Adresaci szkolenia
► dyrektorzy
► menedżerowie
► kadra zarządzająca wyższego i średniego szczebla
► Wykształcenie u uczestników pozytywnego stosunku do prowadzenia rozmów oceniających poprzez uświadomienie im korzyści wynikających z tego typu działań
► Rozwijanie umiejętności interpersonalnych istotnych przy prowadzeniu rozmów oceniających pracę (zadawanie pytań, słuchanie, udzielanie informacji zwrotnych)
► Rozwijanie umiejętności z zakresu prowadzenia rozmów oceniających pracę
► Rozwijanie umiejętności związanych z udzieleniem informacji zwrotnych
► Przekazanie wiedzy na temat przygotowania i prowadzenia rozmowy oceniającej
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
► Wzrost umiejętności z zakresu prowadzenia rozmów oceniających
► Skuteczne udzielanie informacji zwrotnych
► Rozwój kompetencji podległych pracowników
Ewelina Zdzieszyńska - certyfikowany trener biznesu, pedagog
OCENA PRACY
• Cele oceny
• Korzyści wynikające z oceny pracy
• Na czym polega system ocen?
ROZMOWA OCENIAJĄCA
• Funkcje rozmowy oceniającej
• Techniki prowadzenia rozmowy oceniającej
• Zasady i kryteria oceny (odwoływanie się do faktów, zasada jasności kryteriów oceny)
PRZYGOTOWANIE DO ROZMOWY OCENIAJĄCEJ
• Przygotowanie pracownika do spotkania oceniającego pracę
• Zbieranie informacji i argumentów
• Przygotowanie do przekazywania trudnych informacji
FEEDBECK PODCZAS ROZMOWY OCENIAJĄCEJ
• Czym jest informacja zwrotna?
• Cele udzielania feedbecku
• Kiedy informacja zwrotna jest efektywna i skuteczna?
• Korzyści wynikające z udzielania feedbecku
• Feedbeck podczas rozmowy oceniającej
• Udzielanie pochwał - kiedy i za co chwalić? - zasady i model udzielania pochwał
• Korygowanie zachowań - kiedy i w jaki sposób korygować zachowanie? - zasady i model korygowania zachowań
ROZMOWA OCENIAJĄCA - STRUKTURA ROZMOWY ORAZ ZASADY, O KTÓRYCH WARTO PAMIĘTAĆ
• Zasady dobrej komunikacji podczas rozmowy oceniającej (efektywne pytania, koncentracja, słuchanie na poziomie globalnym)
• Motywowanie podczas rozmowy oceniającej
• Cele biznesowe i rozwojowe
• Struktura rozmowy oceniającej
ROZMOWA OCENIAJĄCA - PLAN ROZWOJU (IDENTYFIKACJA POTRZEB ROZWOJOWYCH I BUDOWANIE PLANU ROZWOJU)
• Ustalanie celów rozwojowych
• Ustalanie działań pozwalających zrealizować cele (model prowadzenia rozmowy mającej na celu ustalenie planu działań)
• Podsumowanie i zakończenie spotkania
TRUDNE SYTUACJE PODCZAS ROZMOWY OCENIAJĄCEJ
• Opór pracownika
• Agresywne zachowanie
EWALUACJA
• Podsumowanie – ankiety ewaluacyjne
• Zapowiedź follow up
Opis metodyki szkolenia
• Publiczne prezentacje
• Nagrania video i audio
• Mini wykłady
• Symulacje
• Scenki
• Dyskusje grupowe
• Studium przypadku
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia
Prognozowane korzyści z uczestnictwa w szkoleniu
• Wzrost umiejętności z zakresu prowadzenia rozmów oceniających
• Skuteczne udzielanie informacji zwrotnych
• Rozwój kompetencji podległych pracowników
Zakres usług wchodzących w szkolenie
• imienny certyfikat uczestnictwa
• autorskie materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu
Współpracowaliśmy między innymi z:
- Orange Polska
- Coca Cola
- PZU
- Grupa Lotos
- Amplico Life
- Lafarge
- FM GROUP
- Fiat AutoPoland
- KIA Motors Polska
- Impel S.A
- Otawa Group. Sp.j.
- Meble BRW
- Medicover
- Sygma Bank
- Inicjatywa Mikro Sp. z.o.o
- E-Commerce Services Sp. z o.o. grupa Empik
- Continuum Care
- Cementownia Kraków
- Salony Krzysztof
- Wojewódzki urząd pracy w Olsztynie
- Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ
- Pomorskie Forum na rzecz Wychodzenia z Bezdomności
- Impuls Szkolenia-
- Emotion, Szkolenia, Doradztwo, Coaching
-
Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami. |
|
Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług |
|
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy. |
|
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUKurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać. |
|
Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warszWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą |
|
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów |
|
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy. |
|
Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami. |
|
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)WSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami. |
|
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. |
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania. |
|
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztatyWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania. |
|
Zarządzanie zespołem szkolenieWSTRONEROZWOJUCele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie |
|
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. |
Sztuka rozmów oceniających- jak wyznaczać cele, jak oceniać by motywować? -2 dniowe warsztaty prakty, Szkolenie Dział Personalny HR, Menedżerskie, okresowa ocena pracowników, systemy motywacyjne, zarządzanie zespołem, zarządzanie, interpersonalne, motywacja, WARSZAWA. otwarte
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.