Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Sztuka rozmów oceniających- jak wyznaczać cele, jak oceniać by motywować? -2 dniowe warsztaty prakty

  • Termin: 2024-12-12 - 2024-12-13
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 1290.00 1225.50 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 1507.37 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

WSTRONEROZWOJU

  • 03-142 Warszawa, Mazowieckie
  • Winorośli 12/24
  • Telefon: 500 029 886
  • Email: 1biuro24@wstronerozwoju.com
  • www: www.wstronerozwoju.com
Firma szkoleniowa WSTRONEROZWOJU

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Adresaci szkolenia
► dyrektorzy
► menedżerowie
► kadra zarządzająca wyższego i średniego szczebla

 

Cel szkolenia


► Wykształcenie u uczestników pozytywnego stosunku do prowadzenia rozmów oceniających poprzez uświadomienie im korzyści wynikających z tego typu działań
► Rozwijanie umiejętności interpersonalnych istotnych przy prowadzeniu rozmów oceniających pracę (zadawanie pytań, słuchanie, udzielanie informacji zwrotnych)
► Rozwijanie umiejętności z zakresu prowadzenia rozmów oceniających pracę
► Rozwijanie umiejętności związanych z udzieleniem informacji zwrotnych
► Przekazanie wiedzy na temat przygotowania i prowadzenia rozmowy oceniającej


KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:

► Wzrost umiejętności z zakresu prowadzenia rozmów oceniających
► Skuteczne udzielanie informacji zwrotnych
► Rozwój kompetencji podległych pracowników

 

 

 

 
Doświadczony Trener:

Ewelina Zdzieszyńska - certyfikowany trener biznesu, pedagog

 
Specjalizuje się w projektach związanych z rozwijaniem kompetencji menedżerskich, projektach mających na celu podnoszenie efektywności działania, projektach związanych z projektowaniem i wdrażaniem systemów ocen. Pracowała na stanowisku trenera w firmie Centrum Informatyki Grupy PZU S.A., gdzie odpowiedzialna była za zaprojektowanie sytemu ocen dla pracowników Obsługi Klienta, a następnie przeprowadzanie regularnej oceny pracy. Pracując  jako trener i menedżer Działu Szkoleń w firmie Sygma Bank odpowiedzialna była za projekt przygotowania i wdrożenia sytemu ocen w Dziale Windykacji Polubownej, a następnie w Dziale Obsługi Klienta. W ramach projektu prowadziła szkolenia dla kadry zarządzającej mające na celu przygotowanie do prowadzenia ocen pracowniczych. Posiada praktyczne doświadczenie w przeprowadzaniu ocen okresowych- pracując jako szef Działu Szkoleń przeprowadzała oceny podległego zespołu
 
 
Realizowała projekty szkoleniowe rozwijające umiejętności przeprowadzania ocen pracowniczych min. dla następujących Klientów:
  • Centrum Informatyki Grupy PZU S.A-  współtworzenie systemu ocen oraz regularne prowadzenie ocen pracowników  
  • Sygama Bank- zaprojektowanie i wdrożenie sytemu ocen dla działu Windykacji Polubownej, Działu Obsługi Klienta; zaprojektowanie 
    i przeprowadzenie szkoleń dla Kadry Zarządzającej z zakresu oceny pracy

 

Program szkolenia

 

OCENA PRACY
• Cele oceny
• Korzyści wynikające z oceny pracy
• Na czym polega system ocen?

