Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Wprowadzenie nowego produktu na rynek

Napisany przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. dnia 2020-09-30 13:36:17. Aktualizowano 2024-04-23 18:51:30

Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to skomplikowany proces marketingowy wymagający od zaangażowanych w niego osób, wiedzy i umiejętności dotyczących m.in. projektowania produktu zgodnie z wymaganiami rynku i potrzebami jego odbiorców (klientów i konsumentów).

Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to skomplikowany proces marketingowy wymagający od zaangażowanych w niego osób, wiedzy i umiejętności dotyczących m.in. projektowania produktu zgodnie z wymaganiami rynku i potrzebami jego odbiorców (klientów i konsumentów). Przekazaniu wiedzy o strategiach wprowadzania nowego produktu i podniesieniu kompetencji w projektowania i wdrażania produktów poświęcone jest szkolenie online "Proces projektowania i wdrażania nowego produktu" przygotowane i prowadzone przez Panią Hannę Adamiak, trenera praktyka marketingu i eksperta w zakresie new product development i product managementu.

 

Ocena i opinie o szkoleniu z wprowadzenia nowego produktu na rynek

 

W sierpniu odbyła się kolejna edycja e-szkolenia z projektowania i wdrażania nowych produktów. Pod koniec naszego warsztatu online poprosiliśmy jego uczestników o wypełnienie krótkiej ankiety oceniającej zajęcia. Ocenie podlegały trzy elementy szkolenia: wiadomości przekazywane przez trenera, sposób prowadzenia zajęć i przygotowanie do szkolenia. Z przyjemnością informujemy, samo szkolenie online "Proces projektowania i wdrażania nowego produktu" oraz prowadzący je trener otrzymali najwyższą możliwą ocenę - 5,00 na 5,00 możliwych.

W ankietach uczestnicy uzasadniali również wystawione oceny. Wystawienie "piątek" najczęściej argumentowano taki opiniami:

"Wiedza przekazana w sposób jasny i zrozumiały. Sporo przykładów. Bardzo merytoryczne szkolenie."
"Interakcja z prowadzącym szkolenie i bieżąca reakcja na problemy."

Szkoleni również zgodnie stwierdzili, że wiedza i umiejętności uzyskane podczas zajęć znajdą zastosowanie w ich pracy zawodowej.

 

Szkolenia z wprowadzenia nowego produktu na rynek

 

Cieszymy się, że nasze szkolenie online przyczyniło się do podniesienia kompetencji zawodowych uczestników. Wszystkim zainteresowanym rozszerzenie wiedzy polecamy szkolenia stacjonarne z new product development - "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing".

Opr. DB

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Wprowadzenie nowego produktu na rynek - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.