* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Reklamacje, rękojmia i gwarancja przy sprzedaży w obrocie handlowym i konsumenckim po zmianach od 1J.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu powiemy m.in. jakie akty prawne regulują problematykę rękojmi i gwarancji, czym charakteryzuje się umowa w obrocie profesjonalnym i konsumenckim, jaka jest definicja wady rzeczy w obrocie profesjonalnym i konsumenckim. Termin: 2024-11-18 - 2024-11-19 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1790.00 zł 2201.70 zł brutto (Vat 23%) |
Sztuka rozmów oceniających- jak wyznaczać cele, jak oceniać by motywować? -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika. Termin: 2024-05-30 - 2024-05-31 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje. Termin: 2024-11-28 - 2024-11-29 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Prezentacja, która zapiera dech! -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do osób, które prowadzą prezentacje, których celem jest przekonanie odbiorców do rozwiązania, produktu, usługi lub przekazanie ważnych informacji. Termin: 2024-09-26 - 2024-09-27 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Kryzys wyciąga rękę po portfele2009-02-20 13:52:13Kryzys powoduje zachwiania na rynku pracy, a to z kolei powoduje bezrobocie. Firmy tną etaty, fabryki zwalniają ludzi, a na tablicach w PUP pustki, nowych ofert pracy brak. Jednak nie wszystkie zakłady zostaną zamknięte, nie wszystkie małe firmy upadną, jednym słowem nie wszystkim grozi bankructwo. |
|
Zastrzyk potężnej wiedzy podczas RemaCongress 2009!2009-01-26 11:22:22Już po raz piąty, w dniach 10 - 12 lutego br. podczas Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays, odbędzie się cykl konferencji RemaCongress 2009. |
|
IV GREMIUM EKSPERTÓW TURYSTYKI2008-06-18 11:12:29
|
|
Istota szkoleń – strategia skutecznego marketingu i PR2008-04-11 13:31:45Większość właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw staje ciągle przed dylematem, czy warto inwestować w szkolenia dla swoich pracowników z zakresu skutecznego marketingu i public relations? Dodatkowe pytanie często zadawane ośrodkom szkoleniowym przez dyrekcje firm oraz instytucji dotyczy tego, |
|
Czy efekty szkolenia brać pod uwagę przy ocenie pracownika?2008-02-12 18:07:52Jednym z kryterium oceny pracownika może być wiedza nabyta podczas szkolenia. Przełożony pracownika powinien brać pod uwagę wykorzystanie tych umiejętności w rzeczywistości, zrozumienie tematyki szkolenia. |
Szkolenia kurs ON-LINE, Mazowieckie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.