Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Nowoczesna firma online

Napisany przez reach dnia 2020-11-30 12:20:05. Aktualizowano 2024-04-20 21:14:45

Znane jest stwierdzenie, że dzisiaj nowoczesna firma nie istnieje, jeśli nie można jej znaleźć w Internecie.

 

Wirtualna rzeczywistość to nie tylko rozrywka, ale przede wszystkim baza wiedzy oraz kontaktów. Każda więc firma, instytucja czy przedsiębiorstwo musi w znaczący sposób podkreślić swoją obecność online. W jaki sposób to zrobić? Czy strona WWW wystarczy, by odnaleźli nas klienci?

 

 

Od marketingu po PR

Aby zaistnieć w sieci, można podejmować wielorakie działania. Wszystko zależy od kreatywności, odpowiednich zadań, kierunków marketingowych i PR-owych. Marketing służy przede wszystkim sprzedaży, ale jednocześnie też w pewnym stopniu promuje markę. Natomiast PR, czyli public relations tę markę kreuje i pozwala zbudować zależności i silne więzi między firmą, produktem, marką, a klientem czy innymi elementami środowiska zewnętrznego, ale i wewnętrznego. E-PR to nowoczesne działania, które są podejmowane online, a gdy współdziałają z marketingiem – firma na pewno będzie widoczna w sieci.

 

Jak zaistnieć w Internecie?

Czy sama strona WWW dzisiaj wystarczy, by nowoczesna firma była widoczna? Wiele osób na pewno stwierdzi, że tak. Trochę w tym racji jest, ale nie do końca. Nawet najlepsza strona internetowa pozostanie bowiem niewidoczna, gdy jest osamotniona i źle pozycjonowana. Naturalne wyniki wyszukiwania nie wystarczą. No właśnie – tu pojawia się klu sprawy, czyli pozycjonowanie. Pozycjonowanie pozwala na szybkie odnalezienie naszej witryny internetowej w wyszukiwarce Google. By znaleźć się wysoko w jej wynikach, należy podjąć skuteczne działania marketingowe oparte na między innymi Search Engine Marketing, czyli SEM. SEM jest rodzajem marketingu, który prowadzi się w wynikach wyszukiwania w ramach SEO, reklamy płatnej (PPC) oraz pozycjonowania. Działania SEM zwiększają ruch na stronie WWW.

SEO czyli treści eksperckie?

SEO to procesy, które są związane z budowaniem widoczności, a także pozyskiwaniem ruchu dla strony WWW z bezpłatnych wyników wyszukiwania. SEO ma wpływ na wszystkie czynniki, które poprawiają ranking, a także samą widoczność witryny. Dotyczy także optymalizacji budowy strony internetowej. Jednym ze sposobów optymalizacji jest publikacja treści eksperckich. Czym są treści eksperckie? Teksty eksperckie są to specjalistyczne treści, które wykorzystuje się do budowania odpowiedniego wizerunku danej marki. Mogą być umieszczane w blogach, na specjalistycznych platformach i portalach, w postaci poradników, e-booków, infografik czy webinarów. Przede wszystkim warto przygotować przemyślaną strategię działań, która pozwoli na produkcję odpowiednich treści merytorycznych i bogatych we frazy kluczowe, ale pozbawione elementu spamowania nimi.

Wizytówka firmy online

Strona WWW to nie wszystko. Warto skorzystać z opcji, jaką daje firmie Google, czyli stworzenie tak zwanej Wizytówki Google. Co to jest? To bezpłatny profil firmy tworzony w wyszukiwarce. Samodzielnie decyduje się o tym, które informacje o firmie mają się pokazywać publicznie w wyszukiwarce i w popularnych Mapach Google. Wizytówka powinna między innymi składać się z nazwy firmy, godzin otwarcia, adresu, danych kontaktowych. Warto zadbać także o opinie klientów, czy logo firmy – taka wizualizacja ułatwia bowiem identyfikację produktu lub marki.

O bazie klientów słów kilka

Tworzenie bazy klientów nie jest ani łatwe, ani szybkie. To długotrwały i powolny proces. Może powstać w oparciu o liczne dostępne nowoczesne narzędzia online. Mogą to być powiadomienia push-up, płatne gotowe bazy klientów, boty pojawiające się na przykład w Messengerze czy choćby grupy tworzone w social mediach. Trzeba też pamiętać, że już powstała baza klientów nie może być martwa. Jej tworzenie to stały, powtarzalny proces, który należy bez przerwy analizować i optymalizować.

Nowoczesna firma musi istnieć online – strona WWW z treściami eksperckimi, czy wizytówka i baza klientów to podstawa dotarcia do jak najszerszego grona odbiorców. A to jest ważne, ponieważ bez wirtualnej rzeczywistości dzisiaj nie można sprzedawać produktów. Trzeba więc określić swoje cele, priorytety, a każdy może mieć inne potrzeby. W oparciu o nie należy zbudować pełną e- strategię i realizować ją krok po kroku.

 

 

 

 

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Nowoczesna firma online - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.