. Sondo-konkurs był sms-owy i w związku z tym nie wymagał wiele wysiłku, żeby wziąć w nim udział. |
|
#PORADNIKHANDLOWCA2020-06-25 13:15:01#PORADNIKHANDLOWCA |
|
Fiszki - jak się z nich uczyć szybko i skutecznie?2020-02-03 11:02:04Chyba każdy z nas pamięta fiszki jeszcze z czasów szkolnych. To małe karteczki, które sprawdzały się zwłaszcza w czasie przygotowania do sprawdzianu lub egzaminu, pozwalając szybko i skutecznie przyswoić sobie obszerny materiał. |
|
Na czym polega trade marketing?2019-10-29 15:26:58Trade Marketing, to obszar marketingu w organizacji, który może pełnić różne funkcje. Może wspierać i rozwijać wzrost sprzedaży, dzięki różnorodności wykorzystywanych narzędzi służy budowaniu i podtrzymaniu relacji z odbiorcami działań - odbiorcami ostatecznymi (B2C) i pośrednikami (B2B). |
|
Szkolenia sprzedażowe2019-10-03 16:09:52Szkolenia sprzedażowe podnoszą kompetencje managerów sprzedaży i handlowców funkcjonujących w segmentach B2B i B2C. |
|
6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ2019-05-23 11:47:00Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia dla marki, grupy produktowej, czy produktu? Przede wszystkim, zanim zdecydujesz się na wybór określonej strategii: |
|
STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA2019-05-21 13:21:21Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobycie dużej liczby klientów. Klienci zachęceni niską ceną mają możliwość przetestowania produktu, do którego chętnie powrócą. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń B2
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.