Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klienta
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje.

Termin: 2024-06-28 - 2024-06-28 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie

430.00215.00 zł

215.00 zł brutto (Vat 0%)

Szkolenie otwarte.

-50%

PROFESJONALNY KEY ACCOUNT MANAGER. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management). Szkole
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Profesjonalny Key Account Manager. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management)" to kompleksowe i intensywne warsztaty, które wyposażą Cię w zaawansowane narzędzia i strategie niezbędne do skutecznego zarządzania kluczowymi...

Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.
Profesjonalna Obsługa Klienta
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta

Termin: 2024-12-12 - 2024-12-13 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Szkolenia

Nowoczesne techniki sprzedaży
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

W czasie szkolenia uczestnicy nabędą: umiejętność efektywnego komunikowania się, umiejętność rozpoznawania typów klientów, umiejętność sprzedaży usług i produktów, umiejętność reagowania na stres(...)

Termin: 2024-08-22 - 2024-08-22 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Podkarpackie

590.00 zł

725.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Perła Leśna
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Nadarzyn, Mazowieckie
Więcej...
Hotel Amber***
Hotel Gdańsk, Pomorskie
Więcej...
HEGELMANN GROUP BIUROWIEC
Centrum biurowe Żarska Wieś, Dolnośląskie
Więcej...
Klub Golfowy ''Lisia Polana''
Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne Pomocnia, Mazowieckie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Potencjał Marketingu Konferencyjnego „Jakie korzyści wynikają z udziału w konferencjach”
2009-03-02 14:30:13

Szanowni Państwo, Konferencje "w Domenie Silesia", w których być może mieliście Państwo okazję już uczestniczyć, organizowane są w ramach tzw. sponsoringu konferencyjnego. Firmy eksponujące swoje oferty współfinansują przedsięwzięcie - sponsorując je. Taka formuła nie jest jednoznacznie zdefiniowana, ale - za to - dobrze rozumiana i jak sądzimy - akceptowana.

Artykuł Potencjał Marketingu Konferencyjnego „Jakie korzyści wynikają z udziału w konferencjach”
Języki - w grupie czy samemu?
2008-10-01 11:49:14

Agnieszka Danowska z Gazety Wyborczej postanowiła zapoznać się z opinią dyrektora zarządzającego szkołą językową w kwestii doboru odpowiedniej metody nauki języka obcego. Ponieważ odpowiedni wybór zajęć z języka obcego dopiero gwarantuje efektywność naszej nauki.

Human resource management
2008-09-29 11:54:01

 

Jak zarządzać rozwojem zasobów ludzkich w przedsiębiorstwie żeby wspierać firmę w realizacji celów biznesowych? Jak kierować ludźmi i jak łagodzić spory, aby praca przynosiła satysfakcję jednostkom i jednoczesnie motywowała do wydajnej pracy?



Istota motywowania pracownika
2008-04-24 14:33:10

Motywowanie jest zestawieniem sił, które powodują, że ludzie zachowują się w określony sposób. Pracownik może dać z siebie wszystko podczas wykonywanej pracy, albo pracować tylko na tyle intensywnie, by uniknąć reprymendy ze strony pracodawcy.

Dziecko w sieci
2008-03-02 19:49:10

26 lutego 2008 rozpoczęto kampanie bilbordową oraz telewizyjną pod hasłem „Dziecko w sieci” - prowadzoną przez fundację dzieci niczyje. Kampania ta to rodzaj prewencji na niebezpieczeństwa, z jakimi mogą się zetknąć dzieci i młodzież w trakcie korzystania z Internetu.

Artykuł Dziecko w sieci

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia podatek Lublin

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.