 

ROZMOWA OCENIAJĄCA
• Funkcje rozmowy oceniającej
• Techniki prowadzenia rozmowy oceniającej
• Zasady i kryteria oceny (odwoływanie się do faktów, zasada jasności kryteriów oceny)

 

PRZYGOTOWANIE DO ROZMOWY OCENIAJĄCEJ
• Przygotowanie pracownika do spotkania oceniającego pracę
• Zbieranie informacji i argumentów
• Przygotowanie do przekazywania trudnych informacji

 

FEEDBECK PODCZAS ROZMOWY OCENIAJĄCEJ
• Czym jest informacja zwrotna?
• Cele udzielania feedbecku
• Kiedy informacja zwrotna jest efektywna i skuteczna?
• Korzyści wynikające z udzielania feedbecku
• Feedbeck podczas rozmowy oceniającej
• Udzielanie pochwał - kiedy i za co chwalić? - zasady i model udzielania pochwał
• Korygowanie zachowań - kiedy i w jaki sposób korygować zachowanie? - zasady i model korygowania zachowań

 

ROZMOWA OCENIAJĄCA - STRUKTURA ROZMOWY ORAZ ZASADY, O KTÓRYCH WARTO PAMIĘTAĆ
• Zasady dobrej komunikacji podczas rozmowy oceniającej (efektywne pytania, koncentracja, słuchanie na poziomie globalnym)
• Motywowanie podczas rozmowy oceniającej
• Cele biznesowe i rozwojowe
• Struktura rozmowy oceniającej

 

ROZMOWA OCENIAJĄCA - PLAN ROZWOJU (IDENTYFIKACJA POTRZEB ROZWOJOWYCH I BUDOWANIE PLANU ROZWOJU)
• Ustalanie celów rozwojowych
• Ustalanie działań pozwalających zrealizować cele (model prowadzenia rozmowy mającej na celu ustalenie planu działań)
• Podsumowanie i zakończenie spotkania

 

TRUDNE SYTUACJE PODCZAS ROZMOWY OCENIAJĄCEJ
• Opór pracownika
• Agresywne zachowanie

 

EWALUACJA
• Podsumowanie – ankiety ewaluacyjne
• Zapowiedź follow up


 

 

Opis metodyki szkolenia
• Publiczne prezentacje
• Nagrania video i audio
• Mini wykłady
• Symulacje
• Scenki
• Dyskusje grupowe
• Studium przypadku


Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia

Prognozowane korzyści z uczestnictwa w szkoleniu
• Wzrost umiejętności z zakresu prowadzenia rozmów oceniających
• Skuteczne udzielanie informacji zwrotnych
• Rozwój kompetencji podległych pracowników

 

Zakres usług wchodzących w szkolenie
• imienny certyfikat uczestnictwa
• autorskie materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu

oceny okresowe szkolenie

 

Współpracowaliśmy między innymi z:

- Orange Polska

- Coca Cola

- PZU

- Grupa Lotos

- Amplico Life

- Lafarge

- FM GROUP

- Fiat AutoPoland

- KIA Motors Polska

- Impel S.A

- Otawa Group. Sp.j.

- Meble BRW

- Medicover

- Sygma Bank

- Inicjatywa Mikro Sp. z.o.o

- E-Commerce Services Sp. z o.o.  grupa Empik

- Continuum Care

- Cementownia Kraków

- Salony Krzysztof

- Wojewódzki urząd pracy w Olsztynie

- Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ

- Pomorskie Forum na rzecz Wychodzenia z Bezdomności

- Impuls Szkolenia-

- Emotion, Szkolenia, Doradztwo, Coaching

-

  • WARSZAWA
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-11-28 - 2024-11-29
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2025-01-30 - 2025-01-31
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2025-02-27 - 2025-02-28
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2025-03-27 - 2025-03-28
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2025-04-24 - 2025-04-25
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2025-05-29 - 2025-05-30
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2025-06-26 - 2025-06-27
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2025-07-30 - 2025-07-31
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami.

Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Kurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać.

Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warsz
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami.

Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami.

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Zarządzanie zespołem szkolenie
WSTRONEROZWOJU

Cele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Sztuka rozmów oceniających- jak wyznaczać cele, jak oceniać by motywować? -2 dniowe warsztaty prakty, Szkolenie Dział Personalny HR, Menedżerskie, okresowa ocena pracowników, systemy motywacyjne, zarządzanie zespołem, zarządzanie, interpersonalne, motywacja, WARSZAWA. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.