Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-05-05

Było:1480zł

Jest:1380zł

Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek

Napisany przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. dnia 2019-04-10 11:20:48. Aktualizowano 2024-05-01 06:35:02

24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing". Autorem programu i trenerem prowadzącym szkolenie jest p. Hanna Adamiak, doświadczony manager marketingu z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym.

24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing". Autorem programu i trenerem prowadzącym szkolenie jest p. Hanna Adamiak, doświadczony manager marketingu z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym. Szkolenie z wprowadzenia produktów na rynek było prowadzone w formule "praktycy dla praktyków" i koncentrowało się na przekazaniu wiedzy i kształceniu umiejętności niezbędnych do profesjonalnego i, co najważniejsze, skutecznego zarządzania procesami new product development. Istotnym i cennym elementem szkolenia z wprowadzenia nowego produktu były doświadczenia zawodowe trenera, które zostały przekazane w formie atrakcyjnych case study's.

 

Szkolenie z wprowadzenia nowego produktu na 5!

 

W szkoleniu brali udział managerowie i specjaliści, którzy w strukturach marketingowych zajmują się wprowadzeniem produktów na rynek. Pod koniec dwudniowych zajęć poprosiliśmy uczestników o dokonanie oceny szkolenia. Na całościową ocenę szkolenia z new product development składała się ocena trzech elementów warsztatu:

  • Wiadomości dotyczących tematyki szkolenia, czyli NPD marketingu.
  • Przygotowania trenera do szkolenia.
  • Sposobu prowadzenia zajęć.

Z przyjemnością i satysfakcją informujemy, że szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing" zostało ocenione na 5,00, czyli uzyskało najwyższą możliwą ocenę w skali 1-5. Uczestnicy szkolenia najczęściej uzasadniali swoje oceny następująco:

"Wyniosłam dużo przydatnej wiedzy z zakresu rozwoju produktów, były przykłady z życia, które uatrakcyjniły zajęcia".
"Wiedza przekazana w bardzo praktyczny sposób".
"Przykłady, wiedza merytoryczna".
"Zakres wiedzy".

Tematyka szkolenia z wprowadzenia nowego produktu na rynek obejmowała m.in. zagadnienia związane z strategiami rozwoju nowego produktu, rolą innowacji w firmie, procesem projektowania nowego produktu, marketingiem mix dla nowych produktów czy zarządzaniem sprzedażą. W naszej ankiecie zapytaliśmy czy wiedza i umiejętności, które zostały rozwinięte podczas szkolenia uczestnicy wykorzystają w swojej pracy zawodowej. Wszystkie osoby biorące udział w zajęciach zgodnie odpowiedziały, że tak. Potwierdza to praktyczny charakter szkolenia "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing".

 

3 wygodne formy szkolenia z new product development

 

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za zaufanie, którym obdarzyli B&O NAVIGATOR wybierając nasze szkolenie. Wszystkich zainteresowanych zdobyciem wiedzy i umiejętności z zakresu wprowadzenia nowego produktu na rynek zapraszamy na kolejne edycje warsztatu, szczegóły znajdują się w zakładce "Szkolenia otwarte". Polecamy również organizację tego szkolenia w formie zamkniętej, z dedykowanym programem szkolenia dostosowanym do obecnych i/lub przyszłych projektów NPD realizowanych w firmie. Trzecią możliwością jest opcja szkolenia indywidualnego tzw. "1 na 1". Managerów i specjalistów marketingu zapraszamy do zapoznania się z szeroką gamą szkoleń marketingowych realizowanych przez naszych trenerów praktyków marketingu, tematy znajdziecie w kategorii "Szkolenia marketing". Wystarczy kliknąć w nazwę kategorii.

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.