Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Strategie cenowe w zarządzaniu produktem

Napisany przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. dnia 2020-08-04 14:36:27. Aktualizowano 2024-04-23 18:26:01

Strategie cenowe, zarządzanie ceną stanowią istotny element procesu product management-u. Umiejętność dobrania odpowiedniej, z punktu widzenia celu biznesowego, strategii cenowej dla produktu i konsekwentne jej realizowanie jest jedną z kluczowych kompetencji każdego product managera.

Strategie cenowe, zarządzanie ceną stanowią istotny element procesu product management-u. Umiejętność dobrania odpowiedniej, z punktu widzenia celu biznesowego, strategii cenowej dla produktu i konsekwentne jej realizowanie jest jedną z kluczowych kompetencji każdego product managera. Szkolenie online "Strategie cenowe i zarządzanie ceną w zarządzaniu produktem" jest praktycznym warsztatem, którego celem jest podniesienie i rozwój kompetencji product managerów w obszarze strategii cenowych i zarządzania ceną. Product managerowie biorący w nim udział zapoznają się m.in. z różnymi strategiami cenowymi stosowanymi na rynku, metodami kalkulacjami ceny, modelami cenowi i modelami sprzedażowymi. Szkolenie zawiera wiele ciekawych case study 's z omawianego zakresu, które pozwalają zrozumieć praktyczny aspekt zastosowania poszczególnych strategii.

Autorką programu eszkolenia ze strategii cenowych jest p. Hanna Adamiak. Trener praktyk B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Manager marketingu z ponad 20-sto letnim doświadczeniem zawodowym. Ekspert w zakresie product managementu, category managementu, wprowadzania nowych produktów na rynek, strategii działań marketingowych i sprzedażowych.

 

Ocena szkolenia online "Strategie cenowe i zarządzanie ceną w zarządzaniu produktem"

 

14 lipca przeprowadziliśmy kolejną edycję szkolenia online "Strategie cenowe i zarządzanie ceną w zarządzaniu produktem". Pod koniec warsztatu poprosiliśmy uczestników o wypełnienie krótkiej ankiety, w której dokonali oceny szkolenia i trenera. Uczestnicy zajęć ze strategii cenowych oceniali w skali 1-5 (1 ocena najniższa, 5 ocena najwyższa) trzech podstawowych elementów szkolenia, wiadomości trenera, sposobu prowadzenia eszkolenia i przygotowania trenera do zajęć. Z satysfakcją chcemy poinformować, że p. Hanna Adamiak uzyskała najwyższą możliwą ocenę - 5,00 na 5,00 możliwą.
Uczestnicy szkolenia online z zarządzania ceną odpowiadali w ankiecie również na pytania dotyczące przydatność wiedzy ze szkolenia w ich pracy zawodowej. Odsetek odpowiedzi twierdzących, że wiedza i umiejętności wyniesione z eszkolenia będą przydatne w pracy zawodowej wyniósł 100%.

Bardzo dobrą ocenę i opinie o szkoleniu online "Strategie cenowe i zarządzanie ceną w zarządzaniu produktem" jego uczestnicy uzasadniali najczęściej następująco:

"Przydatne informacje. Trener, który jest praktykiem co bardzo dobrze wpływa na poziom szkolenia."
"Przykłady z życia, bardzo skondensowana wiedza - podane były najważniejsze informacje."

Gratulujemy naszej trenerce p. Hannie Adamiak udanego szkolenia. Uczestnikom dziękujemy za obdarzenie nas zaufaniem i wybór naszego szkolenia online.

 

 

Szkolenia dla product managerów

 

Eszkolenie "Strategie cenowe i zarządzanie ceną w zarządzaniu produktem" jest jedną z kilku propozycji szkoleń adresowanych stricte Product Managerom. Zapraszamy do zapoznania się z programami merytorycznymi szkoleń takich jak: "Product Management (Zarządzanie Produktem). Szkolenie dla Product Managerów", "Analiza Rynku dla Product Managera [szkolenie online]", "Proces projektowania i wdrażania nowego produktu na rynek [szkolenie online]", "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managera [szkolenie online]", "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing".

Opr. DB

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Strategie cenowe w zarządzaniu produktem - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.